Pytanie 1
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
Wynik: 34/40 punktów (85,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Którą technikę należy zastosować w celu wykonania nadruku na kubku o nieregularnym kształcie z wykorzystaniem gumowego stempla?
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?
Na której ilustracji przedstawiono slogan reklamowy zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Na której ilustracji widoczny jest efekt powiększenia, czyli przeskalowania obrazu cyfrowegocharakterystyczny dla grafiki rastrowej?
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
W celu zaprojektowania do druku offsetowego dwudziestostronicowego folderu reklamowego łączącego w sobie tekst i grafikę należy wykorzystać program
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.
Przedstawiony na ilustracji obiekt graficzny jest przykładem zastosowania
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Agencja reklamowa opracowuje kampanię, która ma wypromować Beskid Wyspowy jako region atrakcyjny turystycznie, stanowiący alternatywę dla popularnych miejsc wypoczynku Polaków. Który z wymienionych środków reklamy powinna wybrać agencja reklamowa?
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?
W celu uatrakcyjnienia oferty sprzedażowej sklepu internetowego miniatury oferowanych artykułów mają być animowane. W tym celu należy je zapisać w formacie
Która forma powierzchni reklamowej w czasopiśmie zaznaczona jest na ilustracji kolorem zielonym?
Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?
Do elementów tworzących księgę znaku nie zalicza się
Pracownicy mają obowiązek odbywania obowiązkowego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higienypracy. Szkolenie to pracownicy odbywają
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako
Które działanie należy wykonać, aby uzyskać w projekcie kompozycję dynamiczną?
W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania
Na której ilustracji przedstawiono urządzenie służące do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?
Korzystając z danych zawartych w tabeli, dobierz papier termotransferowy do wykonania nadruku natorbach z mieszanki bawełny i poliestrów, przy założeniu, że torby będą mogły być prane w temperaturze40oC, a łączny czas wykonania nadruku i odrywania warstwy nośnej ma być najkrótszy?
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: − projekt - 230,00 zł − przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) − wydruk - 1,25 zł/szt. |
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?