Wyniki egzaminu

Informacje o egzaminie:
  • Zawód: Technik reklamy
  • Kwalifikacja: PGF.08 - Zarządzanie kampanią reklamową
  • Data rozpoczęcia: 20 lutego 2025 12:17
  • Data zakończenia: 20 lutego 2025 12:38

Egzamin zdany!

Wynik: 27/40 punktów (67,5%)

Wymagane minimum: 20 punktów (50%)

Szczegółowe wyniki:
Pytanie 1

Przygotowane zdjęcie reklamowe produktów zostało skompresowane bezstratnie. Zapisano je zatem w formacie

Pytanie 2

Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?

Ilustracja do pytania
Pytanie 3

Który z wymienionych procesów należy przeprowadzić w celu złamania arkuszy (np. mapy, biuletynu) do określonego formatu za pomocą maszyny introligatorskiej?

Ilustracja do pytania
Pytanie 4

Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?

Ilustracja do pytania
Pytanie 5

Pierwszym elementem procesu zakupowego jest

Pytanie 6

Na którym rysunku przedstawiono ploter?

Ilustracja do pytania
Pytanie 7

Klient jest zainteresowany realizacją kampanii reklamowej, która zapewni możliwość wygodnej i szybkiej zmiany treści przy jednoczesnych niskich kosztach produkcji i emisji. W związku z tym należy mu polecić reklamę

Pytanie 8

Negocjacje charakteryzujące się postawieniem drugiej stronie zdecydowanych konkretnych wymagań, to negocjacje

Pytanie 9

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

Ilustracja do pytania
Pytanie 10

Obecnie obok tradycyjnych metod jakościowych stosuje się badania jakościowe on-line. W jakim przypadku wskazane jest zastosowanie tego typu badań?

Pytanie 11

Na ilustracji przedstawiono

Ilustracja do pytania
Pytanie 12

Dokumentem będącym odpowiedzią agencji reklamowej na marketingowy brief klienta jest

Pytanie 13

Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:

Pytanie 14

Dokument, który powstaje w wyniku debriefingu klienta z agencją reklamową, to brief

Pytanie 15

Które z działań powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej klientowi, zamierzającemu udostępnić darmowe próbki swojego produktu?

Pytanie 16

Który z wymienionych czynników ma decydujący wpływ na efektywność pocztowej kampanii reklamowej?

Pytanie 17

System Customer Relationship Management jest aplikacją komputerową, pozwalającą na zarządzanie

Pytanie 18

Które urządzenie powinna wybrać agencja reklamowa w celu realizacji zamówienia klienta, aby oprawić i sczepić kilkadziesiąt luźnych jednakowo rozmiarowych kartek?

Ilustracja do pytania
Pytanie 19

Agencja reklamowa zajmująca się sprzedażą reklamy zewnętrznej obniżyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, czyli o

Pytanie 20

Przedstawione okna programu księgowego pokazują sposób wykorzystania programu komputerowego do ewidencji

Ilustracja do pytania
Pytanie 21

W czasie negocjacji żadna ze stron nie podjęła próby ustąpienia na rzecz przeciwnika. Obie strony zastosowały zatem typ negocjacji

Pytanie 22

Który środek reklamy powinna wybrać firma, jeżeli jej kampania reklamowa koncentruje się głównie na wykreowaniu ekskluzywnego wizerunku produktu wśród zamożnych kobiet?

Pytanie 23

Agencja reklamowa prowadzi rozmowy handlowe ze swoim potencjalnym klientem. Którą technikę negocjacji stosuje negocjator, stwierdzając "W tym momencie kończą się nasze pełnomocnictwa i nie możemy decydować w tej kwestii"?

Pytanie 24

Barwę zieloną uzyskuje się w wyniku zmieszania dwóch barw

Pytanie 25

Zachowanie dystansu w stosunku do rad sprzedawcy oraz doszukiwanie się wad w produktach to cechy typowe dla klienta

Pytanie 26

Formą prezentacji oferty handlowej rozpowszechnianej za pomocą Internetu przez użytkowników, jest

Pytanie 27

Dokument, który zawiera opis zasad i procedur stosowania elementów tożsamości wizualnej firmy, to

Pytanie 28

Nagła zmiana zespołu negocjacyjnego, to technika negocjacyjna polegająca na

Pytanie 29

Który z wymienionych programów komputerowych umożliwi sporządzenie cennika produktów i usług reklamowych z zastosowaniem formuł obliczeniowych?

Pytanie 30

Którą nazwę nosi ostatni etap strategii reklamy 6M?

Pytanie 31

Przygotowując projekt ogłoszenia prasowego do druku najlepiej zapisać go w formacie pliku z rozszerzeniem

Pytanie 32

Na podstawie załączonych danych określ, w którym z wymienionych periodyków firma powinna zamieścić reklamę, przy założeniu, że ma to być czasopismo, które osiągnęło największy wzrost sprzedaży w roku badanym w stosunku do roku poprzedniego.

Ilustracja do pytania
Pytanie 33

Jaką regułę kompozycyjną zastosowano na zamieszczonym przykładzie?

Ilustracja do pytania
Pytanie 34

Cechą tego medium reklamowego jest między innymi brak ulotności przekazu. Dotyczy to reklamy

Pytanie 35

Wykorzystywany w reklamie radiowej sygnał dźwiękowy charakterystyczny dla marki firmy lub produktu to

Pytanie 36

Program komputerowy umożliwiający stworzenie pokazu slajdów przedstawiających ofertę sprzedażową wraz z animacjami oraz różnorodnością przejść, to

Pytanie 37

Do której grupy kryteriów segmentacji rynku zalicza się wiek, płeć i wykształcenie?

Pytanie 38

Dokument magazynowy wystawiany przy wydaniu materiałów, bądź towarów na zewnątrz, to dokument

Pytanie 39

Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.

Ilustracja do pytania
Pytanie 40

Klient kupując sok pomarańczowy przypomniał sobie reklamę, która kojarzyła mu się z latem, słońcem, wakacjami oraz wzbudziła pozytywne emocje. Jak określane jest takie przeniesienie emocji na produkt, w wyniku obejrzenia przekazu reklamowego?