Poprawna odpowiedź to ślimakowo-rolkowa przekładnia kierownicza, której konstrukcja opiera się na połączeniu ślimaka oraz rolki, co zapewnia efektywne przekazywanie ruchu. W tej przekładni, ślimak, zazwyczaj wykonany z materiałów o wysokiej twardości, współpracuje z rolką toczącą się po jego zębach, co zmniejsza tarcie i umożliwia płynne działanie mechanizmu. Tego typu przekładnie są powszechnie stosowane w układach kierowniczych samochodów oraz innych pojazdów, ponieważ pozwalają na precyzyjne sterowanie oraz eliminują luz w układzie. Dzięki zastosowaniu ślimaka i rolki, możliwe jest uzyskanie dużego przełożenia, co przekłada się na mniejsze wysiłki wymagane do manewrowania pojazdem. W praktyce, przekładnie ślimakowo-rolkowe są szczególnie cenione za swoją niezawodność i długowieczność, co czyni je zgodnymi z najlepszymi praktykami inżynieryjnymi w zakresie projektowania układów kierowniczych.
Selekcjonowanie nieprawidłowych odpowiedzi może prowadzić do nieporozumień w zakresie wiedzy o przekładniach kierowniczych. W szczególności, odpowiedź sugerująca, że przekładnia wodzikowa jest przedstawiona na rysunku, nie uwzględnia kluczowych różnic w konstrukcji. Przekładnia wodzikowa opiera się na mechanizmie, w którym ruch przekazywany jest przez ruchomy wodzik, co nie odpowiada obrazowi ślimaka i rolki. Podobnie, zębatkowa przekładnia kierownicza działa na zasadzie przekształcania ruchu obrotowego w liniowy za pomocą zębatek, co również nie pasuje do opisu ślimaka. Śrubowo-kulkowa przekładnia, z drugiej strony, wykorzystuje śrubę i kulki do przekazywania ruchu, co jest zupełnie inną koncepcją niż ślimak i rolka. Błędy w wyborze odpowiedzi mogą wynikać z mylenia zasad działania tych różnych mechanizmów, co prowadzi do niepełnego zrozumienia funkcji oraz zastosowania przekładni kierowniczych w pojazdach. Dlatego istotne jest, aby dobrze rozumieć różnice między tymi typami przekładni oraz ich zastosowanie w praktyce inżynieryjnej, aby uniknąć nieporozumień związanych z ich funkcjonowaniem.