Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Firma sprzedająca dekoracje świąteczne zwróciła się do biura reklamowego z prośbą o opracowanie strategii reklamowej. Uwzględniając harmonogram kampanii, agencja powinna zaproponować reklamę

A. okresową
B. ciągłą
C. pulsacyjną
D. skoncentrowaną
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama oraz promocja piwa mogą być realizowane

A. z udziałem niepełnoletnich osób.
B. w prasie skierowanej do młodzieży i dzieci.
C. w radiu oraz telewizji w przedziale czasowym od 6.00 do 20.00.
D. w telewizji i kinie po godzinie 20.00.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planując kampanię firmy, wybrała harmonogram emisji spotów przedstawiony w tabeli. Jaki model rozplanowania reklamy w czasie wybrała agencja reklamowa?

Harmonogram emisji
dzień kampanii123456789101112131415
liczba spotów151515151515151

A. Skoncentrowany.
B. Pulsacyjny.
C. Okresowy.
D. Ciągły.
Zarządzanie kampanią reklamową

Salon kosmetyczny złożył zamówienie w agencji interaktywnej na wykonanie podstawowej strony www z elementami animowanymi wraz z usługą aktualizacji strony na jeden rok. Ile zapłaci klient za usługę?

Podstawowa strona www650,00 zł
Podstawowa strona www z elementami animowanymi850,00 zł
Rozbudowana strona www900,00 zł
Rozbudowana strona www z elementami animowanymi12 000,00 zł
Aktualizacja jednorazowa20,00 zł
Aktualizacja - abonament na 12 m-cy180,00 zł
Do każdej kwoty należy doliczyć 23% VAT.
Przy zamówieniu o wartości netto powyżej 1 000,00 zł – 10% rabatu.

A. 927,00 zł
B. 963,09 zł
C. 1 140,21 zł
D. 1 266,90 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

AIDCAS to model wpływu reklamy, który obejmuje:

A. Attention, Interest, Desire, Conviction, Action, Satisfaction
B. Attention, Interest, Desire, Comprehension, Awareness, Satisfaction
C. Attention, Interest, Desire, Comprehension, Action, Satisfaction
D. Attention, Interest, Definition, Conviction, Action, Satisfaction
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony w tabeli fragment dokumentu wykorzystywanego w kampanii reklamowej to

TytułNakład
tys. szt.
FormatLiczba
reklam
Czytelnictwo
%
Cena
GRPStyczeń
Maja550cała strona, P, full color111,00158 000,00111
Kobieta i jej styl350cała strona, P, full color17,96149 000,0081
Polka230cała strona, P, full color16,6083 000,0061
Razem325,56252

A. cash flow.
B. media plan.
C. showreel.
D. flow chart.
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama internetowa w formie reklamy zajmującej całą stronę, która pojawia się przed dotarciem użytkownika do docelowego adresu, tymczasowo blokując możliwość przeglądania strony i zmuszając użytkownika do zapoznania się z treścią, nazywana jest

A. floating ad
B. tapeta reklamowa
C. interstitial
D. pop up
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent produktów mlecznych zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu graficznego opakowania dla nowego rodzaju jogurtu owocowego, wskazując, by zastosowano kolor, który pobudza apetyt. Jakiego koloru dominującego powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej?

A. zielony
B. pomarańczowy
C. fioletowy
D. biały
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą metodę oceny projektu przekazu reklamowego, pod kątem reakcji odbiorcy reklamy, przedstawiono na ilustracji?

Ilustracja do pytania 23
A. VOPAN (analiza wysokości głosu).
B. Psychogalwaniczną.
C. Eye-tracking (oko-kamera).
D. Audiometryczną.
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby zrozumieć potrzeby konsumentów, uzyskać natychmiastowe opinie na temat swoich produktów oraz jednocześnie zidentyfikować lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów, firma powinna zaprezentować swoją ofertę sprzedaży na

A. konferencjach
B. targach
C. kursach
D. sympozjach
Zarządzanie kampanią reklamową

Czym jest spowodowana wysoka pamięć reklamy kinowej?

A. przez wyświetlanie reklamy w odpowiednich porach dnia
B. przez komfort odbioru związany z wygodnymi miejscami
C. przez niezakłócony przekaz, który przyciąga dużą uwagę widzów
D. przez wąsko określoną, jasno zdefiniowaną grupę docelową
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa planuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zdecydowała się na wykorzystanie spotów telewizyjnych i radiowych jako głównego medium oraz billboardów jako medium dodatkowego. W trakcie opracowywania harmonogramu całej kampanii, wskaż czynność, która wymaga najwięcej czasu.

A. Opracowanie projektu graficznego plakatu
B. Rezerwacja czasu antenowego
C. Produkcja spotu radiowego
D. Produkcja spotu telewizyjnego
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma działa na rynku od pół roku. W planie reklamowym postanowiła dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Jednakże promocja nie może być zbyt droga, gdyż firma jeszcze nie osiągnęła profitów. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem będzie wybór takiego nośnika jak

A. spoty reklamowe w radio.
B. neony świetlne w centrach miast.
C. telesprzedaż na kanałach telewizji publicznej.
D. bannery reklamowe w Internecie.
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama porównawcza jest dozwolona, jeśli

A. niszczy reputację towarów, usług, znaków towarowych lub identyfikacji przedsiębiorcy.
B. w sposób rzetelny i dający się obiektywnie zweryfikować porównuje towary.
C. subiektywnie zestawia jedną lub kilka istotnych i typowych właściwości produktów.
D. myli klienta.