Pytanie 1
Osobą odpowiedzialną za zakup mediów w firmie reklamowej jest
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Osobą odpowiedzialną za zakup mediów w firmie reklamowej jest
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Ile wyniosą koszty stałe agencji reklamowej według przedstawionego fragmentu rozliczenia?
Wyszczególnienie | koszt, zł |
---|---|
Zakup materiałów biurowych | 3 000,00 |
Zakup folii do produkcji reklam | 2 550,00 |
Usługi transportowe – przewóz reklamy wielkoformatowej | 150,00 |
Opłaty wynajmu lokalu | 3 000,00 |
Abonament telefoniczny | 200,00 |
Na podstawie tabeli określ, w których godzinach ceny emisji spotu radiowego są najwyższe.
Godzina | Mnożnik ceny emisji |
---|---|
600 – 800 | 1,2 |
800 – 1000 | 1,5 |
1000 – 1300 | 1,4 |
1300 – 1500 | 1,0 |
1500 – 1700 | 1,2 |
1700 – 2000 | 1,3 |
2000 – 600 | 1,1 |
Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem
Co to jest krótki dokument towarzyszący innym pismom, który ma na celu uzupełnienie przekazywanych razem z nim materiałów?
Opracowanie układu w wybranym medium przez agencję reklamową odnosi się do
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Wydruk próbny realizowany bez zastosowania klisz, przeprowadzony w drukarni offsetowej w celu weryfikacji kolorystyki przed właściwym drukiem, mający na celu pokazanie go klientowi do zatwierdzenia, to
Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Metoda, w której "mechanizm koncentruje się na wymaganiach jednostki dotyczących konkretnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm akcentuje właściwości oraz cechy produktów i usług", określana jest jako metoda
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Producent obuwia planuje poprzez reklamę zbudować silniejsze przywiązanie klientów do swojej marki. W treści reklamy powinien nawiązywać do
Klient pragnie zrealizować kampanię reklamową, która umożliwi łatwą i szybką modyfikację treści przy jednoczesnym niskim poziomie kosztów produkcji oraz emisji. Dlatego powinno mu się polecić reklamę
Jakiego typu zniżkę wdraża agencja marketingowa, która oferuje swoje produkty w niższej cenie w rejonach południowo-wschodniej Polski?
Firma zajmuje się produkcją wysokiej jakości produktów ochrony zdrowia, skierowanych do ściśle określonej grupy konsumentów. Który z kanałów reklamowych umożliwi najefektywniejsze dotarcie do tej grupy odbiorców?
Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą
Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną
Najlepszą metodą wykonania nadruku na 50 torbach reklamowych z bawełny jest
Głównym celem funkcji opakowania produktu jest przede wszystkim wyróżnienie go na tle innych towarów dostępnych na półce. Jaką funkcję to pełni?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Cechą pozytywną reklamy zewnętrznej jest
Umiejętność projektowania oraz realizacji liter do różnych rodzajów reklam stanowi
Klient, który złożył zamówienie na projekt i wykonanie reklamy na samochód dostawczy, zgłosił się do agencji z reklamacją. Uważa, że po tygodniu użytkowania kolory zbladły, a w niektórych miejscach folia się odkleiła. Jakie powinno być pierwsze działanie pracownika agencji w takiej sytuacji?
Zgodnie z przepisami prawa reklamowego w Polsce, przekaz reklamowy nie może dotyczyć
Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?
Produkt, który jest nazywany "dojną krową" w macierzy BCG
Klient zwrócił się do agencji reklamowej z prośbą o przeprowadzenie redesignu opakowania, czyli
W przypadku, której z czterech marek (1,2,3,4) osiągnięto bardziej efektywny wzrost preferencji zakupu wśród potencjalnych klientów?
Marka | % osób, które wybrały markę produktu (przed rozpoczęciem kampanii) | % osób, które wybrały markę produktu (pięć miesięcy po zakończeniu kampanii) |
---|---|---|
Marka 1 | 10 | 33 |
Marka 2 | 88 | 90 |
Marka 3 | 64 | 74 |
Marka 4 | 32 | 39 |
Oblicz koszt osiągnięcia 1 punktu ratingowego, gdy kampania promocyjna wyniosła 175 000,00 zł, a wskaźnik intensywności tej kampanii to 25 punktów?
Najwyższą skuteczność częstotliwości osiąga się, umieszczając reklamę
Jak można by ulepszyć obsługę klientów?
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z gotową księgą znaku swojej firmy, jednak pragnie uzyskać podstawowe nośniki wizerunku marki. W związku z tym pracownik agencji powinien wykonać zlecenie na
Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą
W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?
§ 3 Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR. |