Pytanie 1
Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to

Wynik: 24/40 punktów (60,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Agencja reklamowa opracowuje kampanię, która ma wypromować Beskid Wyspowy jako region atrakcyjny turystycznie, stanowiący alternatywę dla popularnych miejsc wypoczynku Polaków. Który z wymienionych środków reklamy powinna wybrać agencja reklamowa?
Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Wskaż minimalną odległość oczu pracownika od ekranu monitora komputerowego, która spełnia wymagania przepisów BHP.
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?
Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik banerów reklamowych. Oblicz brakującą cenę brutto.
W celu przygotowania fotografii reklamowej przeznaczonej do publikacji na stronie www należy uwzględnić
Która forma powierzchni reklamowej w czasopiśmie zaznaczona jest na ilustracji kolorem zielonym?
Jaką łączną kwotę podatku VAT powinna wpisać agencja reklamowa na fakturze dla klienta, zakładając 23% stawkę podatku
Z którego z wymienionych nośników reklamy powinien skorzystać producent luksusowych jachtów, jeżeli jego grupą docelową mają być osoby o ponadprzeciętnych dochodach?
Przedstawiony na ilustracji szkic ulotki w formacie DL ma wymiar netto
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
Głównym celem reklamy społecznej jest
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Do elementów tworzących księgę znaku nie zalicza się
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Którą strategię marketingową powinna zarekomendować agencja reklamowa przedsiębiorstwu, którewspółpracuje wyłącznie z jednym klientem?
Przedstawiony na ilustracji obiekt graficzny jest przykładem zastosowania
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
Na rynek polski wchodzi nowa firma produkująca akcesoria do skateboardingu. Wskaż ilustrację, która zgodnie z zasadami tworzenia przekazu reklamowego będzie odpowiednią formą graficzną hasła przewodniego kierowanego do potencjalnych nabywców.
Które działanie należy wykonać, aby uzyskać w projekcie kompozycję dynamiczną?
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?
Projektant butów sportowych z technologią wearables chce skierować przekaz reklamowy do członków klubów fitness, siłowni oraz amatorskich klubów sportowych. Jest to potencjalna grupa docelowa wyselekcjonowana w oparciu o cechy
Producent środka piorącego wprowadza na rynek nową linię produktów. Grupę docelową stanowią osoby o wysokich dochodach, mieszkające samotnie od niedawna w dużym mieście. Produkt będzie sprzedawany jedynie w ekskluzywnych drogeriach. Który z poniższych przykładów definiuje BIG IDEĘ kampanii reklamowej dla tego produktu w postaci ESP?
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?