Pytanie 1
Przygotowane zdjęcie reklamowe produktów zostało skompresowane bezstratnie. Zapisano je zatem w formacie
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Przygotowane zdjęcie reklamowe produktów zostało skompresowane bezstratnie. Zapisano je zatem w formacie
Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?
Który z wymienionych procesów należy przeprowadzić w celu złamania arkuszy (np. mapy, biuletynu) do określonego formatu za pomocą maszyny introligatorskiej?
Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?
Pierwszym elementem procesu zakupowego jest
Na którym rysunku przedstawiono ploter?
Klient jest zainteresowany realizacją kampanii reklamowej, która zapewni możliwość wygodnej i szybkiej zmiany treści przy jednoczesnych niskich kosztach produkcji i emisji. W związku z tym należy mu polecić reklamę
Negocjacje charakteryzujące się postawieniem drugiej stronie zdecydowanych konkretnych wymagań, to negocjacje
Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?
Obecnie obok tradycyjnych metod jakościowych stosuje się badania jakościowe on-line. W jakim przypadku wskazane jest zastosowanie tego typu badań?
Na ilustracji przedstawiono
Dokumentem będącym odpowiedzią agencji reklamowej na marketingowy brief klienta jest
Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:
Dokument, który powstaje w wyniku debriefingu klienta z agencją reklamową, to brief
Które z działań powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej klientowi, zamierzającemu udostępnić darmowe próbki swojego produktu?
Który z wymienionych czynników ma decydujący wpływ na efektywność pocztowej kampanii reklamowej?
System Customer Relationship Management jest aplikacją komputerową, pozwalającą na zarządzanie
Które urządzenie powinna wybrać agencja reklamowa w celu realizacji zamówienia klienta, aby oprawić i sczepić kilkadziesiąt luźnych jednakowo rozmiarowych kartek?
Agencja reklamowa zajmująca się sprzedażą reklamy zewnętrznej obniżyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, czyli o
Przedstawione okna programu księgowego pokazują sposób wykorzystania programu komputerowego do ewidencji
W czasie negocjacji żadna ze stron nie podjęła próby ustąpienia na rzecz przeciwnika. Obie strony zastosowały zatem typ negocjacji
Który środek reklamy powinna wybrać firma, jeżeli jej kampania reklamowa koncentruje się głównie na wykreowaniu ekskluzywnego wizerunku produktu wśród zamożnych kobiet?
Agencja reklamowa prowadzi rozmowy handlowe ze swoim potencjalnym klientem. Którą technikę negocjacji stosuje negocjator, stwierdzając "W tym momencie kończą się nasze pełnomocnictwa i nie możemy decydować w tej kwestii"?
Barwę zieloną uzyskuje się w wyniku zmieszania dwóch barw
Zachowanie dystansu w stosunku do rad sprzedawcy oraz doszukiwanie się wad w produktach to cechy typowe dla klienta
Formą prezentacji oferty handlowej rozpowszechnianej za pomocą Internetu przez użytkowników, jest
Dokument, który zawiera opis zasad i procedur stosowania elementów tożsamości wizualnej firmy, to
Nagła zmiana zespołu negocjacyjnego, to technika negocjacyjna polegająca na
Który z wymienionych programów komputerowych umożliwi sporządzenie cennika produktów i usług reklamowych z zastosowaniem formuł obliczeniowych?
Którą nazwę nosi ostatni etap strategii reklamy 6M?
Przygotowując projekt ogłoszenia prasowego do druku najlepiej zapisać go w formacie pliku z rozszerzeniem
Na podstawie załączonych danych określ, w którym z wymienionych periodyków firma powinna zamieścić reklamę, przy założeniu, że ma to być czasopismo, które osiągnęło największy wzrost sprzedaży w roku badanym w stosunku do roku poprzedniego.
Jaką regułę kompozycyjną zastosowano na zamieszczonym przykładzie?
Cechą tego medium reklamowego jest między innymi brak ulotności przekazu. Dotyczy to reklamy
Wykorzystywany w reklamie radiowej sygnał dźwiękowy charakterystyczny dla marki firmy lub produktu to
Program komputerowy umożliwiający stworzenie pokazu slajdów przedstawiających ofertę sprzedażową wraz z animacjami oraz różnorodnością przejść, to
Do której grupy kryteriów segmentacji rynku zalicza się wiek, płeć i wykształcenie?
Dokument magazynowy wystawiany przy wydaniu materiałów, bądź towarów na zewnątrz, to dokument
Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.
Klient kupując sok pomarańczowy przypomniał sobie reklamę, która kojarzyła mu się z latem, słońcem, wakacjami oraz wzbudziła pozytywne emocje. Jak określane jest takie przeniesienie emocji na produkt, w wyniku obejrzenia przekazu reklamowego?