Pytanie 1
Kiedy należy wykorzystać sampling?
Wynik: 24/40 punktów (60,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Kiedy należy wykorzystać sampling?
Produkt stworzony przez agencję reklamową, określany jako "gwiazda" w macierzy BCG, charakteryzuje się
Firma zajmująca się wprowadzaniem na rynek sportowego obuwia, projektując kampanię reklamową, uwzględniła grupę odbiorców, którzy stawiają na zdrowy tryb życia. W tym przypadku zastosowano segmentację według kryterium
Reklama informacyjna najczęściej dotyczy produktów, które
Uczelnia powierzyła agencji reklamowej wykonanie nadruku na 600 długopisach krótkim hasłem promującym nowy kierunek kształcenia. Która technika druku będzie najbardziej adekwatna do tego zlecenia?
Szybko rozwijająca się firma IT, zatrudniająca głównie młodych i ambitnych pracowników, zamierza zainicjować szeroką akcję reklamową. Z tej okazji postanowiła zaktualizować swój logotyp. Jaki typ kompozycji artystycznej byłby dla niej najbardziej odpowiedni?
W tabeli przedstawiono cztery przykładowe rekordy z bazy danych o klientach. Które działanie należy podjąć, aby można było efektywniej z niej korzystać?
ID | Nazwa firmy | Imię i Nazwisko | Adres | Następny kontakt |
---|---|---|---|---|
1.2 | PHU Zośka | Zosia Knutowska | Warszawa | - |
A8 | Sklep Adam | Jan Kowalski | Warszawa ul. Kosmiczna 36 a | za tydzień |
1 | PHU | Beata Adamiak | Poznań ul. Żółta 21 | 24.08.2014 |
2 | PHU | Adam Adamiak | Myszków | za 8 dni |
W analizie skuteczności reklamy zbadano, jak kampania reklamowa wpłynęła na wyniki sprzedaży danego produktu na dwóch zbliżonych rynkach, przy czym działania promocyjne przeprowadzono tylko na jednym z nich. W tym przypadku zastosowano
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Dokument, który określa media, środki oraz nośniki wybrane do kampanii reklamowej, zawierający informacje o dacie i miejscu emisji, kosztach oraz założeniach kampanii, to
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Czołowy producent artykułów piśmienniczych zorganizował nagrodę dla najlepszego ucznia w zamian za umieszczenie logo firmy podczas ceremonii wręczenia nagród. Jakiego rodzaju instrument promocji wykorzystał producent?
Ustawa dotycząca walki z nieuczciwą konkurencją wymienia rodzaje reklam, które są zabronione. Zgodnie z tą ustawą nielegalna jest reklama
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Materiał typu mesh produkowany jest
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która definiuje
Agencja reklamowa została poproszona o wykonanie billboardów, które zostaną ustawione przy drodze ekspresowej. Billboardy, poza treścią, muszą zwracać uwagę kolorem. Najbardziej odpowiednim kolorem w tej sytuacji będzie
Jakiego typu zniżkę wdraża agencja marketingowa, która oferuje swoje produkty w niższej cenie w rejonach południowo-wschodniej Polski?
Podczas tworzenia komunikatów reklamowych wykorzystywane są analizy
Bodźce generowane przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), postrzegane i interpretowane przez klienta, klasyfikowane są jako
Jaką analizę należy zastosować przy doborze mediów do kampanii?
Kluczowym elementem skutecznej kampanii promocyjnej jest
Które z elementów marketingu mix odnosi się do interakcji firmy z rynkiem?
Jakie minimalne natężenie światła należy zapewnić na stanowisku pracy przewidzianym dla prac związanych z obsługą komputera?
Rodzaj wnętrza, zadania | Natężenie oświetlenia, lx |
---|---|
Segregowanie, kopiowanie | 300 |
Pisanie ręczne, pisanie na maszynie, czytanie, obsługiwanie klawiatury, przetwarzanie danych | 500 |
Kreślarnie | 750 |
Stanowiska projektowania wspomagane komputerowo | 500 |
Sale posiedzeń i konferencyjne | 500 |
Archiwa | 200 |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie
Agencja marketingowa wystawiła fakturę za stworzenie strony internetowej. Po dalszych negocjacjach agencja zdecydowała się przyznać klientowi zniżkę. Jaki rodzaj dokumentu powinna wystawić agencja?
Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?
I. | Prawie robi wielką różnicę. |
II. | Prawie robi wielką różnicę. |
III. | Prawie robi wielką różnicę. |
IV. | Prawie robi wielką różnicę. |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Aby produkować ulotkę o wymiarach 105 x 148, zachowując jej rozmiary bez konieczności przycinania papieru do formatu, najlepiej zamówić papier w rozmiarze
Dokument wystawiany w momencie wydania materiałów lub towarów na zewnątrz to dokument
Jakie przepisy prawne powinny być brane pod uwagę przy tworzeniu baz danych oraz ich wykorzystaniu w reklamie?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Oblicz koszt dotarcia do grupy docelowej reklamy (CPP) po 10 emisjach reklamy, przy kosztach każdej emisji wynoszących 1 000 zł oraz intensywności kampanii po 10-tej emisji równej 500.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Zbiór dokumentów potrzebnych do zlecenia robót produkcyjnych, rejestrowania ich przebiegu oraz późniejszego rozliczenia kosztów własnych produkcji to dokumentacja
Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie oraz teatrze nie może być nadawana w godzinach pomiędzy
Zademonstrowanie atutów i użyteczności konkretnego towaru potencjalnemu nabywcy to