Pytanie 1
Reklamowa agencja zajmuje się sprzedażą nietypowych produktów promocyjnych i jest jedynym takim przedsiębiorstwem w kraju. Towary te dystrybuuje, stosując dystrybucję
Wynik: 8/40 punktów (20,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Reklamowa agencja zajmuje się sprzedażą nietypowych produktów promocyjnych i jest jedynym takim przedsiębiorstwem w kraju. Towary te dystrybuuje, stosując dystrybucję
W tytule corocznego rajdu rowerowego "Dwa kółka - Sotal s.c." występuje nazwa sponsora, co wskazuje na zastosowanie sponsoringu
Agencja reklamowa w miesiącu maju zrealizowała dla swojego klienta następujące zamówienie:
Oblicz podatek VAT, jaki musi zapłacić agencja, zakładając 23% stawkę podatku.
Produkt | Cena sprzedaży netto, zł |
---|---|
Kubki reklamowe | 1 500,00 |
Koszulki z nadrukiem | 2 500,00 |
Smycze reklamowe | 1 000,00 |
Razem | 5 000,00 |
Dysonans po zakupie w zachowaniu konsumenta na rynku związanym z nabywaniem to
Pierwszym etapem w tworzeniu bazy danych dotyczącej klientów jest
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
Aby ustalić częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe przy użyciu wskaźnika CPP. W tym celu trzeba określić, ile razy przeciętny odbiorca miał kontakt z reklamą w
Który sposób prowadzenia prezentacji umożliwia nawiązanie kontaktu między prezenterem a słuchaczami w przyjemnej atmosferze?
Jaką kategorię według matrycy BCG zajmują cyfrowe towary i usługi, które generują straty oraz nie mają potencjału rozwoju?
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?
Jaki będzie koszt użytego materiału na wydruk 5 hangerów jednostronnych o wymiarach 2 × 2,5 m na materiale blockout?
Nazwa materiału | Cena |
---|---|
Blockout | 65,00 zł/m² |
Folia UV | 52,00 zł/m² |
OWV | 55,00 zł/m² |
Backlit | 70,00 zł/m² |
Proces uzyskiwania wartościowych danych z bazy, aby następnie mogły być one przekształcone i przyniosły rezultaty, określa się mianem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie jest jedno z głównych założeń reklamy organizacji non-profit?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, która specjalizuje się w sprzedaży reklamy zewnętrznej, zmniejszyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, co oznacza obniżenie o
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma OSESEK stworzyła postać małpy Miki, której celem jest promowanie placów zabaw dla dzieci. Jaką formę reklamy telewizyjnej powinna wykorzystać, aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do elementów psychologicznych wpływających na zachowania konsumentów na rynku zaliczamy:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent soku tłoczonego z świeżych ekologicznych gruszek planuje wprowadzenie na rynek nowego produktu, który będzie przypominał sok jabłkowy. Jakie kluczowe cele powinien obrać w trakcie kampanii promocyjnej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Promocje w postaci czasowych rabatów za większe zakupy, bezpłatnych produktów oraz pomocy finansowej stanowią typowe narzędzia marketingowe
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient zamówił dwukrotną emisję całostronicowej reklamy na stronie tytułowej magazynu. Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz cenę netto zamówienia.
Lp. | Wielkość reklamy (ilość modułów) | Cena netto za jednorazową emisję |
---|---|---|
1. | 1 moduł (40x27 mm) | 25,00 zł |
2. | 18 modułów (1/4 strony A3) | 400,00 zł |
3. | 24 moduły (1/3 strony A3) | 500,00 zł |
4. | 36 modułów (1/2 strony A3) | 700,00 zł |
5. | 72 moduły (strona A3) | 1 000,00 zł |
6. | Dopłata - strona tytułowa | +100 % |
7. | Dopłata - strona ostatnia | +75 % |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę badawczą powinno się wykorzystać, aby ustalić, ile czasu oraz które stacje były słuchane przez respondenta w dniu przed przeprowadzeniem badania?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Właściciel lokalu gastronomicznego złożył zapytanie o materiały promocyjne, które mogą być uznane za POS/POSM. Oczekuje on katalogu, w którym będą podane ceny
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zbiór dokumentów potrzebnych do zlecenia robót produkcyjnych, rejestrowania ich przebiegu oraz późniejszego rozliczenia kosztów własnych produkcji to dokumentacja
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.
Cennik koszulek reklamowych | ||
---|---|---|
typ koszulki reklamowej | liczba sztuk | cena jednostkowa netto, zł |
M21 | do 100 | 30,00 |
powyżej 100 | 26,00 | |
M22 | do 30 | 24,00 |
powyżej 30 | 22,00 | |
M23 | do 1 000 | 25,00 |
powyżej 1 000 | 15,00 | |
M24 | do 50 | 25,00 |
powyżej 50 | 20,00 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która umożliwia obliczenie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie działanie negocjatora sugeruje użycie techniki "mierz wysoko"?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa uczestnicząca w przetargu na realizację usług promocji opracuje początkowe propozycje do kampanii w oparciu o dokument nazywany jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma pragnąca efektywnie zarządzać kontaktami z klientami powinna zainwestować w system
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Hurtownik ma cenę netto wynoszącą 2 000 zł oraz marżę na poziomie 100 zł. Cena hurtowa netto detalisty wynosi 2 100 zł, a jego marża to 500 zł. Jaka będzie wartość ceny detalicznej netto?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient, który oczekuje szybkiej i grzecznej obsługi od sprzedawcy, to klient
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli skalkuluj, która cena produktu zapewni największy zysk.
Cena w zł | Popyt w szt. | Dochód w zł | Koszty stałe w zł | Koszty zmienne w zł | Koszty całkowite w zł |
---|---|---|---|---|---|
15 | 70 000 | 1 050 000 | 300 000 | 700 000 | 1 000 000 |
20 | 60 000 | 1 200 000 | 300 000 | 600 000 | 900 000 |
25 | 35 000 | 875 000 | 300 000 | 350 000 | 650 000 |
30 | 40 000 | 1 200 000 | 300 000 | 650 000 | 950 000 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy, reklamą jest przekaz
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z podanych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów oraz usług reklamowych z użyciem formuł obliczeniowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pierwszym składnikiem komunikatu reklamowego jest wskazanie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient firmy reklamowej poprosił o to, aby ta - przy użyciu Internetu - przeanalizowała niedociągnięcia jego wyrobu. W związku z tym przedstawiciel agencji powinien poszukiwać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W ramach akcji promocyjnej "Mazury cud natury" stworzono film, który ukazuje urok przyrody warmińsko-mazurskiego. W produkcji wykorzystano elementy z dwóch wcześniejszych dzieł filmowych, co zostało zaznaczone w filmie. Podano tytuły obu wcześniejszych produkcji oraz nazwiska ich reżyserów. W tej sytuacji zastosowano przepisy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jak nazywa się przekaz reklamowy, którego zamysł jest ukryty przed odbiorcami?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Identyfikacja telefonów komórkowych w otoczeniu, wysłanie prośby o zatwierdzenie połączenia oraz przesyłanie plików do urządzeń, które zaakceptowały tę prośbę, to kroki w usłudze reklamowej korzystającej z
Brak odpowiedzi na to pytanie.