Pytanie 1
Podczas prowadzenia rozmów handlowych z klientami w ramach nowoczesnego modelu sprzedaży, kluczowe jest wywołanie zaufania oraz zrozumienie potrzeb klienta, co powinno stanowić
Wynik: 28/40 punktów (70,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Podczas prowadzenia rozmów handlowych z klientami w ramach nowoczesnego modelu sprzedaży, kluczowe jest wywołanie zaufania oraz zrozumienie potrzeb klienta, co powinno stanowić
Co jest używane do tworzenia, modyfikowania prostych baz danych oraz do ich analizy?
Za pomocą tego testu projekcyjnego można w łatwy i szybki sposób uzyskać informacje na temat wrażeń dotyczących nowej nazwy ciasteczek "Moonies". Uczestnicy powinni bez wahania podać swoje pierwsze spostrzeżenie. Jest to test
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
Wizualna reprezentacja marki to
Jaką wysokość ma stawka podatku VAT, gdy cena netto wynajmu powierzchni reklamowej billboardu wynosi
2 800,00 zł, a cena brutto 3 444,00 zł?
Informacje zebrane ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego wykorzystywane w kampanii reklamowej zaliczają się do źródeł danych
Agencja reklamowa, razem z próbkami swoich produktów, zdecydowała się na wysłanie broszury, która prezentuje oferowane artykuły do potencjalnych klientów. Wewnętrzne strony broszury mają być drukowane na papierze offsetowym 90 g, natomiast okładkę, aby podkreślić jakość i wiarygodność, należy wydrukować na papierze
Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?
Producent produktów mlecznych zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu graficznego opakowania dla nowego rodzaju jogurtu owocowego, wskazując, by zastosowano kolor, który pobudza apetyt. Jakiego koloru dominującego powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej?
Podczas tworzenia cennika dla usługi druku należy w szczególności wziąć pod uwagę
W trakcie rozmowy sprzedażowej zgodnie z modelem pro klienckim, bez względu na czas jej trwania, największą część czasu należy poświęcić na
Jaki błąd popełniono w załączonej umowie kupna sprzedaży?
Umowa kupna sprzedaży | |
zawarta w dniu 21 grudnia 2016 r. pomiędzy Agencją reklamową KROKUS z siedzibą w Warszawie, ul. Kangurza 125, reprezentowaną przez właścicielkę Katarzynę Morską, zwaną dalej sprzedającym | |
a | |
Firmą produkcyjną „GAMA" z siedzibą w Warszawie, ul. Podespolska 45, reprezentowaną przez Mikołaja Majewskiego, zwanym dalej kupującym. | |
§ 1 | |
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 listopada 2016 r. | |
§ 2 | |
Przedmiotem umowy jest sprzedaż Wyświetlacza LED - Tablica ledowa 32x192. | |
§ 3 | |
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa wynosi 2 500,00 zł brutto. | |
§ 4 | |
Towar zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar Kupującemu w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zapłaty. | |
§ 5 | |
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2016 r. | |
§ 6 | |
W sprawach nieuregulowanych tą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. | |
§ 7 | |
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. | |
Kupujący Katarzyna Morska | Sprzedający Mikołaj Majewski |
Aby móc rejestrować zamówienia, zarządzać bazą klientów, ustalać oferty oraz prowadzić sprzedaż, konieczne jest utworzenie bazy danych o typie
Jakie działanie ilustruje wykorzystanie up-sellingu w trakcie rozmowy handlowej?
Typ klienta, który charakteryzuje się dynamicznością, otwartością oraz dużą konsumpcją, często znajdujący się na szczycie swojej kariery, nazywany jest
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z gotową księgą znaku swojej firmy, jednak pragnie uzyskać podstawowe nośniki wizerunku marki. W związku z tym pracownik agencji powinien wykonać zlecenie na
Jaka będzie cena brutto materiałów reklamowych, jeśli ich wartość netto to 1 250,00 zł, a stawka VAT wynosi 8%?
Klient wyraził potrzebę na wewnętrzną reklamę. Który z produktów powinien mu być dostarczony?
Do tworzenia korespondencji seryjnej dla klientów agencji reklamowej wykorzystuje się program
Podstawowym zadaniem przedsiębiorstwa farmaceutycznego jest namówienie konsumentów do wypróbowania nowego produktu, który wkrótce wejdzie na rynek - maści przeciwbólowej. W tworzonej kampanii reklamowej firma powinna wykorzystać apel
Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient
Producent soku tłoczonego z świeżych ekologicznych gruszek planuje wprowadzenie na rynek nowego produktu, który będzie przypominał sok jabłkowy. Jakie kluczowe cele powinien obrać w trakcie kampanii promocyjnej?
Która z planowanych reklamowych form promocji napoju alkoholowego typu piwo jest prawnie zakazana?
Agencja reklamowa pragnie zebrać różnorodne informacje dotyczące stylu życia i pasji potencjalnych klientów. Jak można najszybciej zrealizować ten cel?
Która z poniższych metod płatności nie jest gotówkowa?
Rodzaj badania, który polega na określeniu wpływu wybranego czynnika (zmiennej niezależnej) na reklamę (zmienną zależną), jest określany jako
Jaką z podanych form reklamy powinna zasugerować agencja klientowi, który pragnie osiągnąć zasięg globalny, zdefiniować grupę docelową oraz zapewnić interaktywną komunikację?
Fanpage to specyficzna forma promocji
Od 1 stycznia 2013 r. faktura nie musi zawierać określenia
Czym jest credentials agencji reklamowej?
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Jak nazywa się ostatni element strategii reklamy 6M?
Podstawowym zamiarem działań marketingowych firmy, która zmienia system wizualnej identyfikacji, jest
Slogan, który nie zawiera nazwy przedsiębiorstwa, na przykład Już w porządku mój żołądku jest przykładem sloganu
Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?
CENNIK 30-SEKUNDOWYCH SPOTÓW REKLAMOWYCH | ||
---|---|---|
godziny emisji | kategoria czasu antenowego | cena emisji jednego spotu, zł |
6.00 ÷ 8.00 | 2 | 70,00 |
8.00 ÷ 15.00 | 1 | 80,00 |
15.00 ÷ 18.00 | 2 | 70,00 |
18.00 ÷ 22.00 | 3 | 65,00 |
22.00 ÷ 6.00 | 4 | 50,00 |
Agencja marketingowa podejmuje się wykonania wywiadu dotyczącego jakości serwisu pogwarancyjnego wiodącego producenta urządzeń AGD. Na prośbę klienta, wywiad zostanie przeprowadzony metodą CATI, czyli z zastosowaniem ankiety.
Rodzaj reklamy, w której ukazuje się sposób użycia produktu, określa się jako
Firma zajmuje się dystrybucją produktów oraz usług związanych z reklamą. Cena ustalona w wyniku negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na jej finalną wartość, nazywana jest ceną
Klient, który oczekuje szybkiej i grzecznej obsługi od sprzedawcy, to klient