Pytanie 1
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako

Wynik: 3/40 punktów (7,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako
Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie
W celu zwrócenia uwagi czytelnika, nagłówek typu nowość w prasowym ogłoszeniu modułowym należy umieścić w pozycji numer
Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który rodzaj działań promocyjnych zastosowała firma, jeśli sprzedaż wzrosła dzięki zastosowaniu narzędzia "dwa w cenie jednego"?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono nagłówek zapisany antykwą linearną szeryfową tzw. egipcjanką?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która grupa cech predysponuje pracownika do pracy w dziale obsługi klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który zwymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta jako plik z rozszerzeniemMP3?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zapis A4 odnoszący się do popularnego rozmiaru papieru jest oznaczeniem uniwersalnym. Wynika to z faktu, że rozmiary papieru podlegają
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu zaprojektowania do druku offsetowego dwudziestostronicowego folderu reklamowego łączącego w sobie tekst i grafikę należy wykorzystać program
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaż format zapisu pliku graficznego, który zachowa przezroczystość i będzie publikowany na stronie internetowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który moduł ogłoszeniowy oznaczono na ilustracji kolorem czerwonym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent środka piorącego wprowadza na rynek nową linię produktów. Grupę docelową stanowią osoby o wysokich dochodach, mieszkające samotnie od niedawna w dużym mieście. Produkt będzie sprzedawany jedynie w ekskluzywnych drogeriach. Który z poniższych przykładów definiuje BIG IDEĘ kampanii reklamowej dla tego produktu w postaci ESP?
Brak odpowiedzi na to pytanie.