Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 441
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument został przedstawiony na rysunku?

Ilustracja do pytania 1
A. Brief kreatywny.
B. Brief reklamowy.
C. Harmonogram przygotowania reklamy.
D. Flowchart.
PGF.08 Pytanie 1 442
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego rysunku określ, jakie wymiary ma arkusz papieru formatu A5.

Ilustracja do pytania 2
A. 148×210 mm
B. 74×105 mm
C. 148×157 mm
D. 105×148 mm
PGF.08 Pytanie 1 443
Zarządzanie kampanią reklamową

Która kolejność jest prawidłowa podczas procesu druku sitowego?

Ilustracja do pytania 3
A. A.
B. B.
C. D.
D. C.
PGF.08 Pytanie 1 444
Zarządzanie kampanią reklamową

Która technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na rysunku?

Ilustracja do pytania 4
A. Laminowanie.
B. Impregnowanie.
C. Hot stamping.
D. Gumowanie.
PGF.08 Pytanie 1 445
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych materiałów należy zastosować do oklejenia treściami reklamowymi nierównych, metalowych części karoserii samochodu przedstawionego na rysunku?

Ilustracja do pytania 5
A. Papier blue back side.
B. Siatkę MESH.
C. Folię wylewaną.
D. Folię OVW.
PGF.08 Pytanie 1 446
Zarządzanie kampanią reklamową

Które urządzenie powinna wybrać agencja reklamowa w celu realizacji zamówienia klienta, aby oprawić i sczepić kilkadziesiąt luźnych jednakowo rozmiarowych kartek?

Ilustracja do pytania 6
A. D.
B. B.
C. C.
D. A.
PGF.08 Pytanie 1 447
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym z wymienionych procesów stosuje się przedstawione na rysunku narzędzie?

Ilustracja do pytania 7
A. Drukowanie.
B. Wiercenie.
C. Sztancowanie.
D. Bindowanie.
PGF.08 Pytanie 1 448
Zarządzanie kampanią reklamową

Które linie zaznaczono kolorem czerwonym na rysunku projektu pudełka?

Ilustracja do pytania 8
A. Falcowania.
B. Perforowania.
C. Bigowania.
D. Sztancowania.
PGF.08 Pytanie 1 449
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na rysunku?

Ilustracja do pytania 9
A. Solwentowy.
B. Offsetowy.
C. Cyfrowy.
D. Tamponowy.
PGF.08 Pytanie 1 450
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą minimalną ilość folii One Way Vision należy zamówić, aby zrealizować zlecenie oklejenia okien o numerach 1, 2, 3, 4 i 5, przedstawionych na szkicu fasady budynku? Zakłada się wystąpienie strat i odpadów na poziomie 10% oklejanej powierzchni.

Ilustracja do pytania 10
A. 9,36 m2
B. 20,86 m2
C. 9,60 m2
D. 18,96 m2
PGF.08 Pytanie 1 451
Zarządzanie kampanią reklamową

Zamieszczony fragment formularza dokumentu to część

Ilustracja do pytania 11
A. flowchartu.
B. briefu kreatywnego.
C. media planu.
D. briefu reklamowego.
PGF.08 Pytanie 1 452
Zarządzanie kampanią reklamową

Klub fitness w pierwszym półroczu 2019 r. osiągał średnie miesięczne obroty na poziomie 120 000,00 zł.
W lipcu przeprowadzono kampanię reklamową w lokalnej prasie i telewizji, której koszt wyniósł
12 000,00 zł. W sierpniu zaobserwowano wzmożony ruch klientów i wzrost miesięcznych przychodów ze sprzedaży do poziomu 180 000,00 zł. Ile wynosi wskaźnik rentowności przeprowadzonej kampanii reklamowej?

A. 10
B. 1,5
C. 5
D. 15
PGF.08 Pytanie 1 453
Zarządzanie kampanią reklamową

Która stacja radiowa cechuje się największą dynamiką przyrostu słuchalności w drugim kwartale 2019 r.?

Ilustracja do pytania 13
A. Stacja radiowa Q
B. Stacja radiowa Z
C. Stacja radiowa X
D. Stacja radiowa Y
PGF.08 Pytanie 1 454
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi CPP dla telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli?

Ilustracja do pytania 14
A. 50,00 zł
B. 40,00 zł
C. 10 000,00 zł
D. 8 000,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 455
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z przedstawionych haseł reklamowych skierowanych do dzieci jest skonstruowanie zgodnie z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy?

