Odpowiedź obwodowy jest poprawna, ponieważ schemat dróg przedstawiony na planie zagospodarowania terenu budowy układa się wokół centralnego obiektu, tworząc zamkniętą pętlę. Taki układ drogowym ma na celu optymalizację ruchu, umożliwiając płynny dojazd do budynku z różnych kierunków bez konieczności wjeżdżania w centralną część terenu. W praktyce, drogi obwodowe są często stosowane w projektach urbanistycznych i budowlanych, gdzie ważne jest, aby zapewnić łatwy dostęp do obiektów, a jednocześnie zminimalizować zagrożenia związane z ruchem pojazdów w bezpośrednim sąsiedztwie. Ponadto, odpowiednie planowanie dróg obwodowych może wspierać efektywność logistyczną, a także zwiększać bezpieczeństwo na terenie budowy, co jest zgodne z najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania ruchem oraz projektowania infrastruktury drogowej. Zastosowanie tego schematu drogi jest zgodne z wytycznymi projektowymi określonymi przez normy branżowe, które zalecają takie rozwiązania w celu zwiększenia funkcjonalności i bezpieczeństwa ruchu.
Wybór odpowiedzi wahadłowy, przelotowy lub promienisty może wynikać z niepełnego zrozumienia układów drogowych oraz ich funkcji w kontekście zagospodarowania terenu budowy. Schemat wahadłowy polega na tworzeniu się jednego kierunku ruchu wzdłuż drogi, co nie jest zgodne z opisanym układem obwodowym, który stwarza możliwość swobodnego poruszania się w różnych kierunkach. Odpowiedź przelotowy sugeruje, że drogi prowadzą przez teren bez ograniczeń, co również nie koresponduje z zamkniętą pętlą obwodową, gdzie ruch odbywa się wokół centralnego obiektu. Wybór odpowiedzi promienisty, z kolei, odnosi się do rozkładu dróg wychodzących promieniście z jednego punktu. Oparcie na takich koncepcjach może prowadzić do błędnych wniosków, gdyż nie uwzględniają one zasadniczej charakterystyki układów dróg obwodowych. W projektowaniu infrastruktur drogowych kluczowe jest zastosowanie odpowiednich schematów, które nie tylko spełniają normy bezpieczeństwa, ale także efektywnie kierują ruchem oraz minimalizują ryzyko kolizji. Zrozumienie różnic między tymi układami jest niezbędne dla skutecznego planowania i zapewnienia optymalnych rozwiązań w zakresie transportu i logistyki.