Odpowiedź pętlicowym jest poprawna, ponieważ ścieg ten charakteryzuje się tworzeniem pętli na materiale, co można zobaczyć na przedstawionym rysunku. Ścieg pętlicowy jest często wykorzystywany w szyciu odzieży oraz w projektach haftu, gdzie jego dekoracyjny charakter dodaje estetyki wyrobom tekstylnym. W praktyce, ścieg pętlicowy zastosowano w zdobieniu krawędzi serwetek, czy również w produkcji odzieży, gdzie pozwala na estetyczne wykończenie brzegów. Zgodnie z najlepszymi praktykami w szyciu, użycie tego ściegu powinno być dostosowane do rodzaju materiału oraz pożądanych efektów wizualnych, co przyczynia się do trwałości oraz funkcjonalności szytych wyrobów. Zrozumienie tych różnic jest kluczowe dla efektywnego stosowania technik szycia w różnych projektach tekstylnych.
Wybór odpowiedzi ozdobnym, krytym lub fastrygującym świadczy o niepełnej wiedzy na temat charakterystyki różnych rodzajów ściegów. Ścieg ozdobny, chociaż również dekoracyjny, zazwyczaj jest bardziej skomplikowany, często wymaga dodatkowych technik haftu lub szycia, które nie są reprezentowane w przedstawionym rysunku. Jego kompleksowość polega na różnorodności wzorów i form, które mogą być stosowane na materiałach, podczas gdy w przypadku prezentowanego ściegu pętlicowego nie ma miejsca na takie skomplikowane struktury. Z kolei ścieg kryty, stosowany do wszywania zamków błyskawicznych czy łączenia elementów odzieży w sposób niewidoczny na zewnętrznej stronie, również nie odpowiada charakterystyce widocznej na rysunku. Ten typ ściegu jest projektowany tak, aby zminimalizować widoczność szwów, co jest sprzeczne z estetyką pętlicy, która jest widoczna i dekoracyjna. Odpowiedź fastrygujący z kolei odnosi się do ściegu, który służy głównie do tymczasowego połączenia elementów materiału. Jego luźniejsza struktura i brak trwałości nie pasują do ogólnej funkcji szycia pętlicowego, które jest często stosowane jako trwałe wykończenie. Pojawienie się takich błędnych odpowiedzi często wynika z pomylenia funkcji i zastosowania różnych ściegów, co może prowadzić do nieodpowiedniego doboru technik w praktyce krawieckiej, wpływając negatywnie na jakość i estetykę finalnych produktów.