Ilustracja do pytania 15
A. D.
B. B.
C. A.
D. C.
PGF.08 Pytanie 1 456
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybierz program telewizyjny na podstawie wyników badań, w którym producent środków do pielęgnacji włosów powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt adresowany do kobiet, które cenią zdrowy styl życia i często podróżują.

Ilustracja do pytania 16
A. Czas dla Ciebie.
B. Zrób sobie przerwę.
C. Kobieta o poranku.
D. Kobieta o świcie.
PGF.08 Pytanie 1 457
Zarządzanie kampanią reklamową

Działanie mechanizmu rynkowego polega na kształtowaniu wielkości popytu i podaży

A. zgodnie z oczekiwaniami konsumentów.
B. zgodnie z oczekiwaniami sprzedających.
C. przy pomocy regulacji prawnych.
D. przy pomocy ceny.
PGF.08 Pytanie 1 458
Zarządzanie kampanią reklamową

Dla którego rodzaju popytu procentowa zmiana wielkości popytu jest mniejsza niż procentowa zmiana ceny?

A. Sztywnego.
B. Proporcjonalnego.
C. Elastycznego.
D. Nieelastycznego.
PGF.08 Pytanie 1 459
Zarządzanie kampanią reklamową

Waluty innych krajów i inne środki płatnicze są przedmiotem obrotu na rynku

A. finansowym.
B. pracy.
C. czynników produkcji.
D. dóbr i usług.
PGF.08 Pytanie 1 460
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym rodzaju konkurencji na rynku występuje duża liczba przedsiębiorstw o niewielkim udziale w rynku, niemających większego wpływu na kształtowanie cen rynkowych?

A. Oligopolu.
B. Konkurencji doskonałej.
C. Monopolu.
D. Konkurencji monopolistycznej.
PGF.08 Pytanie 1 461
Zarządzanie kampanią reklamową

Szef działu reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" chce zachęcić kilka dużych koncernów farmaceutycznych do zamieszczenia reklam w magazynie. Które z narzędzi promocji pozwoli najefektywniej przekonać klientów do podjęcia współpracy z gazetą?

A. Sprzedaż bezpośrednia.
B. Promocja handlowa.
C. Public relations.
D. Promocja konsumencka.
PGF.08 Pytanie 1 462
Zarządzanie kampanią reklamową

Do czynników ekonomicznych otoczenia dalszego przedsiębiorstwa zalicza się

A. strukturę gospodarstw domowych i poziom cen.
B. okresowe niże demograficzne i poziom PKB.
C. koniunkturę gospodarczą i system podatkowy.
D. poziom rozwoju naukowego i klęski żywiołowe.
PGF.08 Pytanie 1 463
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z informacji jest efektem badań jakościowych?

A. Połowa nabywców kupuje zestawy kosmetyków na prezent.
B. Sprzedający pozytywnie ocenili skuteczność reklamy telewizyjnej produktu.
C. Sprzedaż w poprzednim miesiącu w stosunku do bieżącego była wyższa o 11%.
D. Obroty hipermarketu w piątki są większe o 45% niż w czwartki.
PGF.08 Pytanie 1 464
Zarządzanie kampanią reklamową

Drogie perfumy kupowane na prezent dla bliskiej osoby są produktami

A. rzadkiego zakupu.
B. częstego zakupu.
C. okresowego zakupu.
D. niedostrzeganymi.
PGF.08 Pytanie 1 465
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa oferująca full-service podjęła decyzję o pozyskaniu większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, dział sprzedaży powinien skupić się na zapytaniach dotyczących

A. realizacji kampanii prasowej.
B. realizacji kampanii w miejscu sprzedaży.
C. organizacji imprez promocyjnych.
D. druku ulotek i folderów.
PGF.08 Pytanie 1 466
Zarządzanie kampanią reklamową

Producenci AGD przy sprzedaży swoich produktów z zastosowaniem ograniczonej liczby punktów sprzedaży ze względu na konieczność stworzenia odpowiednich warunków sprzedaży korzystają z dystrybucji

A. wyłącznej.
B. ekskluzywnej.
C. intensywnej.
D. selektywnej.
PGF.08 Pytanie 1 467
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeżeli klientami firmy są osoby bardzo młode (rejestrujące się na stronie firmy), to najlepszą formą dotarcia do tych osób z nową ofertą będzie wykorzystanie

A. e-mailingu.
B. przesyłki pocztowej.
C. katalogu.
D. wrzutki.
PGF.08 Pytanie 1 468
Zarządzanie kampanią reklamową

Do narzędzi promocji sprzedaży zalicza się:

