Pytanie 1
W przypadku kampanii mającej na celu zaprezentowanie działania produktu oraz utrwalenie jego marki, należy wykorzystać reklamę
Wynik: 6/40 punktów (15,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W przypadku kampanii mającej na celu zaprezentowanie działania produktu oraz utrwalenie jego marki, należy wykorzystać reklamę
Narzędzie marketingowe, którego kluczowym zastosowaniem jest kształtowanie wizerunku firmy, określa się jako
Jak określa się dżinglem?
Jakie z podanych terminów powinno być umieszczone w nagłówku tabeli z cennikiem?
Aby zareklamować świeżo otwartą restaurację w Poznaniu, najlepiej wybrać formę reklamy
Celem kampanii promocyjnej było zbadanie wizerunku produktu na rynku. Efektywność kampanii promocyjnej oceniano poprzez zadawanie respondentom pytań: "Co myślą o produkcie?", "Jak postrzegają tę markę?", "Co skłoniłoby ich do zakupu produktu?". To badanie określane jest jako
Który produkt reklamowy należy umieścić w tabeli w miejscu oznaczonym X, aby był spójny z pozostałymi?
Konstrukcja wielkogabarytowa | Billboard | Tablica reklamowa | Megaboard | Totem | X |
Aby zaprezentować cechy oferowanego towaru w formie reklamy na przystankach autobusowych, przedsiębiorstwo powinno wybrać typ reklamy
Jak powinien zachować się pracownik agencji reklamowej wobec klienta, który często zmienia temat rozmowy i wydaje się niepewny swoich potrzeb?
Klient firmy reklamowej pragnie zrealizować wielkoformatową reklamę zewnętrzną przy użyciu atramentów rozpuszczalnikowych, które cechują się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne, takie jak deszcz oraz promieniowanie UV. Jakiego rodzaju druk powinno się zastosować?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z poniższych programów komputerowych jest przeznaczony do tworzenia prezentacji multimedialnych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do przygotowania oferty handlowej z informacjami teleadresowymi agencji reklamowej w nagłówku i stopce, używa się programu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Najbardziej popularnym narzędziem wspierającym budowanie lojalności klientów wobec przedsiębiorstwa jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ile wyniosą koszty stałe agencji reklamowej według przedstawionego fragmentu rozliczenia?
Wyszczególnienie | koszt, zł |
---|---|
Zakup materiałów biurowych | 3 000,00 |
Zakup folii do produkcji reklam | 2 550,00 |
Usługi transportowe – przewóz reklamy wielkoformatowej | 150,00 |
Opłaty wynajmu lokalu | 3 000,00 |
Abonament telefoniczny | 200,00 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowując kampanię społeczną z myślą o młodzieży uczęszczającej do szkół średnich, warto skorzystać z
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zgłoszenie przez sprzedawcę pomyłki dotyczącej ceny, stawki, kwoty podatku lub jakiejkolwiek innej pozycji zawartej w fakturze wiąże się z wystawieniem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przepisy prawne dotyczące promowania wyrobów tytoniowych zezwalają na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Mała firma zajmująca się cukiernictwem wykorzystała formę promocji, opartą na rekomendacjach swoich klientów. Jaką formą reklamy to jest?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ustawa dotycząca walki z nieuczciwą konkurencją wymienia rodzaje reklam, które są zabronione. Zgodnie z tą ustawą nielegalna jest reklama
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką procentową wartość marży przyjmuje agencja reklamowa, jeżeli cena sprzedaży netto zestawu gadżetów wynosi 110,00 zł, a wysokość marży zawartej w cenie sprzedaży to 10,00 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakim symbolem oznacza się projekt obustronnie zadrukowany w pełnej kolorystyce CMYK?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Określając cenę towaru, należy uwzględnić wydatki związane m.in. z produkcją, dystrybucją, promocją itp. Jaką metodę się stosuje?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dysonans poznawczy to mocny mechanizm psychologiczny, który dotyczy podejmowania decyzji przez konsumentów. Który z poniższych przykładów najbardziej odnosi się do redukcji dysonansu poznawczego w reklamie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W dokumencie reklamowym dostarczonym przez klienta do agencji znalazł się opis grupy docelowej, który brzmi: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Co to oznacza w kontekście kampanii reklamowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama oraz promocja piwa są dozwolone pod warunkiem, że
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jak określa się graficzny układ reklamy w prasie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Tworząc plan marketingowy dla agencji reklamowej, w sekcji dotyczącej strategii marketingowej powinny znaleźć się informacje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklamówki o powierzchni 12 m2 nie powinno się lokalizować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Załączona baza danych stworzona do celów marketingu bezpośredniego zawiera rekordy z kategorii informacji
Liczba dotychczasowych kontaktów | Data | Wartość zakupu | Informacje o przesłanej ofercie |
---|
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dom mediowy, który zdobył nagrodę Firma Fair Play, zakupił czas antenowy (2 minuty) przed istotnym meczem piłkarskim. Pozostało mu jeszcze 30 sekund na sprzedaż reklamy. Wartość takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy liczył na duże zainteresowanie i planował prowadzić negocjacje twarde z reklamodawcami. Ostatecznie zainteresowały się tylko dwie firmy, gotowe zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Jaką strategię negocjacyjną powinien przyjąć dom mediowy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które oprogramowanie jest przeznaczone do modyfikacji oraz poprawy zdjęć w wysokiej rozdzielczości?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?
I. | Prawie robi wielką różnicę. |
II. | Prawie robi wielką różnicę. |
III. | Prawie robi wielką różnicę. |
IV. | Prawie robi wielką różnicę. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Tworzenie układu wielostronicowej broszury reklamowej realizuje się przy użyciu programu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama dóbr luksusowych, skierowana do klientów o wysokich dochodach, nosi nazwę reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas tworzenia bazy danych klientów dla agencji reklamowej należy wziąć pod uwagę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kiedy celem kampanii promocyjnej jest osiągnięcie wysokiej rozpoznawalności marki, należy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która z poniższych czynności powinna być zrealizowana w pierwszej kolejności przy tworzeniu baz danych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W której fazie procesu realizacji transakcji handlowej sporządzony jest dokument, którego fragment zamieszczono na rysunku?
Faktura nr 1/2013 | 1 stycznia 2013 r. |
Dane sprzedawcy: Wystawca sp. z o.o. 02-495 Warszawa ul. Tomcia Palucha 37 NIP: 000-00-00-000 | NIP nabywcy: 999-999-99-99 |
Doradztwo - należność 300 zł. (w tym 23% VAT) |
Brak odpowiedzi na to pytanie.