Pytanie 1
W jakim celu stosuje się justowanie?
Wynik: 32/40 punktów (80,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W jakim celu stosuje się justowanie?
Jaką metodę gromadzenia danych ilustruje aranżacja sali widoczna na diagramie?
Wskaźnik TRP definiuje
Kategorii informacji zawartych w dokumentacji księgowej należy przypisać do źródeł informacji?
Budowanie bazy klientów w systemie "member gets member" polega na
W telemarketingu kluczowe znaczenie dla przyszłego klienta ma
Do metod promocji sprzedaży wlicza się:
Do elementów marketingu mix 4P należy:
Agencja reklamowa została poproszona o przygotowanie propozycji handlowej dla producenta sprzętu do nurkowania. W związku z tym przeprowadziła badania rynku, uwzględniając: styl życia, cechy osobowości oraz zainteresowania klientów z grupy docelowej. Jakiego rodzaju kryteriów użyła agencja?
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
Agencja reklamowa posiada papiery o podanych gramaturach. Do drukowania wewnętrznych zestawień tabelarycznych, raportów oraz sprawozdań, agencja powinna zastosować papier o gramaturze
Jakiego rodzaju strategię produktowo-rynkową przyjęła agencja reklamowa wprowadzająca nowe towary na nowy rynek zbytu?
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest
Oblicz wartość netto plakatów reklamowych, mając na uwadze, że koszt papieru oraz druku 1 000 sztuk plakatów wynosi 1 000,00 zł. Agencja nalicza marżę w wysokości 25%.
Która z prezentowanych ilustracji zawiera hasła reklamowe skierowane do dzieci, zgodne z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy?
Osoba projektująca kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powinna umieścić wyraźne napisy informujące o szkodliwości picia alkoholu lub zakazie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, tak aby zajmowały
Jaką cechę osobistą negocjator reprezentujący agencję reklamową powinien wyeliminować podczas negocjacji?
Osoba pracująca w agencji reklamowej, przedstawiając ofertę produktów reklamowych, zadaje klientowi pytania alternatywne, które pomagają ograniczyć temat rozmowy, oferują klientowi przynajmniej dwie możliwości do wyboru oraz wspierają w podjęciu finalnej decyzji. Wskaź, które z poniższych pytań ma charakter alternatywny?
Umiejętność projektowania oraz realizacji liter do różnych rodzajów reklam stanowi
Dla którego etapu telefonicznej rozmowy handlowej charakterystyczne są sformułowania podane w ramce?
Mamy przyjemność zaproponować Państwu współpracę z naszą agencją reklamową. Nasza agencja pomaga przedsiębiorcom osiągnąć sukces. O naszych kompetencjach świadczą opinie zadowolonych klientów. |
Osoba pracująca w agencji marketingowej, przygotowując analizę SWOT, zawarła w niej informacje dotyczące zewnętrznych pozytywnych elementów, które określa się jako
Jakie dane zgromadzone w bazie danych pozwolą na skierowanie przesyłki do właściwego odbiorcy?
Podczas realizacji zamówienia na druk ulotek DL, pracownik biura reklamy skorzysta z formatu
Czy redakcja tygodnika ma możliwość odmowy publikacji ogłoszenia oraz reklamy, jeżeli ich zawartość lub forma są niezgodne z kierunkiem programowym lub charakterem wydania?
Analiza dostarcza wiedzy na temat różnych etapów historii sprzedaży oraz dynamiki konkurencji danego produktu
Która kategoria kryteriów segmentacji rynku obejmuje wiek, płeć oraz poziom wykształcenia?
Bezmyślny sposób oglądania telewizji, który polega na nieustannym przełączaniu z jednego kanału na drugi podczas wyświetlania reklam, nazywany jest potocznie skakaniem po kanałach i jest to działanie typu
Technika jednoargumentacyjna w trakcie prezentacji oferty agencji reklamowej opiera się na wskazywaniu
Całkowity zasięg kampanii reklamowej wynosi 35%. W związku z tym, jaki może być zasięg efektywny tej samej kampanii?
Zorganizowanie plików z cyfrowymi zdjęciami reklamowymi na dysku wymaga ich
Jaki model kolorów należy zastosować, tworząc prezentację multimedialną zawierającą ofertę sprzedażową?
Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%.
Rodzaj kubka | porcelanowe | porcelitowe | szklane półprzezroczyste |
---|---|---|---|
Nadruk | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny, wokół |
Pojemność | 200 ml, 250 ml | 250 ml, 300 ml | 300 ml, 350 ml |
Cena netto za szt. | 3,40 zł | 4,30 zł | 5,50 zł |
Który model reklamowy przestawiono na rysunku?
zwrócenie uwagi odbiorcy |
wywołanie zainteresowania |
wzbudzenie chęci posiadania |
przekonanie o słuszności wyboru |
zakup |
zapewnienie satysfakcji |
Jakie jest główne założenie reklamy społecznej?
Która metoda prezentacji reklamy ilustruje, w jaki sposób dany produkt może pomóc w codziennych problemach przeciętnych ludzi?
Producent artykułów promocyjnych wpływa na rynek przy użyciu tradycyjnej mieszanki marketingowej. Oprócz produktu, co jeszcze się do niej zalicza?
Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?
Obszycie 1 flagi – 4 min Nadrukowanie logo na 1 fladze – 2 min Zapakowanie 5 flag do folii ochronnej – 1 min |
Myślenie „out of box” w obszarze marketingowej komunikacji definiowane jest jako
Organizacja powinna dążyć do spójnego postrzegania swojego wizerunku w kontekście oddziaływania na rynek poprzez nazwę, logo lub kolorystykę. W związku z tym tworzy się dla niej
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na utworzenie relacyjnej bazy danych klientów?