Wyniki egzaminu

Informacje o egzaminie:
  • Zawód: Technik reklamy
  • Kwalifikacja: PGF.08 - Zarządzanie kampanią reklamową
  • Data rozpoczęcia: 20 lutego 2025 12:00
  • Data zakończenia: 20 lutego 2025 12:51

Egzamin niezdany

Wynik: 15/40 punktów (37,5%)

Wymagane minimum: 20 punktów (50%)

Szczegółowe wyniki:
Pytanie 1

Przedsiębiorstwo ZELTA wydało niewielką ilość pieniędzy na kampanię reklamową, która przyniosła zwiększenie zysków przedsiębiorstwa o 30% w skali 6 miesięcy. U konkurencji ten sam wzrost zysków nastąpił przy 4-krotnych nakładach na reklamę. Należy powiedzieć w tym wypadku

Pytanie 2

Chcąc przekonać nabywców, aby zaakceptowali ofertę firmy poprzez ukazanie jej atutów, w porównaniu z konkurencją należy zastosować reklamę

Pytanie 3

Styl negocjacyjny, w którym preferuje się rozwiązanie wygrana-wygrana, to styl

Pytanie 4

Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedawca?

Ilustracja do pytania
Pytanie 5

Agencja digitalowa wykonała analizę BCG swoich produktów i usług internetowych. W której grupie znajdują się produkty i usługi digitalowe, które nie przynoszą zysków i nie mają perspektyw rozwoju?

Pytanie 6

Do której fazy cyklu życia produktu zalicza się spowolnienie sprzedaży związane z nasyceniem rynku?

Pytanie 7

Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.

Ilustracja do pytania
Pytanie 8

Cennik produktów i usług dołączony do oferty handlowej należy przedstawić w formie

Pytanie 9

Do wydruku niewielkiej ilości wizytówek należy wykorzystać

Pytanie 10

Reklama wyborcza jest najbardziej powszechną formą reklamy politycznej, której głównym celem jest

Pytanie 11

Które zestawienie zawiera spójne połączenie medium reklamy, środka reklamy i nośnika reklamy?

Pytanie 12

W przypadku którego z przedstawionych na rysunkach produktów reklama w oparciu o emocje negatywne jest zasadna?

Ilustracja do pytania
Pytanie 13

Metoda, w której "mechanizm ma na celu skupienie się na potrzebach jednostki w zakresie poszczególnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm podkreśla właściwości, cechy produktu i usługi", nazywana jest metodą

Pytanie 14

Przygotowując ofertę handlową zawierającą środki reklamowe z zakresu BTL, należy w dokumencie uwzględnić reklamę

Pytanie 15

Realizacja określonej funkcji w przedsiębiorstwie, której celem są działania kontrolne, dostarczające informacji o wielkości sprzedaży, kosztów i zysków dotyczy

Pytanie 16

Chcąc wyjść naprzeciw wymaganiom każdego klienta poprzez dostosowanie produktów, cen, promocji i dystrybucji do indywidualnych potrzeb, należy zastosować strategię

Pytanie 17

Na ilustracji przedstawiono

Ilustracja do pytania
Pytanie 18

Koszt kampanii reklamowej wyniósł 9 000,00 zł. W wyniku trwania kampanii wartość sprzedaży produktów firmy wzrosła z 47 000,00 zł do 52 400,00 zł. Oblicz wskaźnik rentowności kampanii reklamowej.

Ilustracja do pytania
Pytanie 19

Przekaz <i>U nas kupisz najtaniej</i> skierowany przez hurtownię artykułów spożywczych do sklepów detalicznych jest apelem o charakterze

Pytanie 20

Do koperty w formacie C4 zmieści się bez składania kartka papieru formatu

Pytanie 21

Który tekst został napisany czcionką Times New Roman (antykwą dwuelementową z szeryfami)?

Ilustracja do pytania
Pytanie 22

Próbka produktu dołączona do gazety to nośnik reklamy prasowej określany jako

Pytanie 23

Które produkty reklamowe miały łącznie największy procentowy udział w zamówieniach w sierpniu 2020?

Ilustracja do pytania
Pytanie 24

Który rodzaj faktury powinien otrzymać klient agencji reklamowej po wpłaceniu zaliczki na poczet przyszłego zlecenia?

Pytanie 25

Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?

Ilustracja do pytania
Pytanie 26

Ile wynosi wartość netto 350 sztuk smyczy reklamowych, jeśli ich wartość brutto to 307,50 zł, a wysokość stawki VAT 23%?

Pytanie 27

Który dokument przedstawiono na ilustracji?

Ilustracja do pytania
Pytanie 28

Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?

Ilustracja do pytania
Pytanie 29

Reklama luksusowych towarów, przeznaczona dla nabywców o wysokich dochodach, określana jest nazwą reklamy

Pytanie 30

Pierwszą czynnością przy tworzeniu hiperłącza w prezentacji w programie Power Point jest

Pytanie 31

Na której ilustracji przedstawiono wizytówkę agencji reklamowej, która specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej?

Ilustracja do pytania
Pytanie 32

Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?

Ilustracja do pytania
Pytanie 33

Przedsiębiorstwo zorientowane marketingowo informuje swoich klientów o działaniach przedsiębiorstwa. Narzędziem należącym do marketingowej mieszanki 4P i będącym rodzajem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem jest

Pytanie 34

Podczas prezentacji sprzedający odpiera zarzuty klienta, zgadzając się z jego uwagami, a jednocześnie odpiera je, opisując zalety produktu. Którą metodę odpierania zarzutów stosuje sprzedawca?

Pytanie 35

Firmie sprzedającej prestiżowe samochody, której zależy na indywidualnej współpracy z dystrybutorem w granicach przestrzennie wyodrębnionego rynku, należy zaproponować strategię dystrybucji

Pytanie 36

Dokonując analizy efektywności kampanii reklamowej, należy oceniać zależność pomiędzy

Pytanie 37

Agencja reklamowa otrzymała zlecenie przygotowania plakatów w rozmiarze 250 x 353 mm. W jakim formacie powinna zakupić papier, aby nie było potrzeby jego cięcia?

Pytanie 38

Przedsiębiorstwo zdecydowało się na reklamę w telewizji. Wybrało lokalną stację telewizyjną, w której koszt emisji reklamy wynosi 50 000,00 zł przy współczynniku GRP=200. Koszt dotarcia do 1% grupy docelowej wynosi

Pytanie 39

Którą regułę psychologii percepcji zastosowano przy projektowaniu przedstawionego plakatu?

Ilustracja do pytania
Pytanie 40

W przekazie reklamowym posłużono się znaną i lubianą osobą, która polecała produkt. Wykorzystano więc formę reklamy polegającą na