Pytanie 1
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu

Wynik: 0/40 punktów (0,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
Na której ilustracji przedstawiono urządzenie służące do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pracownicy mają obowiązek odbywania obowiązkowego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higienypracy. Szkolenie to pracownicy odbywają
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Smycz reklamowa Liczba Cena jednostkowa brutto Typ A do 100 szt. 10,00 zł powyżej 100 szt. 8,50 zł Typ B do 100 szt. 9,00 zł powyżej 100 szt. 6,50 zł Typ C do 100 szt. 8,50 zł powyżej 100 szt. 6,00 zł Ile zapłaci klient za zakup 120 szt. smyczy reklamowych typu B?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która forma powierzchni reklamowej w czasopiśmie zaznaczona jest na ilustracji kolorem zielonym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiony na ilustracji tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiony na rysunku layout należy wykorzystać, projektując reklamę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który zwymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nośnikami reklamy internetowej są:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiony na ilustracji obiekt graficzny jest przykładem zastosowania
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu zwrócenia uwagi czytelnika, nagłówek typu nowość w prasowym ogłoszeniu modułowym należy umieścić w pozycji numer
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który rodzaj działań promocyjnych zastosowała firma, jeśli sprzedaż wzrosła dzięki zastosowaniu narzędzia "dwa w cenie jednego"?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie wymiary ma format papieru oznaczony na rysunku symbolem X?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nośnikami reklamy internetowej są:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.