Pytanie 1
Zgodnie z przepisami prawa reklamowego, nie wolno promować napojów alkoholowych w telewizji?
Wynik: 23/40 punktów (57,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Zgodnie z przepisami prawa reklamowego, nie wolno promować napojów alkoholowych w telewizji?
Efektywność kampanii marketingowej jest ściśle związana
Klient firmy reklamowej poprosił o to, aby ta - przy użyciu Internetu - przeanalizowała niedociągnięcia jego wyrobu. W związku z tym przedstawiciel agencji powinien poszukiwać
Firma skoncentrowana na marketingu informuje swoich klientów o działaniach, które podejmuje. Elementem marketingowej mieszanki 4P, stanowiącym rodzaj komunikacji między przedsiębiorstwem a rynkiem, jest
Jaką metodą reklamową należy się posłużyć, kierując reklamę do osób, które naśladują zachowania innych?
Na podstawie załączonej tabeli wybierz medium główne i wspomagające, które należy zastosować w reklamie jogurtu "Yogo MEN", w grupie docelowej 24÷35-letnich pracowników biurowych, dbających o zdrowie, którzy są młodymi ojcami.
Zmiana stylu życia młodych ojców w wyniku pojawienia się pierwszego dziecka w rodzinie | |
---|---|
Zmiana zachowań | Nowe wydatki |
Ograniczenie wyjazdów weekendowych, wyjść do kina i restauracji. | Jedzenie dla dziecka, lekarstwa, pampersy. |
Oszczędność- mniej gazet, czasopism, książek i płyt CD. | Internetowa wypożyczalnia filmów, kino domowe. |
Ograniczenie wydatków na ubrania i drobne zachcianki. | Ubranka dla dziecka, wózek, zabawki. |
Dbałość o zdrowie, sport, rzucenie palenia. | Kupowanie naturalnych, zdrowych produktów żywnościowych, spacery. |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Określając cenę towaru, należy uwzględnić wydatki związane m.in. z produkcją, dystrybucją, promocją itp. Jaką metodę się stosuje?
Klient z agencji reklamowej zgłosił się z przekonaniem, że duża część grupy docelowej nie jest świadoma istnienia jego towaru. W realizacji zlecenia dotyczącego stworzenia kampanii reklamowej powinno się skoncentrować na działaniach mających na celu budowanie
Wartość netto zamówionej usługi marketingowej wynosi 20 000,00 zł. Jaka będzie wartość brutto tej usługi przy stawce VAT wynoszącej 23%?
Druki okolicznościowe o funkcji użytkowej, stworzone w ramach systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa (cenniki, ulotki, katalogi, etykiety, koperty), to
Do narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwo w komunikacji z rynkiem zalicza się
Jaką formę powinna mieć umowa między agencją a nabywcą zgodnie z poniższymi klauzulami?
Klauzule umowy: — Przedmiotem umowy jest wykonanie folderów reklamowych. — Istnieje możliwość skorzystania z usług fotografa jako podwykonawcy. — Agencja odpowiada za ostateczny efekt. — Nabywcy przysługuje prawo reklamacji. |
Firma reklamująca usługi bankowe, dysponująca budżetem 12 000,00 zł, chce wykupić reklamę w formie banera głównego w znanym portalu internetowym. Ile tygodni wyświetlana będzie reklama, jeśli zaplanowano 4 000 odsłon tygodniowo?
Cennik opłat | |
---|---|
Rodzaj reklamy | Cena CPM (tysiąca odsłon) |
Baner podwójny 750x200 | 400,00 zł |
Baner główny 750x100 | 200,00 zł |
Box w artykułach 250x500 | 300,00 zł |
Skyscraper | 250,00 zł |
Firma zajmująca się produkcją oraz dystrybucją wody mineralnej planuje wprowadzenie na rynek nowego napoju energetycznego, który ma mieć korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej podczas ćwiczeń. Agencja reklamowa powinna zaproponować stworzenie spotów reklamowych o charakterze
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?
Typowym nośnikiem reklamowym w sieci jest
Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%.
Rodzaj kubka | porcelanowe | porcelitowe | szklane półprzezroczyste |
---|---|---|---|
Nadruk | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny, wokół |
Pojemność | 200 ml, 250 ml | 250 ml, 300 ml | 300 ml, 350 ml |
Cena netto za szt. | 3,40 zł | 4,30 zł | 5,50 zł |
Jakie rozszerzenie mają pliki graficzne?
Firma realizuje intensywną kampanię billboardową, ale pragnie ją wzbogacić oraz ożywić. Nowe działania miałyby skupiać uwagę odbiorców oraz angażować ich do wspólnej zabawy. Jaką formę reklamy powinna wybrać firma?
Pracownik firmy otrzymał zadanie zebraniu danych pierwotnych, które są niezbędne do realizacji kampanii reklamowej. Które z wymienionych informacji mają wyłącznie charakter pierwotny?
Ile arkuszy papieru w formacie A3 o wymiarach: 297 x 420 mm należy wykorzystać do ekonomicznego druku 1000 sztuk ulotek A6 o wymiarach 105 x 148?
Agencja reklamowa, przyglądając się portfolio swoich produktów, doszła do wniosku, że zwiększenie liczby zamówień na odzież reklamową jest możliwe wyłącznie poprzez oferowanie ich w znacznie niższej cenie. Decyzja ta została podjęta po zakwalifikowaniu odzieży jako produktów
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Ryzyko oderwania fragmentu obrabianego materiału może wystąpić podczas używania
Które z czynników ma największe znaczenie przy selekcji powierzchni dla reklamy zewnętrznej?
Która z przytoczonych form oferty handlowej popularnej agencji reklamowej jest najmniej interesująca?
Biuro reklamy planuje stworzenie kampanii, której celem jest promocja Beskidu Wyspowego jako turystycznie atrakcyjnego regionu, będącego alternatywą dla popularnych miejsc wypoczynkowych w Polsce. Który z wymienionych środków promocji powinna wybrać biuro reklamy?
Metoda, w której "mechanizm koncentruje się na wymaganiach jednostki dotyczących konkretnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm akcentuje właściwości oraz cechy produktów i usług", określana jest jako metoda
Agencja reklamowa stosuje 20% marżę, którą dolicza do cen netto zakupu. Ile zapłaci klient, który zamówił 200 sztuk wizytówek?
L.p. | Produkt | Cena zakupu jednostkowa (netto) |
---|---|---|
1 | wizytówki | 0,90 zł |
2 | plakat A4 | 1,20 zł |
3 | ulotki | 0,50 zł |
Reklamówki o powierzchni 12 m2 nie powinno się lokalizować
Stwierdzenie Żaden inny proszek nie usunie tych plam lepiej skierowane do konsumenta jest apelem o charakterze
W przypadku kampanii mającej na celu zaprezentowanie działania produktu oraz utrwalenie jego marki, należy wykorzystać reklamę
Aby uzyskać szeroki zasięg kampanii reklamowej w danej grupie docelowej, należy zastosować cel
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Osoba projektująca kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powinna umieścić wyraźne napisy informujące o szkodliwości picia alkoholu lub zakazie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, tak aby zajmowały
Klient biura reklamy, który ma przekonanie, że wszyscy pragną go oszukać, dostrzega wady i obawia się, że kampania reklamowa nie przyniesie zamierzonych efektów, to klient
Jeśli w trakcie rozmów na temat umowy dotyczącej usługi reklamowej jeden z uczestników pociera swoje oko, jakie znaczenie ma zastosowany sygnał komunikacji niewerbalnej?
Termin kolorystyki druku 4+4 oznacza projekt zadrukowany