Pytanie 1
Zjawisko, w którym osoba dostrzega niezgodność pomiędzy posiadanymi informacjami a tymi, które są jej przekazywane na ten sam temat, na przykład dotyczące negatywnych skutków palenia, ilustruje teoria
Wynik: 35/40 punktów (87,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Zjawisko, w którym osoba dostrzega niezgodność pomiędzy posiadanymi informacjami a tymi, które są jej przekazywane na ten sam temat, na przykład dotyczące negatywnych skutków palenia, ilustruje teoria
Jaki układ krzeseł sprawia, że rozmówcy podświadomie dążą do realizacji swoich celów?
Kiedy technika współpracy przy rozwiązywaniu konfliktów znajduje swoje zastosowanie?
Końcowym rezultatem usługi reklamowej w sytuacji zamówienia umieszczenia reklamy na billboardzie będzie
Firma zajmująca się produkcją proszku do prania, który ma niską cenę jednostkową oraz informacyjny charakter, powinna według siatki FCB zastosować w reklamie przekaz
W którym z modeli oddziaływania reklam na klientów następuje zwrócenie uwagi na produkt, budowanie zainteresowania jego cechami, wzbudzanie pragnienia posiadania oraz motywowanie do podjęcia działania?
Podczas tworzenia bazy danych klientów dla agencji reklamowej należy wziąć pod uwagę
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Przygotowując materiał reklamowy do druku, należy uwzględnić trzy kolory podstawowe, a są to
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować
Jakie wydatki może zakwalifikować firma jako koszty reklamy?
Oblicz całkowity koszt projektu reklamowego, jeśli netto koszty produkcji wynoszą 2 000,00 zł, marża firmy to 10%, a stawka podatku VAT wynosi 23%.
Producent odzieży dżinsowej zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu znaku graficznego, który powinien obejmować kolorystykę, proporcje, pole ochronne oraz zastosowanie znaku. W ramach realizacji tego zlecenia, pracownik agencji powinien przygotować projekt
Jaką kategorię czynników z analizy SWOT przedsiębiorstwa reprezentują wysokie kompetencje pracowników tej organizacji?
Klient, który złożył zamówienie na projekt i wykonanie reklamy na samochód dostawczy, zgłosił się do agencji z reklamacją. Uważa, że po tygodniu użytkowania kolory zbladły, a w niektórych miejscach folia się odkleiła. Jakie powinno być pierwsze działanie pracownika agencji w takiej sytuacji?
Który model reklamowy przestawiono na rysunku?
zwrócenie uwagi odbiorcy |
wywołanie zainteresowania |
wzbudzenie chęci posiadania |
przekonanie o słuszności wyboru |
zakup |
zapewnienie satysfakcji |
Reklama skierowana do odbiorców, mająca na celu zachęcenie do zmian w społeczeństwie, to apel
Strategia naśladowania może być bardziej opłacalna niż innowacje, ponieważ
Jakiego rodzaju reklamy powinno się użyć w początkowej fazie wprowadzania nowych produktów na rynek?
Aby ustalić, jaki jest koszt dotarcia do jednego procenta odbiorców z określonej grupy, należy przeanalizować wyniki parametru kosztowego
Aby móc rejestrować zamówienia, zarządzać bazą klientów, ustalać oferty oraz prowadzić sprzedaż, konieczne jest utworzenie bazy danych o typie
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Który z poniższych dokumentów zawiera ofertę sprzedaży towarów reklamowych oraz definiuje kluczowe warunki przyszłej umowy sprzedaży?
Jakie materiały reklamowe POS, które mają być umieszczone na półce, powinny zostać uwzględnione w zamówieniu od klienta?
Jaką kartkę papieru w formacie można umieścić w kopercie C4 bez jej składania?
Dysonans po zakupie w zachowaniu konsumenta na rynku związanym z nabywaniem to
Osoba pracująca w agencji reklamowej pragnie zaprezentować klientowi poszczególne etapy realizacji usługi stworzenia logo w formie pokazu slajdów. Jaki program komputerowy powinna wybrać?
Oprogramowanie do zarządzania bazami danych pozwala przede wszystkim na zbieranie oraz obróbkę danych?
Agencja reklamowa, nie informując twórców utworu, poważnie zmieniła i wykorzystała jego fragment w reklamie telewizyjnej. Jakie prawa zostały naruszone?
Producent ekskluzywnej odzieży męskiej postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną, pragnąc, aby komunikat uświadomił widzowi, że dzięki jego luksusowym koszulom i garniturom stanie się kimś wyjątkowym oraz wejdzie w świat nowych, wymarzonych doświadczeń i możliwości. Jaką metodę prezentacji produktu należy zastosować?
Osoba pracująca w dziale obsługi klienta w agencji reklamowej, która codziennie kontaktuje się z klientami oraz kontroluje przebieg różnych działań reklamowych, nazywa się Account
Używanie w formie odpłatnej promowanych towarów podczas nadawania programów telewizyjnych nosi nazwę.
Badania fokusowe zostały przeprowadzone osobno wśród klientów, pośredników handlowych oraz ekspertów. W ten sposób podzielono badania według
Styl negocjacji, w którym stawia się na rozwiązanie korzystne dla obu stron, nazywa się stylem
Co to jest krótki dokument towarzyszący innym pismom, który ma na celu uzupełnienie przekazywanych razem z nim materiałów?
Elementem wpływającym na efektywność komunikacji jest
Aby zrozumieć potrzeby konsumentów, uzyskać natychmiastowe opinie na temat swoich produktów oraz jednocześnie zidentyfikować lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów, firma powinna zaprezentować swoją ofertę sprzedaży na
W ramach kampanii reklamowej przewidziano ogłoszenie całostronicowe w miesięczniku, 10 spotów reklamowych w lokalnym radio oraz 6 spotów reklamowych w lokalnej telewizji. Na podstawie cennika zaplanuj budżet reklamowy na całą kampanię.
Cennik wybranych nośników reklamy | |
---|---|
Nośniki reklamy | Cena |
Ogłoszenie całostronicowe w dzienniku | 1 000 zł |
Ogłoszenie całostronicowe w miesięczniku | 2 000 zł |
Spot reklamowy w radiu lokalnym | 3 000 zł |
Spot reklamowy w telewizji lokalnej | 5 000 zł |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.