Pytanie 1
W celu ukazania wszystkich walorów samochodu osobowego najlepiej zastosować reklamę w
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W celu ukazania wszystkich walorów samochodu osobowego najlepiej zastosować reklamę w
Zgodnie z art. 70 ustawy o podatku od towarów i usług zwalnia się od podatku, z zastrzeżeniem ust. 3, import drukowanych materiałów, katalogów, prospektów, cenników i plakatów reklamowych, jeżeli
Podczas tworzenia przekazu reklamowego należy pamiętać o regulacjach prawnych, obowiązujących w reklamie zewnętrznej, szczególnie dotyczących produktów
Specjalistą od zakupu mediów w agencji reklamowej jest
Ustalając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe z wykorzystaniem wskaźnika CPP. W tym celu należy określić, ile razy przeciętny odbiorca
Agencja reklamowa w wyniku przeprowadzonej segmentacji oraz wyboru rynku docelowego postanowiła dostosować elementy marketingu mix ściśle dla swojego klienta – dużej sieci handlowej. Jaką strategię marketingową zdecydowała się zastosować agencja reklamowa?
Jaki rodzaj rabatu stosuje stacja radiowa?
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to współczynnik używany w marketingu internetowym, za pomocą którego oblicza się
Umową, na podstawie której znana firma sprzedaje prawo innej firmie do używania jej znaku towarowego i know-how, przy zachowaniu odrębności obu firm, jest
Klient jest zainteresowany realizacją kampanii reklamowej, która zapewni możliwość wygodnej i szybkiej zmiany treści przy jednoczesnych niskich kosztach produkcji i emisji. W związku z tym należy mu polecić reklamę
Ile wynosi stawka podatku VAT, jeżeli cena netto wynajmu billboardu wynosi 1 500,00 zł, a cena brutto 1 845,00 zł?
W celu przeprowadzenia rozmowy z klientami sklepu dotyczącej wprowadzonego asortymentu należy wykorzystać metodę
Zgodnie z przepisami Ustawy o radiofonii i telewizji zabrania się lokowania produktu w
W nazwie corocznego rajdu rowerowego "Dwa kółka - Sotal s.c." znajduje się nazwa sponsora, co oznacza, że zastosowano sponsoring
Która z wymienionych form reklamy internetowej będzie najlepsza do reklamowania usług turystycznych, tak aby na bieżąco informować klientów o promocjach i okazjach przygotowanych przez firmę?
Agencja reklamowa określiła swoją politykę cenową usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Oznacza to, że agencja będzie stosować
Pracownicy działu obsługi klienta w agencji reklamowej mają na spotkaniu z potencjalnym klientem zaprezentować prezentację multimedialną on-line. Który z wymienionych programów umożliwi przygotowanie i przeprowadzenie takiej prezentacji?
Który materiał reklamowy przedstawia zdjęcie?
W której metodzie zbierania informacji wykorzystywane jest ustawienie sali pokazane na rysunku?
Zachowanie dystansu w stosunku do rad sprzedawcy oraz doszukiwanie się wad w produktach to cechy typowe dla klienta
W cyklu produkcyjnym reklamy telewizyjnej w ramach etapu przedprodukcyjnego odbędzie się
Celem tej funkcji opakowania produktu jest przede wszystkim wyróżnienie go spośród innych produktów stojących na półce. Jest to funkcja
Ostatnim etapem oceny jakości wykonania zadania jest
Ile wyniósł wskaźnik rentowności reklamy, na którą firma przeznaczyła kwotę 1 000,00 zł, a w jej efekcie przychody firmy w reklamowanym segmencie wzrosły o 3 600,00 zł?
Agencja reklamowa przygotowuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zamierza wybrać spot telewizyjny i radiowy jako medium podstawowe oraz billboardy jako medium wspomagające. Planując harmonogram działań całej kampanii, wskaż działanie, które wymaga najwięcej czasu.
Firma prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Cena ustalona w drodze negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na ostateczną jej wartość, określana jest jako cena
Producent zabawek wykonał analizę portfelową BCG swoich produktów. W której grupie znajdują się produkty nie przynoszące znaczących nadwyżek i nie mające perspektyw rozwoju?
Który z wymienionych etapów produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany jako pierwszy?
Na którym etapie współpracy z kupującym agencja reklamowa przygotowuje ofertę sprzedażową?
Agencja opracowała załączony cennik reklam planszowych. W którym z wymienionych programów najłatwiej i najszybciej zastosować style formatowania tabeli?
Który ze środków reklamowych powinien wybrać klient z oferty, jeśli zależy mu na produkcie outdoor?
Która postawa zaprezentowana jest na rysunku?
Do narzędzi promocji nie zalicza się
Każdy klient, który uważa, że w innym sklepie kupi lepszy towar i zostanie lepiej obsłużony, to klient
Wykorzystanie w komunikacji reklamowej wyjątkowej cechy produktu lub marki, która wyróżnia ją spośród propozycji oferowanych przez konkurencję i pozwala na jej zapamiętanie, określa się jako
Ankieterzy badania opinii publicznej po przeprowadzonej kampanii społecznej zastosowali w kwestionariuszach ankietowych i wywiadach kwestionariuszowych pytania, które polegały na udzieleniu jednej z pięciu odpowiedzi ułożonych w porządku od stopnia całkowitej akceptacji do stopnia całkowitego odrzucenia. Pytania te noszą nazwę skali
Jaką regułę kompozycyjną zastosowano na zamieszczonym przykładzie?
Jeżeli celem kampanii reklamowej jest zbudowanie wysokiej rozpoznawalności marki, to należy
Wzajemne zaufanie, przyjazna atmosfera, ustępstwa oraz ujawnienie dolnej granicy akceptacji to typowe cechy negocjacji
Przedstawienie, najczęściej w formie multimedialnego pokazu (dokumentu), propozycji oferty sprzedażowej i działań reklamowych potencjalnej firmie lub marce nosi nazwę