Wyniki egzaminu

Informacje o egzaminie:
  • Zawód: Technik reklamy
  • Kwalifikacja: PGF.08 - Zarządzanie kampanią reklamową
  • Data rozpoczęcia: 29 stycznia 2025 14:28
  • Data zakończenia: 29 stycznia 2025 14:42

Egzamin zdany!

Wynik: 27/40 punktów (67,5%)

Wymagane minimum: 20 punktów (50%)

Szczegółowe wyniki:
Pytanie 1

W celu ukazania wszystkich walorów samochodu osobowego najlepiej zastosować reklamę w

Pytanie 2

Zgodnie z art. 70 ustawy o podatku od towarów i usług zwalnia się od podatku, z zastrzeżeniem ust. 3, import drukowanych materiałów, katalogów, prospektów, cenników i plakatów reklamowych, jeżeli

Pytanie 3

Podczas tworzenia przekazu reklamowego należy pamiętać o regulacjach prawnych, obowiązujących w reklamie zewnętrznej, szczególnie dotyczących produktów

Pytanie 4

Specjalistą od zakupu mediów w agencji reklamowej jest

Pytanie 5

Ustalając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe z wykorzystaniem wskaźnika CPP. W tym celu należy określić, ile razy przeciętny odbiorca

Pytanie 6

Agencja reklamowa w wyniku przeprowadzonej segmentacji oraz wyboru rynku docelowego postanowiła dostosować elementy marketingu mix ściśle dla swojego klienta – dużej sieci handlowej. Jaką strategię marketingową zdecydowała się zastosować agencja reklamowa?

Pytanie 7

Jaki rodzaj rabatu stosuje stacja radiowa?

Ilustracja do pytania
Pytanie 8

Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to współczynnik używany w marketingu internetowym, za pomocą którego oblicza się

Pytanie 9

Umową, na podstawie której znana firma sprzedaje prawo innej firmie do używania jej znaku towarowego i know-how, przy zachowaniu odrębności obu firm, jest

Pytanie 10

Klient jest zainteresowany realizacją kampanii reklamowej, która zapewni możliwość wygodnej i szybkiej zmiany treści przy jednoczesnych niskich kosztach produkcji i emisji. W związku z tym należy mu polecić reklamę

Pytanie 11

Ile wynosi stawka podatku VAT, jeżeli cena netto wynajmu billboardu wynosi 1 500,00 zł, a cena brutto 1 845,00 zł?

Pytanie 12

W celu przeprowadzenia rozmowy z klientami sklepu dotyczącej wprowadzonego asortymentu należy wykorzystać metodę

Pytanie 13

Zgodnie z przepisami Ustawy o radiofonii i telewizji zabrania się lokowania produktu w

Pytanie 14

W nazwie corocznego rajdu rowerowego "Dwa kółka - Sotal s.c." znajduje się nazwa sponsora, co oznacza, że zastosowano sponsoring

Pytanie 15

Która z wymienionych form reklamy internetowej będzie najlepsza do reklamowania usług turystycznych, tak aby na bieżąco informować klientów o promocjach i okazjach przygotowanych przez firmę?

Pytanie 16

Agencja reklamowa określiła swoją politykę cenową usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Oznacza to, że agencja będzie stosować

Pytanie 17

Pracownicy działu obsługi klienta w agencji reklamowej mają na spotkaniu z potencjalnym klientem zaprezentować prezentację multimedialną on-line. Który z wymienionych programów umożliwi przygotowanie i przeprowadzenie takiej prezentacji?

Pytanie 18

Który materiał reklamowy przedstawia zdjęcie?

Ilustracja do pytania
Pytanie 19

W której metodzie zbierania informacji wykorzystywane jest ustawienie sali pokazane na rysunku?

Ilustracja do pytania
Pytanie 20

Zachowanie dystansu w stosunku do rad sprzedawcy oraz doszukiwanie się wad w produktach to cechy typowe dla klienta

Pytanie 21

W cyklu produkcyjnym reklamy telewizyjnej w ramach etapu przedprodukcyjnego odbędzie się

Pytanie 22

Celem tej funkcji opakowania produktu jest przede wszystkim wyróżnienie go spośród innych produktów stojących na półce. Jest to funkcja

Pytanie 23

Ostatnim etapem oceny jakości wykonania zadania jest

Pytanie 24

Ile wyniósł wskaźnik rentowności reklamy, na którą firma przeznaczyła kwotę 1 000,00 zł, a w jej efekcie przychody firmy w reklamowanym segmencie wzrosły o 3 600,00 zł?

Pytanie 25

Agencja reklamowa przygotowuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zamierza wybrać spot telewizyjny i radiowy jako medium podstawowe oraz billboardy jako medium wspomagające. Planując harmonogram działań całej kampanii, wskaż działanie, które wymaga najwięcej czasu.

Pytanie 26

Firma prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Cena ustalona w drodze negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na ostateczną jej wartość, określana jest jako cena

Pytanie 27

Producent zabawek wykonał analizę portfelową BCG swoich produktów. W której grupie znajdują się produkty nie przynoszące znaczących nadwyżek i nie mające perspektyw rozwoju?

Pytanie 28

Który z wymienionych etapów produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany jako pierwszy?

Pytanie 29

Na którym etapie współpracy z kupującym agencja reklamowa przygotowuje ofertę sprzedażową?

Pytanie 30

Agencja opracowała załączony cennik reklam planszowych. W którym z wymienionych programów najłatwiej i najszybciej zastosować style formatowania tabeli?

Ilustracja do pytania
Pytanie 31

Który ze środków reklamowych powinien wybrać klient z oferty, jeśli zależy mu na produkcie outdoor?

Pytanie 32

Która postawa zaprezentowana jest na rysunku?

Ilustracja do pytania
Pytanie 33

Do narzędzi promocji nie zalicza się

Pytanie 34

Każdy klient, który uważa, że w innym sklepie kupi lepszy towar i zostanie lepiej obsłużony, to klient

Pytanie 35

Wykorzystanie w komunikacji reklamowej wyjątkowej cechy produktu lub marki, która wyróżnia ją spośród propozycji oferowanych przez konkurencję i pozwala na jej zapamiętanie, określa się jako

Pytanie 36

Ankieterzy badania opinii publicznej po przeprowadzonej kampanii społecznej zastosowali w kwestionariuszach ankietowych i wywiadach kwestionariuszowych pytania, które polegały na udzieleniu jednej z pięciu odpowiedzi ułożonych w porządku od stopnia całkowitej akceptacji do stopnia całkowitego odrzucenia. Pytania te noszą nazwę skali

Pytanie 37

Jaką regułę kompozycyjną zastosowano na zamieszczonym przykładzie?

Ilustracja do pytania
Pytanie 38

Jeżeli celem kampanii reklamowej jest zbudowanie wysokiej rozpoznawalności marki, to należy

Pytanie 39

Wzajemne zaufanie, przyjazna atmosfera, ustępstwa oraz ujawnienie dolnej granicy akceptacji to typowe cechy negocjacji

Pytanie 40

Przedstawienie, najczęściej w formie multimedialnego pokazu (dokumentu), propozycji oferty sprzedażowej i działań reklamowych potencjalnej firmie lub marce nosi nazwę