Pytanie 1
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?

Wynik: 31/40 punktów (77,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?
W celu prawidłowej instalacji banera reklamowego na elewacji budynku należy
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
Na której ilustracji przedstawiono slogan reklamowy zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Przedstawiony na ilustracji tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
W briefie określono założenia kampanii reklamowej skierowanej do seniorów. Który rodzaj reklamy będzie najbardziej efektywny?
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
W celu przygotowania fotografii reklamowej przeznaczonej do publikacji na stronie www należy uwzględnić
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?
Który moduł ogłoszeniowy oznaczono na ilustracji kolorem czerwonym?
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?
Którą strategię marketingową powinna zarekomendować agencja reklamowa przedsiębiorstwu, którewspółpracuje wyłącznie z jednym klientem?
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonegow ramce opisu?
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: − projekt - 230,00 zł − przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) − wydruk - 1,25 zł/szt. |
Wskaż format zapisu pliku graficznego, który zachowa przezroczystość i będzie publikowany na stronie internetowej?
Na której ilustracji przedstawiono nagłówek zapisany antykwą linearną szeryfową tzw. egipcjanką?
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik banerów reklamowych. Oblicz brakującą cenę brutto.
Przedstawiony na rysunku layout należy wykorzystać, projektując reklamę
Na której ilustracji przestawiono wzorzec, którego należy użyć, aby zaprojektować ogłoszenie drobne typu "w kontrze"?
Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie
Formą zewnętrznej reklamy wielkoformatowej nie jest
Na której ilustracji widoczny jest efekt powiększenia, czyli przeskalowania obrazu cyfrowegocharakterystyczny dla grafiki rastrowej?
Jakie wymiary ma format papieru oznaczony na rysunku symbolem X?
Terminu mock-up używa się w celu określenia
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?
Które stoisko targowe z przedstawionych na ilustracji będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium