Pytanie 1
Co może być wliczone w koszty reklamowe przez firmę?
Wynik: 35/40 punktów (87,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Co może być wliczone w koszty reklamowe przez firmę?
Agencja wykorzystuje metodę wyliczania marży "od sta". Oblicz wartość marży agencji, jeśli cena netto kampanii reklamowej wynosi 3 000,00 zł, a marża wynosi 30%?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W reklamie wody toaletowej, która odwołuje się do aromatu, stosuje się apel
W haśle "Pora na Polar" użyto
Agencja reklamowa, która specjalizuje się w sprzedaży reklamy zewnętrznej, zmniejszyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, co oznacza obniżenie o
Dokument przedstawiający propozycję sprzedaży lub zakupu towarów bądź usług, wskazujący na kluczowe warunki przyszłej transakcji kupna-sprzedaży, to
Skierowanie oferty do konkretnego klienta na rynku ma istotne znaczenie, ponieważ
Metodę stosowaną w analizach marketingowych, która pozwala uczestnikowi na bezpośrednie wyrażenie swoich myśli oraz emocji, określa się mianem techniki
Na podstawie wyników przedstawionych w tabeli wskaż sklep, który ma najdłuższą historię obecności strony na portalu społecznościowym i dominuje nad konkurencją pod względem liczby polubień i aktywności użytkowników na stronie.
Cecha | Sklep 1 | Sklep 2 | Sklep 3 | Sklep 4 |
---|---|---|---|---|
Rok powstania strony na portalu społecznościowym | 2017 | 2019 | 2018 | 2022 |
Liczba polubień strony | 9520 | 7149 | 9358 | 8796 |
Charakterystyka grupy odbiorczej (lokalizacja i wiek) | Warszawa 25-34 lata | Poznań 25-34 lata | Gdańsk 25-34 lata | Wrocław 25-34 lata |
Częstotliwość publikacji postów - średnia z ostatniego roku | 2 dni | 3 dni | 2 dni | 1 dzień |
Średnia liczba polubień postów | 60 | 53 | 58 | 55 |
Średnia liczba komentarzy postów | 5 | 3 | 5 | 4 |
Średnia liczba udostępnień postów | 40 | 35 | 40 | 38 |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W przeciwieństwie do modelu AIDA, w ostatnim etapie modelu oddziaływania reklamy AIDCAS uwagę zwraca się na
Jaką kategorię analizy SWOT firmy można przypisać do braku funduszy w budżecie na kampanie reklamowe w nadchodzącym roku?
Która z podanych form prezentowania informacji reklamowych jest najmniej atrakcyjna wizualnie?
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?
Osoba pracująca w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy przestrzeni reklamowych posiada sprawdzoną metodę prowadzenia rozmów z klientami, która polega na "forsowaniu" produktu. Skutkuje to tym, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, koncentruje się na
Klient, którego należy starannie obserwować pod kątem mimiki, gestów oraz stosować adekwatne reakcje, nie być natarczywym, zachęcać do wyrażania swoich myśli i zadawać pytania otwarte, to klient
Ocena poprawnego nałożenia kolorów poszczególnych separacji jest kluczowa przed wydrukowaniem grafiki?
Cechami charakterystycznymi klienta są zachowanie dystansu wobec sugestii sprzedawcy oraz poszukiwanie niedoskonałości w oferowanych produktach?
Agencja typu full-serwis została poproszona o stworzenie propozycji zawierającej produkty BTL. W dokumencie znajdą się m.in. ceny dla
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.
Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolony z jej efektów. |
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje. |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient
Jaki program pozwoli na stworzenie logo?
Jednym z demograficznych wskaźników opisujących grupę docelową jest
Klient, który oczekuje szybkiej i grzecznej obsługi od sprzedawcy, to klient
Koszt produkcji plakatu w formacie A4 wynosi 2,00 zł, a planowany zysk firmy to 5% wydatków. Jaką cenę netto należy ustalić na sprzedaż?
Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować
Jaki błąd popełniono w załączonej umowie kupna sprzedaży?
Umowa kupna sprzedaży | |
zawarta w dniu 21 grudnia 2016 r. pomiędzy Agencją reklamową KROKUS z siedzibą w Warszawie, ul. Kangurza 125, reprezentowaną przez właścicielkę Katarzynę Morską, zwaną dalej sprzedającym | |
a | |
Firmą produkcyjną „GAMA" z siedzibą w Warszawie, ul. Podespolska 45, reprezentowaną przez Mikołaja Majewskiego, zwanym dalej kupującym. | |
§ 1 | |
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 listopada 2016 r. | |
§ 2 | |
Przedmiotem umowy jest sprzedaż Wyświetlacza LED - Tablica ledowa 32x192. | |
§ 3 | |
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa wynosi 2 500,00 zł brutto. | |
§ 4 | |
Towar zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar Kupującemu w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zapłaty. | |
§ 5 | |
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2016 r. | |
§ 6 | |
W sprawach nieuregulowanych tą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. | |
§ 7 | |
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. | |
Kupujący Katarzyna Morska | Sprzedający Mikołaj Majewski |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jakie narzędzia promocji-mix wykorzystała firma w kampanii promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min. 20 zł i odbierz kubek gratis"?
W tytule corocznego rajdu rowerowego "Dwa kółka - Sotal s.c." występuje nazwa sponsora, co wskazuje na zastosowanie sponsoringu
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Pracownik agencji reklamowej, który obsługiwał ploter tnący, doznał porażenia prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i prawach pokrewnych, prawa do reklamy projektu stworzonego przez grafika zatrudnionego w agencji reklamowej na podstawie umowy o pracę przysługują