Pytanie 1
Najlepszym sposobem na zaprezentowanie klientowi projektów graficznych, zarówno w formacie wektorowym, jak i rastrowym, wraz z planem medialnym, jest użycie programu komputerowego
Wynik: 36/40 punktów (90,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Najlepszym sposobem na zaprezentowanie klientowi projektów graficznych, zarówno w formacie wektorowym, jak i rastrowym, wraz z planem medialnym, jest użycie programu komputerowego
Którego z przedstawionych wzorców należy użyć, aby zaprojektować ogłoszenie drobne typu "w kontrze"?
W kontrze | W kontrze | W kontrze | W kontrze |
A. | B. | C. | D. |
Agencja reklamowa analizowała efektywność spotu reklamowego w telewizji. Badania wykazały, że spot reklamowy zobaczyło 600 000 osób w przedziale wiekowym 17-25 lat. Całkowita liczba osób w grupie docelowej w tym wieku to 12 000 000. Z przeprowadzonej analizy wynika, że zasięg emitowanego spotu wyniósł
Jakiego rodzaju reklamy powinno się użyć dla produktów wprowadzanych na rynek?
Aby podnieść wiarygodność produktu oraz zwiększyć jego sprzedaż, prezentując ofertę na stronie internetowej, trzeba umieścić
Jakie materiały promocyjne powinna zaproponować agencja, aby jak najlepiej zaprezentować ofertę podczas inauguracji sklepu meblowego?
Który z podanych kroków w produkcji spotu telewizyjnego przeprowadzany jest na końcu?
Aby skłonić potencjalnych klientów do zakupów, firma produkcyjna pragnie, aby mogli oni otrzymać spójny komunikat w różnych mediach: zobaczyć spot reklamowy w telewizji, otrzymać katalog oraz odebrać wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jaką strategię powinna zaproponować agencja reklamowa w swojej ofercie dla tej firmy?
System Customer Relationship Management to program komputerowy, który umożliwia zarządzanie
Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?
A. | B. | C. | D. |
---|---|---|---|
Prezentacja oferty | Negocjacje | Określenie potrzeb klienta | Negocjacje |
Określenie potrzeb klienta | Prezentacja oferty | Prezentacja oferty | Podpisanie umowy |
Podpisanie umowy | Określenie potrzeb klienta | Negocjacje | Prezentacja oferty |
Negocjacje | Podpisanie umowy | Podpisanie umowy | Określenie potrzeb klienta |
Jak nazywa się dokument, który jest odpowiedzią agencji reklamowej na marketingowy brief klienta?
Z jakiego kanału dystrybucji korzysta producent, który sprzedaje swoje wyroby bez udziału pośredników bezpośrednio do nabywcy?
Jaką strategię przyjmuje firma, która sprzedaje wszystkie swoje wyroby pod jedną marką?
Klient towarzyski, miły, pełen życia i zapału, który łatwo daje ponieść się emocjom, to klient
Jaką metodę druku powinno się wybrać do wykonania 20 sztuk banerów reklamowych?
Proces uzyskiwania wartościowych danych z bazy, aby następnie mogły być one przekształcone i przyniosły rezultaty, określa się mianem
Na jakim etapie cyklu życia produktu agencja marketingowa wdroży reklamę pionierską?
W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?
§ 3 Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR. |
Do metod ilościowych stosowanych w badaniach rynku zalicza się
Jaką czynność należy przeprowadzić w stworzonym arkuszu kalkulacyjnym z bazą danych, aby zobaczyć jedynie dane o zleceniu dla danego klienta, które zostało zrealizowane w określonym miesiącu i odnosi się do projektu wyznaczonych nośników reklamowych?
Podczas trwających rozmów osiągane jest porozumienie, które tworzy nową jakość, korzystną dla obydwu stron. Jak nazywa się ten styl negocjacji?
Jaką kartkę papieru w formacie można umieścić w kopercie C4 bez jej składania?
Jakie jest jedno z głównych założeń reklamy organizacji non-profit?
W projekcie logotypu zastosowano model barw CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przypisanie wartości cyfrowych do kolorów jest poprawne?
Agencja marketingowa, starając się osiągnąć maksymalny poziom organizacji norm pracy oraz jej jakości, wydała regulacje adresowane do wszystkich pracowników w celu ich powtarzalnego stosowania. Agencja zastosowała
Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?
W kontekście reklamy - dobór reklamy zależy od
Na swojej działce właściciel nieruchomości postawił podświetlaną reklamę własnego warsztatu samochodowego bez wymaganej zgody. Jakie konsekwencje prawne mogą go spotkać w postaci przymusowej rozbiórki reklamy lub kary ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest
Analiza efektywności reklamy, w której grupa próbna odzwierciedla całą populację w sposób statystyczny, jest analizą
Agencja typu full-serwis została poproszona o stworzenie propozycji zawierającej produkty BTL. W dokumencie znajdą się m.in. ceny dla
W trakcie procesu sprzedaży klient może poczuć się zlekceważony. Może to wynikać z
Cele psychograficzne w reklamie nie obejmują celów związanych z
Który z poniższych programów jest przede wszystkim używany do tworzenia prezentacji oraz pokazów slajdów?
Który z procesów uszlachetniania wyrobów papierowych polega na obklejaniu cienką warstwą papieru
(zarówno nieozdobionego, jak i ozdobionego) znacznie grubszego papieru, tektury falistej itp.?
Zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy, reklamą jest przekaz
Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?
Firma zorganizowała kampanię reklamową skierowaną do dzieci i młodzieży. W ramach tej kampanii zapewniono, że przekaz reklamowy nie będzie stanowił zagrożenia dla fizycznego, psychicznego i moralnego rozwoju dzieci i młodzieży ani nie osłabi autorytetu rodziców. Jakie wytyczne zastosowano w takiej reklamie?
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.
Asortyment | Jednostkowy koszt wytworzenia parasola |
---|---|
Parasol reklamowy monochromatyczny | 50 zł |
Parasol reklamowy kolorowy | 80 zł |
Parasol biały | 72 zł |
Od 1 stycznia 2013 r. faktura nie musi zawierać określenia