Filtrowanie pytań
Na podstawie informacji dotyczących programu lojalnościowego, określ który instrument zastosowano w hotelu w celu aktywizacji sprzedaży usług hotelarskich. 
 
| Hotel Widok**** ul. Leśna 14 58-310 Szczawno-Zdrój  | 
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z programu lojalnościowego Zarezerwuj pobyt za minimum 8 000,00 zł, a otrzymasz kartę VIP PRZYWILEJE POSIADACZA KARTY: 
  | 
Który instrument promocji stosuje hotel, wprowadzając ofertę "Śpij 6 nocy, a zapłać za 5"? 
 
| Oferta „Śpij 6 nocy, a zapłać za 5". | n
| n Rezerwując pobyt w pokoju dwuosobowym lub apartamencie n na 6 dób, jeden nocleg otrzymasz gratis! n Oferta ważna do 31 marca 2021 r.n  | n
Obiekt noclegowy usytuowany w centrum miejscowości, dysponujący 15 pokojami (w tym 7 jednoosobowymi oraz 8 dwuosobowymi), oferujący różnorodne usługi związane z pobytem gości to:
Hotele na kółkach, wykorzystywane do transportu osób oraz ładunków, oferujące noclegi w miejscach o ograniczonej infrastrukturze noclegowej, to
Zapotrzebowanie na usługi hotelowe
Rodzina z 4-letnim dzieckiem przybyła do pensjonatu na zimowe ferie, aby aktywnie spędzić czas na stoku narciarskim. Które służby hotelowe powinien o tym poinformować recepcjonista?
W której najniższej klasie hotelowej, gość ma możliwość otrzymywania dziennej prasy?
Na podstawie fragmentu formularza rezerwacyjnego wskaż, który dział hotelu będzie najbardziej zaangażowany w obsługę gości, drugiego dnia ich pobytu w hotelu. 
 
| Termin pobytu | 10-15.07.2014 r. | 
| Liczba osób | 18 | 
| Rodzaj pokoju | 9 x DBL | 
| Usługi dodatkowe | – Depozyt – w dniu przyjazdu złożenie laptopa i sprzętu elektronicznego, odebranie w dniu wyjazdu – Wyżywienie: – śniadania: 11-15.07.2014 r. godz. 7.30  – uroczysty bankiet dla 25 osób – 11.07.2014 r. w godz. 21.00-24.00– obiady: 11-14.07. 2014 r. godz. 12.30 – kolacje: 10-14.07.2014 r. godz: 18.00 – Wynajem sali konferencyjnej z podstawowym wyposażeniem – 11.07 oraz 13.07.2014 r. w godz. 15.00-17.00 – Przerwa na kawę podczas konferencji – Zwiedzanie miasta z przewodnikiem – 14.07.2014 r. w godz. 13.00-18.00 – Sauna, basen – 10.07 i 13.07.2014 r. godz. 19.00-20.00 – Miejsce na parkingu hotelowym dla busa w dniu przyjazdu i wyjazdu  | 
Menadżer hotelu "Uran" jest zobowiązany do szybkiego podjęcia decyzji o zwiększeniu cen usług. Która grupa gości powinna być pierwszą, której nowe stawki będą dotyczyć?
Hotel znajduje się w obszarze, który zaczął przyciągać uwagę turystów z krajów rosyjskojęzycznych. Jakie działania marketingowe powinien podjąć hotel, aby dostosować się do tej sytuacji?
Jakie miejsce zapewnia usługi najlepiej dopasowane do oczekiwań grupy młodzieżowej, która chce odkryć atrakcje Ojcowskiego Parku Narodowego i ma ograniczony budżet?
Aby osiągnąć wysokie obłożenie w letnim okresie, hotel usytuowany nad brzegiem morza, z dużym wyprzedzeniem opracowuje ofertę sprzedaży usług typu
Klienci nowo otwartego hotelu Kormoran wskazali w przeprowadzonych ankietach, że ich pobyt był bardzo satysfakcjonujący, ceny oferowanych usług były przystępne, a większość z nich usłyszała o hotelu od znajomych. Jakie kroki marketingowe powinien podjąć hotel, aby przyciągnąć większą liczbę gości?
Do przystawek oraz dań głównych z ryb i cielęciny powinno się serwować gościom wina?
Małżeństwo z dwójką małych dzieci zamierza spędzić wakacje w luksusowym hotelu położonym jak najbliżej morza, który zapewni im nocleg w pokoju typu studio, atrakcje związane z pobytem oraz opieką nad dziećmi. Którą ofertę powinien zaproponować gościom pracownik działu rezerwacji sieci hoteli? 
 
| Hotel Słońce**** | Hotel Arka**** | ||
| Lokalizacja – 50 m do morza Pokoje – dwuosobowe, apartamenty Usługi – wypożyczalnia rowerów, opiekunka do dzieci, zabawy w basenie  | Lokalizacja – własna plaża Pokoje – studio, apartamenty Usługi – program animacji dla dzieci i dorosłych, opiekunka do dzieci, pełne wyżywienie  | ||
| A. | B. | ||
| Hotel Eden***** | Hotel Diament***** | ||
| Lokalizacja – własna plaża Pokoje – dwuosobowe, apartamenty Usługi – program animacji dla dzieci i dorosłych, opiekunka do dzieci, bezpłatny parking  | Lokalizacja – 150 m do morza Pokoje – dwuosobowe, studio, apartamenty Usługi – odnowa biologiczna, opiekunka do dzieci, wycieczki po okolicy  | ||
| C. | D. | ||
Biuro podróży "VIP" planuje zorganizować zakwaterowanie dla grupy przedsiębiorców w hotelu 3* "The Best". Którego z zamówionych usług i świadczeń hotel nie jest zobowiązany zapewnić w ramach opłaty za nocleg?
Jakiego typu promocję usług stosuje hotel, który akceptuje karty lojalnościowe?
Przedstawiony dokument recepcjonista przygotowuje przed przyjazdem gości typu 
 
| Data ............ | ||
| Welcom gift/Wstawka | Room/Pokój | Name/Nazwisko | 
| Słodycze lub owoce | ||
| Słodycze i owoce | ||
| Owoce i wino | ||
| Wino, owoce, list powitalny | ||