Pytanie 1
Nośnikami reklamy internetowej są:
Wynik: 1/40 punktów (2,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Nośnikami reklamy internetowej są:
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
Projektant butów sportowych z technologią wearables chce skierować przekaz reklamowy do członków klubów fitness, siłowni oraz amatorskich klubów sportowych. Jest to potencjalna grupa docelowa wyselekcjonowana w oparciu o cechy
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką łączną kwotę podatku VAT powinna wpisać agencja reklamowa na fakturze dla klienta, zakładając 23% stawkę podatku
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Uniwersytet zlecił agencji reklamowej oznaczenie 600 sztuk długopisów krótkim hasłem promującymnowy kierunek studiów. Która technika druku jest najbardziej odpowiednia dla tego zlecenia?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą technikę należy zastosować w celu wykonania nadruku na kubku o nieregularnym kształcie z wykorzystaniem gumowego stempla?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: − projekt - 230,00 zł − przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) − wydruk - 1,25 zł/szt. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Który cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Formą zewnętrznej reklamy wielkoformatowej nie jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które stoisko targowe z przedstawionych na ilustracji będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który moduł ogłoszeniowy oznaczono na ilustracji kolorem czerwonym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu zaprojektowania do druku offsetowego dwudziestostronicowego folderu reklamowego łączącego w sobie tekst i grafikę należy wykorzystać program
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Głównym celem reklamy społecznej jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonej ilustracji? Program do
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który zwymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.