Pytanie 1
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Wynik: 36/40 punktów (90,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Głównym celem reklamy społecznej jest
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Którą technikę należy zastosować w celu wykonania nadruku na kubku o nieregularnym kształciez wykorzystaniem gumowego stempla?
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?
Agencja reklamowa opracowuje kampanię, która ma wypromować Beskid Wyspowy jako region atrakcyjny turystycznie, stanowiący alternatywę dla popularnych miejsc wypoczynku Polaków. Który z wymienionych środków reklamy powinna wybrać agencja reklamowa?
Który rodzaj działań promocyjnych zastosowała firma, jeśli sprzedaż wzrosła dzięki zastosowaniu narzędzia "dwa w cenie jednego"?
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Która grupa cech predysponuje pracownika do pracy w dziale obsługi klienta?
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Na której ilustracji przedstawiono urządzenie służące do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
Na której ilustracji przedstawiono nagłówek zapisany antykwą linearną szeryfową tzw. egipcjanką?
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?
Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?