Pytanie 1
Jakie działania powinien zasugerować pracownik agencji marketingowej klientowi, który planuje oferować darmowe próbki swojego wyrobu?
Wynik: 18/40 punktów (45,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Jakie działania powinien zasugerować pracownik agencji marketingowej klientowi, który planuje oferować darmowe próbki swojego wyrobu?
Jakiego rodzaju fakturę powinien uzyskać klient agencji reklamowej po wniesieniu zaliczki na przyszłe zlecenie?
Pracownik firmy zajmującej się reklamą przygotowuje kampanię na reklamę online w postaci animacji o dowolnej formie, która będzie wyświetlana nad przeglądaną stroną na tzw. "przeźroczystej warstwie". Jak nazywa się ten typ reklamy?
Organizacja powinna dążyć do spójnego postrzegania swojego wizerunku w kontekście oddziaływania na rynek poprzez nazwę, logo lub kolorystykę. W związku z tym tworzy się dla niej
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
Który z poniższych tekstów promujących salon jubilerski AGAT został stworzony zgodnie z zasadami pisania tekstów reklamowych?
Aby zareklamować świeżo otwartą restaurację w Poznaniu, najlepiej wybrać formę reklamy
Graficzna część planu medialnego, zawierająca rozkład na dni, tygodnie albo miesiące i ukazująca okresy działań w różnych mediach, jest nazywana
Jaką wysokość ma stawka podatku VAT, gdy cena netto wynajmu powierzchni reklamowej billboardu wynosi
2 800,00 zł, a cena brutto 3 444,00 zł?
W tabeli zostały podane średnie dopuszczalne poziomy hałasu w zależności od rodzaju pomieszczenia i charakteru wykonywanej w nim pracy. Na podstawie podanych parametrów określ, jaka może być dopuszczalna intensywność hałasu w dziale kreatywnym agencji reklamowej.
Rodzaj pomieszczenia | Dopuszczalny poziom hałasu [dB] |
---|---|
pomieszczenia ze źródłem hałasu | 75 |
sale interesantów w urzędach, bankach | 65 |
lokale biurowe, w których odbywa się praca koncepcyjna | 55 |
inne rodzaje biur | 55 – 65 |
PN-N-01307: 1994 – dopuszczalny równoważny poziom dźwięku w czasie pobytu pracownika |
W jakim terminie według załączonego fragmentu Kodeksu Cywilnego firma powinna przyjąć ofertę złożoną telefonicznie, aby stała się ona wiążąca?
Ustawa Kodeks cywilny Dz. U. z 2014. Poz. 121 Art. 66. § 1. Oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy. § 2. Jeżeli oferent nie oznaczył w ofercie terminu, w ciągu którego oczekiwać będzie odpowiedzi, oferta złożona w obecności drugiej strony albo za pomocą środka bezpośredniego porozumiewania się na odległość przestaje wiązać, gdy nie zostanie przyjęta niezwłocznie; złożona w inny sposób przestaje wiązać z upływem czasu, w którym składający ofertę mógł w zwykłym toku czynności otrzymać odpowiedź wysłaną bez nieuzasadnionego opóźnienia. |
Agencja reklamowa, przed rozpoczęciem swojej działalności, przeprowadziła odpowiednie badania rynku. W tym celu pozyskała ze źródeł GUS dane historyczne z ostatnich dziesięciu lat. Jakiego rodzaju są to informacje?
Dział marketingu przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją chemikaliów, opracowuje ulotki reklamowe. Ulotki mają zostać wydrukowane w drukarni w liczbie 2000 sztuk, korzystając z technologii offsetowej. W jakiej palecie kolorów powinna być przygotowana ulotka?
W miesiącu lipcu przedsiębiorstwo handlowe BIM zarejestrowało następujące wartości dotyczące VAT:
- VAT należny - 10 000 zł,
- VAT naliczony - 7 000 zł.
Jaką kwotę powinno wpłacić do Urzędu Skarbowego?
Jak określa się dżinglem?
