Pytanie 1
Bodźce generowane przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), postrzegane i interpretowane przez klienta, klasyfikowane są jako
Wynik: 30/40 punktów (75,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Bodźce generowane przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), postrzegane i interpretowane przez klienta, klasyfikowane są jako
Do tradycyjnej "mieszanki marketingowej", znanej pod nazwą 4P, wchodzą:
Jeśli w trakcie rozmów na temat umowy dotyczącej usługi reklamowej jeden z uczestników pociera swoje oko, jakie znaczenie ma zastosowany sygnał komunikacji niewerbalnej?
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na utworzenie relacyjnej bazy danych klientów?
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
Agencja reklamowa, przesyłając ofertę handlową do przedsiębiorstwa, dołączyła również teczkę z dziełami grafików oraz przykłady wcześniej zrealizowanych projektów, które umożliwią przyszłym klientom ocenę kreatywności zespołu, a także stylu i różnorodności świadczonych usług. Jak brzmi nazwa załącznika, który znajduje się w ofercie?
Które z elementów marketingu mix odnosi się do interakcji firmy z rynkiem?
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
Do metod ilościowych stosowanych w badaniach rynku zalicza się
Producent płatków śniadaniowych ogłosił konkurs na projekt opakowania dla swoich produktów, a tym samym wdrożył prosumpcję. Jakie będzie to miało znaczenie?
Narzędzie marketingowe, którego kluczowym zastosowaniem jest kształtowanie wizerunku firmy, określa się jako
Zasada kontrastowania kształtów i kolorów polega na
W kontekście reklamy - dobór reklamy zależy od
Które media i środki reklamy powinna zawierać oferta agencji reklamowej dla nowo otwartego sklepu osiedlowego, ogólnospożywczego?
A. | B. | C. | D. |
---|---|---|---|
Reklama w telewizji ogólnopolskiej | Reklama w miejscu sprzedaży | Reklama w telewizji regionalnej | Product placement |
Sponsoring filmów | Własna strona www | Sponsoring zawodów szkolnych | Balony reklamowe |
Billboardy | Ogłoszenie modułowe w prasie lokalnej | Reklama w czasopiśmie branżowym | Plakaty |
Reklama w miejscu sprzedaży | Ulotki | Udział w targach |
Firma zrealizowała lokalną kampanię w radiu. Docelowa grupa składała się z 2000 osób w wieku od 15 do 20 lat. Po zakończeniu kampanii stwierdzono, że spot usłyszało 500 osób z tej grupy. Jakie jest zasięg reklamy, oceniając skuteczność kampanii?
W przypadku, której z czterech marek (1,2,3,4) osiągnięto bardziej efektywny wzrost preferencji zakupu wśród potencjalnych klientów?
Marka | % osób, które wybrały markę produktu (przed rozpoczęciem kampanii) | % osób, które wybrały markę produktu (pięć miesięcy po zakończeniu kampanii) |
---|---|---|
Marka 1 | 10 | 33 |
Marka 2 | 88 | 90 |
Marka 3 | 64 | 74 |
Marka 4 | 32 | 39 |
Strategia naśladowania może być bardziej opłacalna niż innowacje, ponieważ
Jaką strategię organizacyjną i rozwojową przyjęła agencja, wprowadzając na rynek warszawski nowoczesne, udoskonalone wersje dotychczas oferowanych banerów reklamowych?
Jednym z sposobów prezentacji oferty handlowej rozprzestrzenianej przez Internet przez użytkowników jest
Klient, który jest zainteresowany uzyskaniem wyceny na realizację kampanii reklamowej, prosi o przesłanie przykładowych wyników wcześniejszych działań. Szczególnie chciałby wiedzieć, ile kontaktów z reklamą wygenerowała ostatnia kampania zrealizowana przez agencję. W tym celu należy dostarczyć mu wskaźniki
W procesie podejmowania decyzji dotyczącej zakupu, identyfikacja sposobów na zaspokojenie potrzeby następuje po
Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić
Negocjator powinien unikać
Aby ustalić, jaki jest koszt dotarcia do jednego procenta odbiorców z określonej grupy, należy przeanalizować wyniki parametru kosztowego
Jakie materiały promocyjne powinna zaproponować agencja, aby jak najlepiej zaprezentować ofertę podczas inauguracji sklepu meblowego?
Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?
Pracownik firmy otrzymał zadanie zebraniu danych pierwotnych, które są niezbędne do realizacji kampanii reklamowej. Które z wymienionych informacji mają wyłącznie charakter pierwotny?
Całkowity zasięg kampanii reklamowej wynosi 35%. W związku z tym, jaki może być zasięg efektywny tej samej kampanii?
Końcowym rezultatem usługi reklamowej w sytuacji zamówienia umieszczenia reklamy na billboardzie będzie
Jaką metodę należy zastosować do uzyskania jednolitego nadruku na drewnianych ołówkach?
Agencja reklamowa na zlecenie klienta stworzyła plakat promocyjny. Na plakacie użyto różnych odcieni tego samego koloru. Wykorzystana technika łączenia kolorów to zestawienie
Jakiego typu zestawienie kolorystyczne zostało wykorzystane w projekcie szyldu przedstawionym na rysunku?
Agencja reklamowa uczestnicząca w przetargu na realizację usług promocji opracuje początkowe propozycje do kampanii w oparciu o dokument nazywany jako
Celem producenta jest podniesienie efektywności kampanii promocyjnej poprzez odpowiedni wybór mediów zgodnych z przyjętą strategią reklamy, która zakłada osiągnięcie efektu synergii dzięki wykorzystaniu przynajmniej dwóch różnych kanałów komunikacji masowej. Producent zatem zastosuje
Wydarzenia, próbki, zawody, losowania, itp., to metody
Firma zorganizowała kampanię reklamową skierowaną do dzieci i młodzieży. W ramach tej kampanii zapewniono, że przekaz reklamowy nie będzie stanowił zagrożenia dla fizycznego, psychicznego i moralnego rozwoju dzieci i młodzieży ani nie osłabi autorytetu rodziców. Jakie wytyczne zastosowano w takiej reklamie?
Osoba pracująca przy ploterze tnącym może być narażona na
Aby podnieść wiarygodność produktu oraz zwiększyć jego sprzedaż, prezentując ofertę na stronie internetowej, trzeba umieścić
Mały zakład krawiecki funkcjonuje w dużym kompleksie mieszkaniowym, gdzie znajduje się jeszcze jedna firma krawiecka będąca konkurencją. W tej sytuacji przedsiębiorstwo powinno przede wszystkim stosować
Podczas tworzenia cennika dla usługi druku należy w szczególności wziąć pod uwagę