A. publicity produktu, lobbing, kontakty z prasą.
B. wystawy sklepowe, ulotki, spoty reklamowe.
C. kupony, obniżki cen, nagrody za lojalność.
D. sponsoring, dżingle reklamowe, broszury.
PGF.08 Pytanie 1 469
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferent przedstawiający ofertę handlową nie jest zobowiązany do wywiązania się z warunków oferty, gdy

A. zamówienie jest zgodne z warunkami oferty.
B. oferta nie została odwołana w odpowiednim czasie.
C. odbiorca przyjmuje warunki oferty.
D. zamówienie nastąpi po wyznaczonym terminie z winy zamawiającego.
PGF.08 Pytanie 1 470
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca udziela 20% rabatu na cały asortyment. Który rodzaj rabatu stosuje agencja?

A. Terminowy.
B. Ilościowy.
C. Gotówkowy.
D. Handlowy.
PGF.08 Pytanie 1 471
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ustala ceny swoich produktów metodą kosztową. Oblicz cenę netto ulotki reklamowej na podstawie następujących danych: całkowite koszty stałe wynoszą 30 000 zł, jednostkowy koszt zmienny wynosi 2 zł, a planowany zysk ze sprzedaży 10 000 szt. ulotek wyniesie 30%.

A. 5,00 zł
B. 6,50 zł
C. 8,00 zł
D. 4,99 zł
PGF.08 Pytanie 1 472
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony na wykresie cykl życia produktu dotyczy kategorii cyklu

Ilustracja do pytania 32
A. recyklu.
B. mody.
C. sezonowego dziwactwa.
D. stylu.
PGF.08 Pytanie 1 473
Zarządzanie kampanią reklamową

Do którego rodzaju dyskryminacji cenowej dochodzi w sytuacji, gdy taki sam produkt lub usługa ma różne ceny dla różnych grup klientów?

A. Różnicowanie cen ze względu na inny wizerunek.
B. Różnicowanie cen dla poszczególnych kanałów dystrybucji.
C. Różnicowanie cen w zależności od segmentu.
D. Różnicowanie cen w zależności od położenia geograficznego.
PGF.08 Pytanie 1 474
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworzenie bazy danych o klientach jest opłacalne w przypadku, gdy

A. koszty pozyskiwania bieżących informacji są wysokie.
B. firma sprzedaje produkty luksusowe.
C. firma przygotowuje kampanię reklamową.
D. klienci wykazują lojalność wobec marki.
PGF.08 Pytanie 1 475
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienci, którzy kupują towar po takiej cenie, że zaspokaja on określone potrzeby w stopniu ich interesującym i podążają przy tym za innymi modą czy stylem, określani są jako

A. rozważni.
B. konserwatyści.
C. wczesna większość.
D. lojalni.
PGF.08 Pytanie 1 476
Zarządzanie kampanią reklamową

Atrakcyjność segmentu rynku zależy od barier wejścia i wyjścia z niego. Najbardziej atrakcyjne segmenty rynku mają

A. wysokie bariery wejścia i niskie bariery wyjścia.
B. niskie bariery wejścia i wyjścia.
C. wysokie bariery wejścia i wyjścia.
D. niskie bariery wejścia i wysokie bariery wyjścia.
PGF.08 Pytanie 1 477
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go bannerów reklamowych. Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.

Ilustracja do pytania 37
A. 10,23 zł
B. 11,23 zł
C. 12,30 zł
D. 13,20 zł
PGF.08 Pytanie 1 478
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są najistotniejsze w przypadku zastosowania dla branży samochodowej?

A. Wiek, aktywność zawodowa, hobby, religia.
B. Liczba osób w rodzinie, dochód, płeć, hobby.
C. Wiek, płeć, hobby, wykształcenie.
D. Miejsce zamieszkania, dochód, religia, płeć.
PGF.08 Pytanie 1 479
Zarządzanie kampanią reklamową

Nabywca kupujący głównie towary oznaczone przedstawionym znakiem kieruje się motywami o charakterze

Ilustracja do pytania 39
A. irracjonalnym.
B. innowacyjnym.
C. racjonalnym.
D. moralnym.
PGF.08 Pytanie 1 480
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas prezentacji sprzedający odpiera zarzuty klienta, zgadzając się z jego uwagami, a jednocześnie odpiera je, opisując zalety produktu. Którą metodę odpierania zarzutów stosuje sprzedawca?

A. Metodę powoływania się na osoby trzecie.
B. Metodę "tak... ale".
C. Zwlekanie z odpowiedzią.
D. Technikę odbijania piłeczki.