Który z wymienionych sposobów reklamy może być pokrywany z części budżetu reklamowego nazywanej above the line?
Na której grafice ukazano wizytówkę agencji reklamowej, zajmującej się realizacją indywidualnych, niestandardowych projektów, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej renomie w branży reklamowej?
Które media i środki reklamy powinna zawierać oferta agencji reklamowej dla nowo otwartego sklepu osiedlowego, ogólnospożywczego?
A. | B. | C. | D. |
---|---|---|---|
Reklama w telewizji ogólnopolskiej | Reklama w miejscu sprzedaży | Reklama w telewizji regionalnej | Product placement |
Sponsoring filmów | Własna strona www | Sponsoring zawodów szkolnych | Balony reklamowe |
Billboardy | Ogłoszenie modułowe w prasie lokalnej | Reklama w czasopiśmie branżowym | Plakaty |
Reklama w miejscu sprzedaży | Ulotki | Udział w targach |
Co należy zrobić podczas udzielania pierwszej pomocy w przypadku omdlenia?
Myślenie „out of box” w obszarze marketingowej komunikacji definiowane jest jako
Kwadratowy kod graficzny umieszczony w lewym dolnym rogu podczas telewizyjnej transmisji sponsorowanej to
Zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy, reklamą jest przekaz
Która stacja radiowa odnotowała najwyższy wzrost słuchalności w drugim kwartale 2022 roku?
Pracownik agencji reklamowej, który obsługiwał ploter tnący, doznał porażenia prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?
Jakie materiały reklamowe POS, które mają być umieszczone na półce, powinny zostać uwzględnione w zamówieniu od klienta?
Najlepszym programem do badania aktywności użytkowników na witrynie reklamowej firmy odzieżowej jest
Wybór określonej liczby segmentów rynku, które firma uznaje za interesujące i dopasowane do jej zasobów, oraz opracowanie różnorodnej strategii marketingowej i produktowej dla każdego z tych segmentów nazywa się specjalizacją
Bodźce generowane przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), postrzegane i interpretowane przez klienta, klasyfikowane są jako
Jakie z wybranych kryteriów doboru mediów umożliwia ustalenie średniej liczby interakcji przedstawiciela grupy docelowej z komunikatem reklamowym?
W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?
§ 3 Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR. |
Ogłoszenie U nas kupisz najtaniej, wysłane przez hurtownię żywności do sklepów detalicznych, stanowi apel o charakterze
Reklama, która odnosi się do kampanii ATL, nie powinna obejmować działań promocyjnych przy użyciu
Ustalanie ceny poniżej przeciętnej wartości rynkowej i utrzymywanie tego poziomu przez cały okres życia produktu, to strategia
Agencja reklamowa, nie informując twórców utworu, poważnie zmieniła i wykorzystała jego fragment w reklamie telewizyjnej. Jakie prawa zostały naruszone?
Copywriter otrzymał zlecenie od firmy zajmującej się medycyną, aby stworzyć reklamę skierowaną do lekarzy. Jakiego stylu powinien użyć w swoim przekazie?
Osobę, która ma swoje zdanie i potrafi wyrażać emocje oraz postawy w sposób nieprzekraczający granic prawa i dobrych obyczajów, charakteryzuje
Która z licencji umożliwia używanie utworu w celach zarobkowych?
W dokumencie reklamowym dostarczonym przez klienta do agencji znalazł się opis grupy docelowej, który brzmi: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Co to oznacza w kontekście kampanii reklamowej?
Jakiego rodzaju proces produkcji materiałów promocyjnych opisuje poniższy tekst?
Procedura polegająca na nałożeniu na zadrukowaną powierzchnię folii lub tkaniny, którą można stosować m.in. do wizytówek, broszur, ulotek, aby zapewnić im odporność na działanie czynników zewnętrznych lub uzyskać efekt błyszczący albo matową powłokę.
Umiejętność kwestionowania przekonań drugiej osoby, gdy są one niepoparte faktami, to technika negocjacyjna, która polega na wskazaniu