Odpowiedź dotycząca sterowania kierunkiem obrotów silnika prądu stałego jest poprawna, ponieważ układ przedstawiony na zdjęciu to mostek H. Mostek H jest kluczowym układem stosowanym w aplikacjach do napędu silników prądu stałego, umożliwiającym nie tylko kontrolę prędkości, ale przede wszystkim zmianę kierunku obrotów silnika. Dzięki zastosowaniu tranzystorów lub przekaźników w układzie mostka H, możliwe jest przełączanie polaryzacji napięcia na zaciskach silnika, co prowadzi do zmiany kierunku jego obrotów. W praktyce, mostki H są szeroko wykorzystywane w robotyce, w pojazdach elektrycznych, a także w domowych urządzeniach elektronicznych, gdzie precyzyjne zarządzanie ruchem jest kluczowe. Zgodnie z zasadami inżynierii elektrycznej oraz dobrą praktyką projektowania układów zasilania, mostki H powinny być wykorzystywane tam, gdzie istnieje potrzeba zmiany kierunku obrotów silnika w sposób efektywny i niezawodny, co czyni je podstawowym elementem w nowoczesnych rozwiązaniach elektronicznych.
Wybór odpowiedzi związanej z generowaniem napięć piłokształtnych jest niepoprawny, ponieważ układy mostków H nie są używane do tego celu. Generowanie napięcia piłokształtnego zazwyczaj wykorzystuje inne typy układów, takie jak inwertery lub oscylatory, które są zaprojektowane do przekształcania stałego napięcia w zmienne. Ponadto, odpowiedź odnosząca się do prostowania napięcia w układach trójfazowych również nie jest zgodna z funkcjonalnością mostków H. Układy te są wykorzystywane do konwersji prądu zmiennego na stały, ale nie w kontekście kontroli kierunku obrotów silnika. Nie można również mylić mostka H z układem prostownika, który działa na zupełnie innej zasadzie. Kolejną mylną koncepcją jest przypisanie mostka H do stabilizowania prądu ładowania akumulatorów żelowych. Chociaż można wykorzystać różne układy do zarządzania ładowaniem akumulatorów, mostek H nie jest przeznaczony do tej funkcji. Stabilizacja ładowania akumulatorów wymaga zastosowania kontrolerów ładowania, które monitorują napięcie i prąd, a nie układu, którego podstawowym zadaniem jest zmiana kierunku obrotów silnika. Stąd, błędne interpretacje układu mogły wynikać z braku zrozumienia specyfiki jego zastosowań w kontekście zarządzania silnikami elektrycznymi.