Pytanie 1
Cechami charakterystycznymi klienta są zachowanie dystansu wobec sugestii sprzedawcy oraz poszukiwanie niedoskonałości w oferowanych produktach?
Wynik: 1/40 punktów (2,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Cechami charakterystycznymi klienta są zachowanie dystansu wobec sugestii sprzedawcy oraz poszukiwanie niedoskonałości w oferowanych produktach?
Kierownik sekcji reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zmotywować kilka dużych koncernów farmaceutycznych do umieszczania ogłoszeń w czasopiśmie. Które z narzędzi promocji będzie najskuteczniej perswadować klientom do nawiązania współpracy z gazetą?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką wartość netto mają 50 sztuk długopisów promocyjnych z nadrukiem, jeżeli ich wartość brutto wynosi 307,50 zł, a stawka VAT to 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cena jednego modułu reklamowego w tygodniku wynosi 20,00 zł. Dodatkowa opłata za umieszczenie ogłoszenia na stronie tytułowej wynosi 20% całkowitej wartości zamówienia. Ile maksymalnie razy reklamodawca może zamieścić ogłoszenie o wielkości 4 modułów na pierwszej stronie, dysponując budżetem wynoszącym 600,00 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa zrealizowała ocenę swojego środowiska konkurencyjnego przy użyciu metody "Pięciu sił Portera". Ocena nie obejmowała
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Organizacja "Dni Otwartych" w przedsiębiorstwie jest działaniem z obszaru
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do jakiego typu celów kampanii reklamowej należy zwiększenie świadomości marki?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osobę, która jako pierwsza podejmuje decyzję o nabyciu, określa się mianem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klasyfikacja rynku na jednorodne grupy klientów według ustalonych kryteriów określa się mianem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby agencja reklamowa mogła wstępnie ocenić makrootoczenie, powinna przeprowadzić analizę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W krótkim czasie agencja reklamowa stosuje zawyżone ceny, korzystając ze strategii
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Rodzajem umowy, dzięki której znana marka przekazuje innej firmie możliwość korzystania z jej znaku towarowego oraz know-how, przy zachowaniu niezależności obu przedsiębiorstw, jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych sposobów reklamy odznacza się najwyższą selektywnością?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama internetowa w formie reklamy zajmującej całą stronę, która pojawia się przed dotarciem użytkownika do docelowego adresu, tymczasowo blokując możliwość przeglądania strony i zmuszając użytkownika do zapoznania się z treścią, nazywana jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokument powstający na skutek debriefingu klienta z agencją reklamową to brief?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na swojej działce właściciel nieruchomości postawił podświetlaną reklamę własnego warsztatu samochodowego bez wymaganej zgody. Jakie konsekwencje prawne mogą go spotkać w postaci przymusowej rozbiórki reklamy lub kary ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do tradycyjnej "mieszanki marketingowej", znanej pod nazwą 4P, wchodzą:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma specjalizująca się w nowoczesnych technologiach informacyjnych planuje promować swoje usługi w prasie krajowej. Aby podkreślić dynamikę swoich działań oraz nieprzerwany rozwój, powinna w reklamie zastosować kompozycję
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent męskich garniturów ma zamiar skierować swoje działania promocyjne do hurtowników. W związku z tym powinien wykonać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
"Poznaj smak Raju" to przykład jakiego typu sloganu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W kontekście działań wewnętrznego public relations można zastosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby skłonić potencjalnych klientów do zakupów, firma produkcyjna pragnie, aby mogli oni otrzymać spójny komunikat w różnych mediach: zobaczyć spot reklamowy w telewizji, otrzymać katalog oraz odebrać wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jaką strategię powinna zaproponować agencja reklamowa w swojej ofercie dla tej firmy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie formy reklamy należy wykorzystać przy projektowaniu kampanii dla nowego, rozwijającego się produktu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokument przedstawiający propozycję sprzedaży lub zakupu towarów bądź usług, wskazujący na kluczowe warunki przyszłej transakcji kupna-sprzedaży, to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do metod promocji sprzedaży wlicza się:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie czynniki mają znaczenie dla klienta agencji reklamowej przy wyborze produktów o dużej efektywności, biorąc pod uwagę różnorodność cenową i celów promocyjnych oferowanych przez agencję?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z dokumentów został przedstawiony w ramce?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa wystawiła fakturę VAT dla klienta, potwierdzając sprzedaż 500 sztuk teczek reklamowych. Po zrealizowaniu transakcji klient postanowił zmniejszyć zamówienie do 400 sztuk. Jaki dokument powinna wystawić agencja, aby poprawnie uaktualnić dane?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby prowadzić agencję reklamową, trzeba najpierw
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zdolność przystosowania się do zaokrąglonych form karoserii oraz przetłoczeń lub wytłoczeń oklejonego pojazdu to cechy folii
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Tworząc ofertę handlową, która obejmuje materiały promocyjne z obszaru BTL, należy w dokumencie zawrzeć reklamę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 6 roll-upów, gdzie cena netto za 1 sztukę wynosiła 250,00 zł, jednak nie uwzględniła przysługującego klientowi rabatu w wysokości 20,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby wprowadzić dane poprawnie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką strategię rozwoju organizacyjnego wybrała agencja reklamowa przy wprowadzeniu na rynek Krakowa nowoczesnych, udoskonalonych typów dotychczas oferowanych banerów reklamowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Tworzenie banneru internetowego z animacją powinno być przeprowadzone w programie typu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie badanie marketingowe polega na wywołaniu konkretnego zjawiska i jego analizie w warunkach kontrolowanych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Hurtownik ma cenę netto wynoszącą 2 000 zł oraz marżę na poziomie 100 zł. Cena hurtowa netto detalisty wynosi 2 100 zł, a jego marża to 500 zł. Jaka będzie wartość ceny detalicznej netto?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowując kampanię społeczną, należy mieć na uwadze, że nie może ona odnosić się do tematyki
Brak odpowiedzi na to pytanie.