Pytanie 1
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Wynik: 7/40 punktów (17,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W agencji mediowej osobą, która zajmuje się rezerwacją miejsca w mediach oraz późniejszym zarządzaniem płatnościami pomiędzy klientem a danym medium, jest
Jakiego nagłówka należy użyć w kampanii reklamowej, która informuje o nowych wcześniejszych godzinach otwarcia biblioteki?
Jakiego rodzaju reklamy powinno się użyć w początkowej fazie wprowadzania nowych produktów na rynek?
W jakim programie telewizyjnym warto umieścić reklamę środka do pielęgnacji skóry, aby trafić do kobiet poszukujących programów oferujących opinie i porady ekspertów?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Przy opracowywaniu kampanii promującej młodzieżowe obuwie sportowe, jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać?
Koszt produkcji wyrobu wynosi 30,00 zł, a marża to 40%. Jaką cenę sprzedaży uzyskamy, jeśli marża jest określona metodą "w stu", co oznacza, że stanowi 40% od ceny sprzedaży?
Dokument zawierający sugestie od klienta, istotne w procesie realizacji kampanii reklamowej, to
Jaka będzie cena brutto materiałów reklamowych, jeśli ich wartość netto to 1 250,00 zł, a stawka VAT wynosi 8%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wskaźników mediowych wskaże, jaką część populacji docelowej miało kontakt z danym przekazem reklamowym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent z Poznania, który dystrybuuje swoje artykuły w całym kraju i planuje kampanię reklamową mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego zasięgu wśród swojej grupy docelowej, powinien wybrać reklamę umieszczoną w
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa zbiera dane w bazie B2C
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Producent produktów mlecznych zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu graficznego opakowania dla nowego rodzaju jogurtu owocowego, wskazując, by zastosowano kolor, który pobudza apetyt. Jakiego koloru dominującego powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Analiza efektywności reklamy, w której grupa próbna odzwierciedla całą populację w sposób statystyczny, jest analizą
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma ABC planuje zrealizować kampanię promocyjną. Którą stację telewizyjną powinna wybrać, aby mieszczą się w przewidzianym budżecie 250,00 zł/1 spot i uzyskać jak najlepszą efektywność?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent diety suplementacyjnej zaangażował do najnowszej kampanii reklamowej znanego, atrakcyjnego i budzącego zaufanie rekordzistę świata w Ultra Triathlonie. Jaki mechanizm psychologiczny został tu wykorzystany, biorąc pod uwagę, że głównym celem tej strategii było przeniesienie pozytywnych wrażeń związanych ze sportowcem na promowany produkt?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby agencja reklamowa mogła opracować strategię dla marki kosmetycznej bazując na czynnikach makroekonomicznych, takich jak polityczno-prawne (P), ekonomiczne (E), społeczno-kulturowe (S) oraz technologiczno-ekologiczne (T), powinna zrealizować analizę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Styl negocjacji, w którym stawia się na rozwiązanie korzystne dla obu stron, nazywa się stylem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W reklamie użyto strategii marketingowej, polegającej na przedstawieniu informacji w taki sposób, aby konsument kupił produkt, ponieważ "Kowalski posiada produkt X, Ty również powinieneś go mieć". Jak nazywa się ten psychologiczny mechanizm?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Uczestnicy negocjacji przedmiotowych rozwiązali trudności, starając się odnaleźć wiele różnych opcji, które umożliwiły wybór zadowalającego rozwiązania dla obu stron i prowadziły do długotrwałej współpracy. Jaką zasadę negocjacji przedmiotowych zastosowali uczestnicy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dostosowanie folii do zaokrąglonych konturów nadwozia oraz do przetłoczeń lub wytłoczeń oklejanego pojazdu, to cechy folii
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Gdy podczas negocjacji jedna ze stron nie pragnie ustępować od swoich wyznaczonych celów i nie zamierza iść na kompromisy, to znaczy, że prowadzi negocjacje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W trakcie rozmowy sprzedażowej z klientem, który nie potrafił podjąć decyzji, pracownik agencji reklamowej zastosował zasadę niedostępności. Które z wymienionych stwierdzeń ilustruje użycie tej zasady?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Po zakończeniu sesji zdjęciowej stwierdzono, że agencja reklamowa nie zawarła z modelkami umów dotyczących wykorzystania ich wizerunku. Możliwość publikacji zdjęć z sesji istnieje, jeżeli
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby stworzyć multimedia prezentujące ofertę handlową, jaki format powinien być użyty?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego rodzaju strategię produktowo-rynkową przyjęła agencja reklamowa wprowadzająca nowe towary na nowy rynek zbytu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dobrze zadbany i estetyczny wygląd, właściwa prezentacja oraz wysoki poziom kultury obsługi to kluczowe aspekty rozmowy sprzedażowej
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W jakim formacie zamkniętym warto wysłać ofertę sprzedaży, aby utrudnić modyfikację jej treści?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby agencja reklamowa mogła dotrzeć do swoich dotychczasowych klientów z nową propozycją handlową, powinna wybrać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Czym jest spowodowana wysoka pamięć reklamy kinowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jak określa się przedstawienie i ocenę sytuacji negocjacyjnej, które jest zgodne z rzeczywistością, bez wpływu własnych przekonań, emocji i interesów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.