Pytanie 1
Model interakcji reklamy, który obejmuje etapy: przyciągnięcie uwagi, wzbudzenie ciekawości, wywołanie chęci posiadania i dokonania zakupu to
Wynik: 14/40 punktów (35,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Model interakcji reklamy, który obejmuje etapy: przyciągnięcie uwagi, wzbudzenie ciekawości, wywołanie chęci posiadania i dokonania zakupu to
Sieć dystrybucji napojów alkoholowych zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w telewizji, promującą produkty alkoholowe oraz pokrewne. Ustalono czas emisji w godzinach 18:00-20:00. Czy podjęte kroki są zgodne z przepisami prawnymi?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Aby zrealizować zlecenie od klienta, agencja marketingowa posłużyła się informacjami zaczerpniętymi ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł
Zajmowaniem się przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowych skierowanych do ściśle określonej grupy odbiorców zajmują się agencje
W trakcie estetycznego przygotowania produktu poligraficznego, połączenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego określa się jako proces
Jakie z wymienionych narzędzi marketingowych należy do narzędzi promocji handlowej?
Który z poniższych programów jest przede wszystkim używany do tworzenia prezentacji oraz pokazów slajdów?
Którego zagadnienia dotyczy załączony fragment umowy, zawartej pomiędzy agencją reklamową a Zamawiającym?
1. Wykonawca – Agencja Reklamowa Pixel zobowiązuje się wykonać dzieło w postaci projektów logotypu Przedsiębiorstwa Axa, a Zamawiający do zapłaty wynagrodzenia. 2. Projekty logotypów obejmować będą opracowanie poniższych wersji:
wraz z księgą znaku i w rozmiarach oraz rozdzielczości opisanych szczegółowo w Załączniku do niniejszej Umowy. |
Który z poniższych opisów odnosi się do zadań realizowanych przez dział marketingu w agencji reklamowej?
Na podstawie informacji zawartych w tabeli wskaż dzień oraz przedział czasowy, w którym emitowano program z najniższą średnią oglądalnością na minutę?
Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Reklama porównawcza jest dozwolona, jeśli
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa, która otrzymała zlecenie na przygotowanie spotu reklamowego, zdecydowała, że przed publikacją przeprowadzi ocenę projektu przekazu i w razie potrzeby wprowadzi poprawki. W tym celu powinna zastosować
Agencja reklamowa podejmuje się zlecenia dotyczącego analizy znajomości marki, a więc
Kiedy celem kampanii promocyjnej jest osiągnięcie wysokiej rozpoznawalności marki, należy
Tożsamość przedsiębiorstwa obejmuje
W jakim medium można zamieścić reklamę w postaci wklejki?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Firma Fonika umieszczając swój znak graficzny na odzieży sportowej zawodnika wykorzystała
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Największe możliwości sprzedażowe znajdują się w gorących punktach, które to są
Dobrze zadbany i estetyczny wygląd, właściwa prezentacja oraz wysoki poziom kultury obsługi to kluczowe aspekty rozmowy sprzedażowej
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Klient wyraził potrzebę na wewnętrzną reklamę. Który z produktów powinien mu być dostarczony?
Obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę w przypadku montażu reklamowego urządzenia na obiekcie zabytkowym wynika z przepisów ustawowych
Jaką strategię przyjmuje firma, która sprzedaje wszystkie swoje wyroby pod jedną marką?
Od 1 stycznia 2013 r. faktura nie musi zawierać określenia
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Do kompetencji i zadań GIODO, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, należy
Reklama stworzona w formie elektronicznej została dostarczona klientowi do zatwierdzenia w postaci pliku z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych formatów reklamowych został przygotowany dla klienta?
Określając cenę usług reklamowych korzystając z metody opartej na popycie, należy uwzględnić
Metodę stosowaną w analizach marketingowych, która pozwala uczestnikowi na bezpośrednie wyrażenie swoich myśli oraz emocji, określa się mianem techniki
Tworząc ofertę handlową dotyczącą reklamy w telewizji, należy brać pod uwagę wewnętrzne czynniki związane z procesem zakupowym, do których zaliczają się
Agencja reklamowa analizowała efektywność spotu reklamowego w telewizji. Badania wykazały, że spot reklamowy zobaczyło 600 000 osób w przedziale wiekowym 17-25 lat. Całkowita liczba osób w grupie docelowej w tym wieku to 12 000 000. Z przeprowadzonej analizy wynika, że zasięg emitowanego spotu wyniósł
W miejscowości, w której mieszka 300 osób, 50 kobiet obejrzało reklamę telewizyjną kawy, a w grupie docelowej znajduje się 180 kobiet. Jaki jest zasięg tej reklamy?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Zgodnie z przepisami prawa reklamowego, nie wolno promować napojów alkoholowych w telewizji?