Pytanie 1
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?
W celu uatrakcyjnienia oferty sprzedażowej sklepu internetowego miniatury oferowanych artykułów mają być animowane. W tym celu należy je zapisać w formacie
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Nowo powstała sieć prywatnych placówek medycznych chce umieścić swoje reklamy na bocznej powierzchni blacharskiej i szybach strony bezdrzwiowej krótkich autobusów miejskich. Który z wymienionych nośników powinien zostać wykorzystany w kampanii?
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Wskaż format zapisu pliku graficznego, który zachowa przezroczystość i będzie publikowany na stronie internetowej?
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są
Przedstawiony na ilustracji szkic ulotki w formacie DL ma wymiar netto
Który rodzaj działań promocyjnych zastosowała firma, jeśli sprzedaż wzrosła dzięki zastosowaniu narzędzia "dwa w cenie jednego"?
Na której ilustracji przedstawiono urządzenie służące do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Projektant butów sportowych z technologią wearables chce skierować przekaz reklamowy do członków klubów fitness, siłowni oraz amatorskich klubów sportowych. Jest to potencjalna grupa docelowa wyselekcjonowana w oparciu o cechy
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?
Nośnikami reklamy internetowej są:
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Na ilustracji przedstawiono projekt wykonany w oparciu o
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?
Na której ilustracji przedstawiono slogan reklamowy zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?
W którym przekazie reklamowym zastosowano argument racjonalny?
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonej ilustracji? Program do
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być