Pytanie 1
Po zakończeniu sesji zdjęciowej stwierdzono, że agencja reklamowa nie zawarła z modelkami umów dotyczących wykorzystania ich wizerunku. Możliwość publikacji zdjęć z sesji istnieje, jeżeli
Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Po zakończeniu sesji zdjęciowej stwierdzono, że agencja reklamowa nie zawarła z modelkami umów dotyczących wykorzystania ich wizerunku. Możliwość publikacji zdjęć z sesji istnieje, jeżeli
Jaką cenę brutto należy wpisać do cennika, jeśli agencja reklamowa na cenę netto zakupu wynoszącą 130,00 zł nakłada 20% marżę oraz 23% stawkę VAT?
Jak wysoki był wskaźnik efektywności reklamy, na którą firma wydała 1 000,00 zł, a która przyniosła wzrost przychodów w reklamowanej kategorii o 3 600,00 zł?
Który z wymienionych kroków w produkcji spotu telewizyjnego odbywa się jako ostatni?
Cechą charakterystyczną dla reklamy jest jej duży zasięg, wysoka selektywność geograficzna i demograficzna oraz znaczna wiarygodność?
Jaką metodę należy zastosować do uzyskania jednolitego nadruku na drewnianych ołówkach?
Ile arkuszy papieru w formacie A3 o wymiarach: 297 x 420 mm należy wykorzystać do ekonomicznego druku 1000 sztuk ulotek A6 o wymiarach 105 x 148?
Firma informatyczna pragnie umieścić w tytule ogłoszenia prasowego, w którym promuje swoje usługi, elementy dotyczące korzyści istotnych dla klienta. Który z zaproponowanych tytułów spełnia te kryteria?
Jakie podmioty uczestniczą w procesie zakupowym?
Agencja marketingowa zrealizowała ocenę swojego środowiska konkurencyjnego przy użyciu metody "Pięciu sił Portera". Ocena nie obejmowała
Najlepszym sposobem na zaprezentowanie klientowi projektów graficznych, zarówno w formacie wektorowym, jak i rastrowym, wraz z planem medialnym, jest użycie programu komputerowego
W trakcie rozmowy handlowej zgodność między wypowiadanymi zdaniami a towarzyszącymi im ruchami ciała określa się mianem
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
Agencja reklamowa postanowiła wdrożyć strategię rozszerzenia rynku. Jakie działania powinna podjąć?
Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
W Polsce rejestrację znaku graficznego oraz marki firmy lub produktu przeprowadza
Reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej (tramwajach, autobusach, samochodach) stanowią przykład
Aby zrealizować kampanię reklamową, firma AS postanowiła przeprowadzić badanie rynkowe. Jak nazywa się pytanie, które ma na celu wyeliminowanie uczestników, do których badanie nie jest skierowane?
Reklama nie ma na celu
Termin kolorystyki druku 4+4 oznacza projekt zadrukowany
Agencje zajmują się tworzeniem i realizacją kampanii reklamowych w sklepach tradycyjnych
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Przygotowanie skondensowanej, zazwyczaj symbolicznej formy wyrażenia wyjątkowej propozycji, mającej na celu wywołanie potrzeby zakupu produktu lub skorzystania z usługi, polega na stworzeniu
Agencja marketingowa wystawiła fakturę za stworzenie strony internetowej. Po dalszych negocjacjach agencja zdecydowała się przyznać klientowi zniżkę. Jaki rodzaj dokumentu powinna wystawić agencja?
Jaki jest współczynnik GRP kampanii reklamowej wody mineralnej "Jowita", która dotarła do 45% grupy docelowej, przy częstotliwości emisji równej 3?
Agencja reklamowa wystawiła fakturę VAT dla klienta, potwierdzając sprzedaż 500 sztuk teczek reklamowych. Po zrealizowaniu transakcji klient postanowił zmniejszyć zamówienie do 400 sztuk. Jaki dokument powinna wystawić agencja, aby poprawnie uaktualnić dane?
Lista wymaganych materiałów do przeprowadzenia kampanii reklamowej nosi nazwę
Agencja reklamowa stworzyła różnorodną ofertę produktów i usług, dlatego zdecydowała się na strategię marketingową skoncentrowaną na postawach klientów?
W pierwszym kwartale agencja reklamowa wystawiła faktury VAT swoim klientom na sumę 50 000,00 zł netto. Jednocześnie otrzymała faktury VAT za zakup towarów i usług o wartości 20 000,00 zł netto. Stawka podatku VAT wynosiła 23% zarówno dla zakupów, jak i sprzedaży. Jaką kwotę podatku VAT agencja musi przekazać do Urzędu Skarbowego za pierwszy kwartał?
Który z dostępnych środków reklamowych powinien wybrać klient, jeśli interesuje go produkt outdoor?
Jakie jest pierwsze zadanie w procesie produkcji spotu reklamowego, które agencja reklamowa powinna pokazać swojemu klientowi?
AIDCAS to model wpływu reklamy, który obejmuje:
W miejscach pracy, gdzie realizowana jest lekka praca fizyczna, pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom temperaturę nie niższą niż
Aby nawiązać bezpośredni kontakt interpersonalny z klientem, najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie
Aby przeprowadzić rozmowę z klientami sklepu na temat wprowadzonego asortymentu, należy zastosować metodę
Agencja reklamowa zmniejszyła cenę jednostkową produktu z 2,00 zł na 1,50 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
Jakie jest badanie, które polega na analizie istniejących danych?
Niezamierzony sposób oglądania telewizji, który polega na nieustannym przełączaniu między różnymi stacjami podczas reklam, powszechnie określany jako "skakanie po kanałach" to zjawisko klasyfikowane jako
Agencja marketingowa planuje kampanię promocyjną dla firmy zajmującej się produkcją sprzętu, odzieży oraz akcesoriów do wspinaczki górskiej. Aby uzyskać jak największą efektywność dotarcia do docelowej grupy odbiorców, reklama powinna być umieszczona w
W trakcie sprzedaży produktów i usług związanych z reklamą kluczowym zadaniem taktycznym jest stworzenie spotu reklamowego. Faza produkcji spotu telewizyjnego, dotycząca doboru aktorów do reklamy, to