Wyniki egzaminu

Informacje o egzaminie:
  • Zawód: Technik reklamy
  • Kwalifikacja: PGF.08 - Zarządzanie kampanią reklamową
  • Data rozpoczęcia: 24 stycznia 2025 08:39
  • Data zakończenia: 24 stycznia 2025 08:39

Egzamin niezdany

Wynik: 1/40 punktów (2,5%)

Wymagane minimum: 20 punktów (50%)

Szczegółowe wyniki:
Pytanie 1

Traktowanie partnerów negocjacyjnych jak przyjaciół oraz ustępowanie, aby pielęgnować wzajemne relacje jest charakterystyczne dla stylu negocjacji określanego jako

Pytanie 2

Przedstawiony projekt logo składa się z dwóch elementów. Jednym z nich jest logotyp, a drugi to

Ilustracja do pytania
Pytanie 3

Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o średnicy 23 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będą sklejane.

Ilustracja do pytania
Pytanie 4

W ostatnim etapie produkcji reklamy telewizyjnej, tzw. postprodukcji, wykonuje się prace związane

Pytanie 5

Jedną z najbardziej efektywnych metod ustalania budżetu reklamowego firmy

Pytanie 6

Pracownik agencji reklamowej obsługujący ploter tnący został porażony prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?

Pytanie 7

Podział rynku na jednorodne grupy nabywców według określonych kryteriów nazywa się

Pytanie 8

Przedstawiony fragment umowy zlecenia dotyczy

Ilustracja do pytania
Pytanie 9

Nośnik reklamy internetowej w formie całostronicowej reklamy, wyświetlanej zanim użytkownik dotrze do pierwotnego adresu, przerywający na moment możliwość oglądania strony i zmuszający w ten sposób użytkownika do zapoznania się z treścią, to

Pytanie 10

Jaką technikę druku należy zastosować do druku banerów reklamowych w nakładzie 20 sztuk?

Pytanie 11

Projektowanie ogłoszenia z uwzględnieniem wizualnej ścieżki patrzenia, polegającej na rozmieszczeniu elementów reklamy w układzie "Z" lub "S" związane jest z zastosowaniem reguły

Pytanie 12

Które ze środków reklamy <u><strong>nie należą</strong></u> do reklamy zewnętrznej?

Pytanie 13

Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety i rozbudowane funkcje nowego robota kuchennego?

Pytanie 14

Który z wymienionych etapów produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany jako pierwszy?

Pytanie 15

W jaki sposób pracownik agencji reklamowej powinien postępować z klientem, który często zmienia temat i sprawia wrażenie osoby, która nie wie czego potrzebuje?

Pytanie 16

Który dokument powinna sporządzić, firma przyjmując zlecenie do realizacji?

Pytanie 17

Jeśli klient zamierza dotrzeć do grupy docelowej zamawiającej głównie towary z wykorzystaniem nowoczesnych metod sprzedaży, powinien najwięcej nakładów finansów przeznaczyć na zaprojektowanie

Pytanie 18

W trakcie negocjacji kontraktu na wykonanie usług reklamowych agencja rezygnuje z niektórych swoich wymagań, licząc, że jej rozmówcy zrobią to samo. W przypadku tym liczy ona, że zadziała reguła

Pytanie 19

Którą technikę uszlachetniania druku należy zastosować do umieszczenia na okładce książki wklęsłych pozłacanych liter?

Ilustracja do pytania
Pytanie 20

Który z przedstawionych dokumentów należy sporządzić, jeżeli wydaje się dyspozycję bankowi do przekazania określonej kwoty ze swego rachunku na rachunek sprzedawcy?

Ilustracja do pytania
Pytanie 21

Postawienie drugiej stronie zdecydowanych i konkretnych wymagań to cecha negocjacji

Pytanie 22

Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie i teatrze nie może być emitowana w godzinach pomiędzy

Pytanie 23

Agencja reklamowa oferująca full-service podjęła decyzję o pozyskaniu większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, dział sprzedaży powinien skupić się na zapytaniach dotyczących

Pytanie 24

Firma sprzedaje produkty reklamowe z wykorzystaniem strategii zbierania śmietanki. Swoje działania promocyjne powinna skierować zatem do tych konsumentów, którzy są

Pytanie 25

Biorąc pod uwagę zaprezentowany na wykresie wynik badań, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, reklamę radiową należy zaplanować w godzinach

Ilustracja do pytania
Pytanie 26

W której odpowiedzi nie uwzględniono podmiotu dokonującego analizy wyboru produktu w procesie zakupowym?

Pytanie 27

Klient, który chętnie nawiązuje rozmowę ze sprzedawcą na temat produktów i często opowiada o swoim życiu prywatnym, to klient

Pytanie 28

Przygotowanie layoutu w wybranym medium przez agencję reklamową dotyczy

Pytanie 29

Agencja reklamowa chcąc dotrzeć do swoich dotychczasowych kontrahentów z nową ofertą handlową, powinna zastosować

Pytanie 30

Firma reklamowa przy projektowaniu planu medialnego zdecydowała się na wybór jednego medium głównego oraz jednego medium

Pytanie 31

Ile wyniesie wartość netto zamówienia 200 sztuk ulotek formatu A5, o gramaturze 170, wykonanych na papierze kredowym, bez połysku?

Ilustracja do pytania
Pytanie 32

Agencja reklamowa świadcząca niestandardowe usługi promocyjne, wymagające zaangażowania specjalistycznych urządzeń, powinna ustalić ceny na oferowane usługi na podstawie metody określanej jako

Pytanie 33

Wydruk próbny bez użycia klisz, wykonany w drukarni offsetowej w celu sprawdzenia kolorystyki przed drukiem właściwym, służący do przedstawienia go klientowi w celu akceptacji, to

Pytanie 34

Które z kryteriów odgrywa najistotniejszą rolę przy wyborze powierzchni reklamy zewnętrznej?

Pytanie 35

Zawyżone ceny w krótkim okresie czasu stosuje agencja reklamowa wykorzystująca strategię

Pytanie 36

W radiu pojawiła się reklama o następującej treści:<br/> "Piekarnia pracuje w nocy. Latarnia morska pracuje w nocy Poduszka pracuje w nocy. Ja pracuję w nocy Dobre. OC także pracuje w nocy. Dlatego w Autona5 w ramach OC mogę skorzystać z programu Pomoc 24 - zawsze gdy potrzebuję pomocy. Sprawdź nową jakość Autona5. Zadzwoń 77 XXXXXXXX lub wejdź na stronę XXXXX.pl. Autona5. Więcej za mniej."<br/> Jest to przykład tekstu typu

Pytanie 37

Który z układów krzeseł powoduje, że rozmówcy podświadomie będą uparcie dążyć do osiągnięcia swoich celów?

Pytanie 38

Jeżeli w trakcie rozmowy sprzedażowej klient zgłasza wątpliwości, które w praktyce nie mają znaczenia dla potencjalnego nabywcy, sprzedawca powinien je

Pytanie 39

Agencja reklamowa otwierająca swoją filię, opracowuje nową drogę dotarcia z produktem do klienta. Zastosuje więc działania charakterystyczne dla narzędzia marketingu mix, jakim jest

Pytanie 40

Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?

Ilustracja do pytania