Pytanie 1
Styl negocjacji, w którym stawia się na rozwiązanie korzystne dla obu stron, nazywa się stylem
Wynik: 1/40 punktów (2,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Styl negocjacji, w którym stawia się na rozwiązanie korzystne dla obu stron, nazywa się stylem
Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?
Specyfikacja | |
---|---|
Materiał | Frontlit powlekany 510 g, semimat/ błysk |
Maksymalna szerokość | Rolki o szerokościach: 1,2 m, 1,6 m, 3,5 m |
Długość | Długość dowolna |
Wykończenie | Zawijanie, zgrzewanie po bokach, oczkowanie |
Wykonanie | Druk solwentowy, 4+0 |
Kolorystyka | CMYK |
Aby zareklamować świeżo otwartą restaurację w Poznaniu, najlepiej wybrać formę reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z parametrów medialnych zestawia zasięg danego medium reklamowego w grupie docelowej z zasięgiem w całej populacji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która z wymienionych cech nie jest zaletą reklamy w internecie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokumentem wydawanym przez kupującego, którego celem jest poprawienie błędu w zakresie podania adresu nabywcy, jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, decydując się na ustalenie cen swoich produktów i usług reklamowych poniżej stawek firm konkurencyjnych, wdrożyła strategię
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Krajowa firma odzieżowa planuje wprowadzenie nowej kolekcji odzieży młodzieżowej na rynek krajowy. Powinna w tym celu skorzystać przede wszystkim z reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby przyciągnąć większą liczbę klientek, salon kosmetyczny zamieścił ogłoszenie promocyjne w lokalnej prasie, obejmujące rabat. Całkowity koszt tej kampanii wyniósł 800 zł. Po tygodniu od jej zakończenia salon przyjął 40 nowych klientek z kuponem rabatowym. Oblicz efektywność reklamy, ustalając wartość wskaźnika kosztu sprzedaży (CPS - Cost Per Sale).
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Rodzajem umowy, dzięki której znana marka przekazuje innej firmie możliwość korzystania z jej znaku towarowego oraz know-how, przy zachowaniu niezależności obu przedsiębiorstw, jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby agencja reklamowa mogła dotrzeć do swoich dotychczasowych klientów z nową propozycją handlową, powinna wybrać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nadruk na długopisach reklamowych powinien być wykonany metodą druku, która nazywa się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką kategorię czynników z analizy makrootoczenia (PEST) powinna zbadać agencja reklamowa, która wprowadza innowacyjny typ usługi na rynek i chce poznać preferencje klientów, do których ta usługa jest dedykowana?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie oraz teatrze nie może być nadawana w godzinach pomiędzy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Co to jest dysonans pozakupowy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie są cele reklamy społecznej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa postanowiła wzbogacić swoją ofertę o powiązane produkty, przy ich tworzeniu wykorzystując posiadane umiejętności oraz zasoby. W związku z tym prowadzi sprzedaż według strategii dywersyfikacji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie z wybranych kryteriów doboru mediów umożliwia ustalenie średniej liczby interakcji przedstawiciela grupy docelowej z komunikatem reklamowym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które media i środki reklamy powinna zawierać oferta agencji reklamowej dla nowo otwartego sklepu osiedlowego, ogólnospożywczego?
A. | B. | C. | D. |
---|---|---|---|
Reklama w telewizji ogólnopolskiej | Reklama w miejscu sprzedaży | Reklama w telewizji regionalnej | Product placement |
Sponsoring filmów | Własna strona www | Sponsoring zawodów szkolnych | Balony reklamowe |
Billboardy | Ogłoszenie modułowe w prasie lokalnej | Reklama w czasopiśmie branżowym | Plakaty |
Reklama w miejscu sprzedaży | Ulotki | Udział w targach |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W reklamie, w której mówi się "wszyscy mają Mambę, mam i ja", wykorzystano technikę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa oferuje różnorodne linie produktowe oraz usługowe. Oznacza to, że posiada asortyment
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Projektant stworzył w programie graficznym wektorowym wizualizację plakatu reklamowego. Jakie działania powinien podjąć w odniesieniu do tekstów, aby uniknąć problemów z ich drukiem oraz bezstratnym powiększaniem po przesłaniu projektu do drukarni?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Programy, które mogą zagrażać psychicznemu, emocjonalnemu lub fizycznemu rozwojowi dzieci i młodzieży, nie mogą być emitowane od godziny 6 rano do godziny
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa, starając się osiągnąć maksymalny poziom organizacji norm pracy oraz jej jakości, wydała regulacje adresowane do wszystkich pracowników w celu ich powtarzalnego stosowania. Agencja zastosowała
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W Polsce rejestrację znaku graficznego oraz marki firmy lub produktu przeprowadza
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zdjęcie reklamowe produktów zostało przygotowane i skompresowane w sposób bezstratny. W jakim formacie je zapisano?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W haśle promocyjnym szamponu "LoRil. Jesteś tego warta" autorzy nawiązują do potrzeby
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient zamówił w agencji reklamowej pakiet 500 szt. ulotek dwustronnych w pełnym kolorze. Jaki budżet powinien zabezpieczyć w tym celu?
Liczba sztuk w pakiecie | 4+0 | 4+1 | 4+2 | 4+4 |
---|---|---|---|---|
100 | 40,00 zł | 45,00 zł | 50,00 zł | 55,00 zł |
250 | 50,00 zł | 55,00 zł | 60,00 zł | 60,00 zł |
500 | 49,00 zł | 54,00 zł | 59,00 zł | 62,00 zł |
1000 | 45,00 zł | 50,00 zł | 55,00 zł | 65,00 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie działania są związane z tworzeniem portfela klientów w agencji reklamowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Narzędzie do komunikacji w marketingu, służące do prezentacji oferty handlowej, które jest rozpowszechniane przez internautów, to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nabywcy, którzy jako pierwsi decydują się na zakup nowości oferowanych przez firmę, to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Koszt produkcji plakatu w formacie A4 wynosi 2,00 zł, a planowany zysk firmy to 5% wydatków. Jaką cenę netto należy ustalić na sprzedaż?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas realizacji kampanii reklamowej nowego produktu w mediach, skierowanej do wybranej grupy docelowej, należy zwrócić szczególną uwagę na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaka postawa jest przedstawiona na rysunku?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z podanych czynników ma kluczowy wpływ na skuteczność kampanii reklamowej przeprowadzanej pocztą?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent kawy chce zakupić w gazecie reklamę wielkości 4 modułów ogłoszeniowych i emitować ją w każdy wtorek i sobotę. Początek emisji zaplanowano na wtorek. Ile tygodni (poniedziałek-niedziela) emitowana będzie reklama, jeśli przeznaczono na nią kwotę 6 000,00 zł?
Dzień tygodnia | Cena 1 modułu ogłoszeniowego |
---|---|
poniedziałek-piątek | 40,00 zł |
sobota | 60,00 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby agencja reklamowa mogła uczestniczyć w procesie składania ofert na przygotowanie materiałów promocyjnych, powinna uzupełnić
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?
CENNIK 30-SEKUNDOWYCH SPOTÓW REKLAMOWYCH | ||
---|---|---|
godziny emisji | kategoria czasu antenowego | cena emisji jednego spotu, zł |
6.00 ÷ 8.00 | 2 | 70,00 |
8.00 ÷ 15.00 | 1 | 80,00 |
15.00 ÷ 18.00 | 2 | 70,00 |
18.00 ÷ 22.00 | 3 | 65,00 |
22.00 ÷ 6.00 | 4 | 50,00 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.