Pytanie 1
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
Wynik: 13/40 punktów (32,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
Zapis A4 odnoszący się do popularnego rozmiaru papieru jest oznaczeniem uniwersalnym. Wynika to z faktu, że rozmiary papieru podlegają
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?
Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
Na rynek polski wchodzi nowa firma produkująca akcesoria do skateboardingu. Wskaż ilustrację, która zgodnie z zasadami tworzenia przekazu reklamowego będzie odpowiednią formą graficzną hasła przewodniego kierowanego do potencjalnych nabywców.
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
Wskaż format zapisu pliku graficznego, który zachowa przezroczystość i będzie publikowany na stronie internetowej?
Jakie wymiary ma format papieru oznaczony na rysunku symbolem X?
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: − projekt - 230,00 zł − przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) − wydruk - 1,25 zł/szt. |
Na której ilustracji widoczny jest efekt powiększenia, czyli przeskalowania obrazu cyfrowegocharakterystyczny dla grafiki rastrowej?
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wiadomość e-mail wysyłaną do określonej grupy potencjalnych klientów firmy określa się terminem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nośnikami reklamy internetowej są:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W briefie określono założenia kampanii reklamowej skierowanej do seniorów. Który rodzaj reklamy będzie najbardziej efektywny?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który zwymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonej ilustracji? Program do
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiony na ilustracji tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki
Brak odpowiedzi na to pytanie.