Pytanie 1
Przy opracowywaniu kampanii promującej młodzieżowe obuwie sportowe, jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać?
Wynik: 20/40 punktów (50,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Przy opracowywaniu kampanii promującej młodzieżowe obuwie sportowe, jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać?
Jaką kartkę papieru w formacie można umieścić w kopercie C4 bez jej składania?
Agencja marketingowa wystawiła fakturę za stworzenie strony internetowej. Po dalszych negocjacjach agencja zdecydowała się przyznać klientowi zniżkę. Jaki rodzaj dokumentu powinna wystawić agencja?
W tabeli przedstawiono cztery przykładowe rekordy z bazy danych o klientach. Które działanie należy podjąć, aby można było efektywniej z niej korzystać?
ID | Nazwa firmy | Imię i Nazwisko | Adres | Następny kontakt |
---|---|---|---|---|
1.2 | PHU Zośka | Zosia Knutowska | Warszawa | - |
A8 | Sklep Adam | Jan Kowalski | Warszawa ul. Kosmiczna 36 a | za tydzień |
1 | PHU | Beata Adamiak | Poznań ul. Żółta 21 | 24.08.2014 |
2 | PHU | Adam Adamiak | Myszków | za 8 dni |
W jakim typie rywalizacji na rynku można zaobserwować wielu przedsiębiorców z niewielkimi udziałami, którzy nie mają znaczącego wpływu na ustalanie cen na rynku?
Agencja reklamowa zaplanowała kampanię marketingową wykorzystującą media masowe, w tym takie nośniki jak: telewizja, radio, prasa, plakaty oraz outdoor. Jakim typem reklamy jest to?
W kontekście reklamy - dobór reklamy zależy od
Który typ reklamy jest najbardziej efektywny dla produktu w trzeciej fazie cyklu życia (fazie dojrzałości)?
Który pracownik agencji reklamowej typu full service odpowiada za zakup przestrzeni reklamowej w mediach?
Wydawnictwo edukacyjne, które kieruje swoją nową propozycję do nauczycieli oraz uczniów szkół podstawowych, zastosuje kryterium segmentacji
Lista wymaganych materiałów do przeprowadzenia kampanii reklamowej nosi nazwę
Aby stworzyć reklamę dla produktów spożywczych takich jak mrożonki, lody, napoje orzeźwiające oraz odświeżające gumy do żucia, agencja reklamowa wybierze kolor
Jaką metodę przeniesienia wydrukowanego wzoru trzeba zastosować do stworzenia kaligramu na odzieży firmowej?
Osoba projektująca kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powinna umieścić wyraźne napisy informujące o szkodliwości picia alkoholu lub zakazie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, tak aby zajmowały
Oblicz wartość netto plakatów reklamowych, mając na uwadze, że koszt papieru oraz druku 1 000 sztuk plakatów wynosi 1 000,00 zł. Agencja nalicza marżę w wysokości 25%.
Agencja reklamowa, na podstawie briefu, powinna stworzyć opis grupy docelowej wraz z analizą czynników wpływających, a więc czynników:
Dokument zawierający wybrane media do kampanii, środki i nośniki, a także informacje o dacie i miejscu emisji oraz kosztach, to
Koncepcja orientacji marketingowej opiera się na
W media planie trzeba przygotować dokument w formie wizualnej, który zawiera daty emisji reklam, czyli
Właściciel butiku z luksusową odzieżą damską złożył zamówienie na reklamę w formie aranżacji wystawy sklepowej. W jaki sposób najlepiej zaprezentować projekt reklamy klientowi do zatwierdzenia?
Osoba odpowiedzialna za public relations w firmie ubezpieczeniowej, wchodzącej na polski rynek, powinna zorganizować spotkanie z dziennikarzami w formie
Agencja marketingowa oferująca narzędzia BTL zaproponuje swoim klientom pomysły na reklamy
Kodeks etyki reklamowej wskazuje, że działania dotyczące marketingu bezpośredniego powinny
Przedstawiony w tabeli fragment dokumentu wykorzystywanego w kampanii reklamowej to
Tytuł | Nakład tys. szt. | Format | Liczba reklam | Czytelnictwo % | Cena zł | GRP | Styczeń |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Maja | 550 | cała strona, P, full color | 1 | 11,00 | 158 000,00 | 11 | 1 |
Kobieta i jej styl | 350 | cała strona, P, full color | 1 | 7,96 | 149 000,00 | 8 | 1 |
Polka | 230 | cała strona, P, full color | 1 | 6,60 | 83 000,00 | 6 | 1 |
Razem | 3 | 25,56 | 25 | 2 |
Który z przedstawionych schematów ilustruje trójelementową argumentację sprzedażową, stosowaną w prezentacji oferty dla klienta?
Zasady podane w załączonej charakterystyce zostały zapisane w
Charakterystyka spotu reklamowego | |
---|---|
— | nie nadużywa zaufania odbiorcy, |
— | nie wykorzystuje braku doświadczenia lub wiedzy odbiorcy, |
— | nie zawiera elementów zachęcających do aktów przemocy. |
Jaką czynność należy przeprowadzić w stworzonym arkuszu kalkulacyjnym z bazą danych, aby zobaczyć jedynie dane o zleceniu dla danego klienta, które zostało zrealizowane w określonym miesiącu i odnosi się do projektu wyznaczonych nośników reklamowych?
W trakcie estetycznego przygotowania produktu poligraficznego, połączenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego określa się jako proces
Pracownik biura reklamy przedstawia klientowi ofertę na sprzedaż usługi reklamowej, która obejmuje między innymi zdefiniowanie charakterystyki marki, budowanie marki oraz propozycje jej zarządzania. Jaki tytuł powinna mieć ta prezentacja?
Badanie, które polega na zadawaniu respondentom pytania o stacje radiowe, których słuchali w dniu poprzednim, jest przeprowadzane metodą
Znak CE umieszczony na produkcie wskazuje, że produkt jest
Po obszernej kampanii reklamowej firmy oferującej fast food, mieszkańcy państwa X doszli do wniosku, że przestaną spożywać hamburgery. Uważają, że jest to jedzenie dla przeciętnych konsumentów, do których oni się nie zaliczają. Jak z punktu widzenia marketingu można określić zachowanie mieszkańców państwa X?
Aby przekonać klientów do zaakceptowania propozycji firmy poprzez ukazanie jej zalet w stosunku do rywali, należy zastosować reklamę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Usługę wykonania muralu należy zaliczyć do cennika reklamy.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma może powiększyć bazę danych klientów dzięki zastosowaniu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby agencja reklamowa mogła dotrzeć do swoich dotychczasowych klientów z nową propozycją handlową, powinna wybrać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osoba pracująca w agencji marketingowej, przygotowując analizę SWOT, zawarła w niej informacje dotyczące zewnętrznych pozytywnych elementów, które określa się jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie pytanie powinno być zadane przy określaniu celów reklamowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ceny psychologiczne to ceny
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa ustaliła swoje zasady cenowe usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Co to oznacza dla agencji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.