Pytanie 1
Agencja reklamowa oferująca pełen wachlarz usług podjęła kroki w celu przyciągnięcia większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, zespół sprzedaży powinien skoncentrować się na zapytaniach odnoszących się do
Wynik: 40/40 punktów (100,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Agencja reklamowa oferująca pełen wachlarz usług podjęła kroki w celu przyciągnięcia większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, zespół sprzedaży powinien skoncentrować się na zapytaniach odnoszących się do
Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane
Jaki rodzaj reklamy powinno zastosować przedsiębiorstwo, jeśli jego kampania reklamowa skupia się głównie na budowaniu luksusowego wizerunku produktu wśród bogatych kobiet?
Aby zaprezentować wszystkie atuty samochodu osobowego, najlepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie reklamy w
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Przygotowując ofertę handlową według modelu AIDA, na początku należy
Klientowi, który jest zainteresowany przeprowadzeniem kampanii reklamowej z wykorzystaniem przystanków komunikacji miejskiej, należy zaprezentować ofertę dotyczącą
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Który z poniższych składników powinien być zawarty w pisemnej umowie sprzedaży artykułów lub usług reklamowych, aby miała ona ważność prawną, w kontekście dowodowym oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?
Agencja marketingowa planuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zdecydowała się na wykorzystanie spotów telewizyjnych i radiowych jako głównego medium oraz billboardów jako medium dodatkowego. W trakcie opracowywania harmonogramu całej kampanii, wskaż czynność, która wymaga najwięcej czasu.
Jak wysoki był wskaźnik efektywności reklamy, na którą firma wydała 1 000,00 zł, a która przyniosła wzrost przychodów w reklamowanej kategorii o 3 600,00 zł?
Który z wymienionych plików przechowuje grafikę w formacie wektorowym?
Dla przedsiębiorstwa z Wrocławia, które współpracuje z trzema krajami Unii Europejskiej, zaproponuj działania marketingowe na rynku
Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze
Koncepcja orientacji marketingowej opiera się na
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Stwierdzenie Żaden inny proszek nie usunie tych plam lepiej skierowane do konsumenta jest apelem o charakterze
Narzędzie marketingowe, którego kluczowym zastosowaniem jest kształtowanie wizerunku firmy, określa się jako
W krótkim czasie agencja reklamowa stosuje zawyżone ceny, korzystając ze strategii
Zdolność przystosowania się do zaokrąglonych form karoserii oraz przetłoczeń lub wytłoczeń oklejonego pojazdu to cechy folii
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Koszt brutto zamówienia 100 wizytówek wynosi 40 zł. Jaką kwotę musi uiścić klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniu powyżej 350 sztuk obowiązuje zniżka w wysokości 10%?
Informacje udostępnione na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego są przykładem źródeł danych
Agencja reklamowa zmniejszyła cenę jednostkową produktu z 2,00 zł na 1,50 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W bazie danych dotyczącej rynku instytucjonalnego brakuje informacji
Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
Agencja reklamowa zaplanowała kampanię marketingową wykorzystującą media masowe, w tym takie nośniki jak: telewizja, radio, prasa, plakaty oraz outdoor. Jakim typem reklamy jest to?
Kiedy zamiarem umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a firmą jest osiągnięcie rezultatu wskazanego w jej treści, przykładowo: stworzenie strony internetowej, mówimy o umowie
Do kompetencji i zadań GIODO, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, należy
Firma zajmuje się produkcją wysokiej jakości produktów ochrony zdrowia, skierowanych do ściśle określonej grupy konsumentów. Który z kanałów reklamowych umożliwi najefektywniejsze dotarcie do tej grupy odbiorców?
Który z wymienionych kroków w produkcji spotu telewizyjnego odbywa się jako ostatni?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Mężczyzna w wieku trzydziestu lat, zatrudniony w agencji reklamowej, udał się na spotkanie biznesowe z kluczowym klientem. Jego rozmówczyniami były dwie kobiety w zupełnie odmiennym wieku: dyrektor marketingu oraz stażystka w tym wydziale. W jaki sposób powinien się zachować mężczyzna podczas powitania?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Kategorii informacji zawartych w dokumentacji księgowej należy przypisać do źródeł informacji?
Jest to coś w rodzaju tytułu dla tekstu, co ma zachęcić odbiorcę do przeczytania reklamy. Związany z określonym komunikatem często ulega zmianie w ramach jednej kampanii. Przedstawiony opis dotyczy
Pierwszym składnikiem komunikatu reklamowego jest wskazanie
Tworzenie skutecznej reklamy wymaga, aby komunikat
Co to jest merchandising?