Pytanie 1
Kategorii informacji zawartych w dokumentacji księgowej należy przypisać do źródeł informacji?
Wynik: 3/40 punktów (7,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Kategorii informacji zawartych w dokumentacji księgowej należy przypisać do źródeł informacji?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W cenniku reklam w prasie znajduje się termin junior page, który odnosi się
W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu kampanii reklamowej skierowanej na wizerunek, zauważono 30% wzrost rozpoznawalności marki. Podana informacja pochodzi z badań
W której fazie procesu realizacji transakcji handlowej sporządzony jest dokument, którego fragment zamieszczono na rysunku?
Faktura nr 1/2013 | 1 stycznia 2013 r. |
Dane sprzedawcy: Wystawca sp. z o.o. 02-495 Warszawa ul. Tomcia Palucha 37 NIP: 000-00-00-000 | NIP nabywcy: 999-999-99-99 |
Doradztwo - należność 300 zł. (w tym 23% VAT) |
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
W ramach promocji sprzedażowej skierowanej na klientów, mającej na celu zwiększenie obrotów, nie wykorzystuje się
Do jakiego typu celów kampanii reklamowej należy zwiększenie świadomości marki?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Biuro reklamowe ustala ceny swoich towarów poniżej kosztów wytworzenia, co wskazuje na zastosowanie strategii cenowej
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jakie z podanych terminów powinno być umieszczone w nagłówku tabeli z cennikiem?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama informacyjna jest zazwyczaj stosowana dla produktów, które
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osoba pracująca w agencji marketingowej, przygotowując analizę SWOT, zawarła w niej informacje dotyczące zewnętrznych pozytywnych elementów, które określa się jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa obliczyła koszt usługi zaprojektowania ulotki, biorąc pod uwagę m.in. wynagrodzenie grafika komputerowego. W związku z tym zastosowała cenę ustaloną na podstawie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który wskaźnik dotyczący efektywności reklamy online wskazuje na stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Najlepsze wykorzystanie wyobraźni oraz jej pobudzanie jest możliwe w największym stopniu dzięki zastosowaniu reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Tworzenie reklamy z uwzględnieniem wizualnej ścieżki postrzegania, polegającej na układzie elementów w formie "Z" lub "S", związane jest z zastosowaniem zasady
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie materiały reklamowe POS, które mają być umieszczone na półce, powinny zostać uwzględnione w zamówieniu od klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Spółka GAMA zamierza zrealizować telewizyjną kampanię reklamową. Planuje, że w pierwszym etapie kampanii trwającym 10 dni, będzie emitować cztery trzydziestosekundowe spoty na dzień, natomiast w drugim etapie, trwającym 12 dni, będzie pokazywany piętnastosekundowy spot dwa razy dziennie. Jaką minimalną kwotą musi dysponować spółka, aby móc zrealizować kampanię?
Rodzaj spotu | Cena jednej emisji spotu, zł |
---|---|
Spot 15 sekundowy | 1500,00 |
Spot 30 sekundowy | 4000,00 |
Spot 45 sekundowy | 5000,00 |
Spot 60 sekundowy | 5900,00 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Najszerszy zasięg witryny internetowej firmy określa się mianem zasięgu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?
Pracownik: Ile wynosi Wasza roczna sprzedaż? |
Klient: Wartościowo ok. 2 miliony złotych. |
Pracownik: Jakie macie plany sprzedażowe na najbliższe 3 lata? |
Klient: Chcemy zwiększyć obrót o 10%. |
Pracownik: Ilu macie konkurentów? |
Klient: 3, ale bardzo mocnych. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Informacje o elemencie wizerunkowym, który jest komunikowany w reklamie i odróżnia promowaną markę od innych konkurencyjnych marek w tej samej subkategorii produktu, należy znaleźć w tzw. point of
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa uczestnicząca w przetargu na realizację usług promocji opracuje początkowe propozycje do kampanii w oparciu o dokument nazywany jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pierwszym etapem w tworzeniu bazy danych dotyczącej klientów jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osobę, która jako pierwsza podejmuje decyzję o nabyciu, określa się mianem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa, decydując się na ustalenie cen swoich produktów i usług reklamowych poniżej stawek firm konkurencyjnych, wdrożyła strategię
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma reklamująca usługi bankowe, dysponująca budżetem 12 000,00 zł, chce wykupić reklamę w formie banera głównego w znanym portalu internetowym. Ile tygodni wyświetlana będzie reklama, jeśli zaplanowano 4 000 odsłon tygodniowo?
Cennik opłat | |
---|---|
Rodzaj reklamy | Cena CPM (tysiąca odsłon) |
Baner podwójny 750x200 | 400,00 zł |
Baner główny 750x100 | 200,00 zł |
Box w artykułach 250x500 | 300,00 zł |
Skyscraper | 250,00 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa planuje kampanię marketingową dla salonu fryzjerskiego, który działa w Krakowie. Celem tej kampanii jest przyciągnięcie nowych klientów. Które z wymienionych mediów powinna wykorzystać agencja reklamowa?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zasada kontrastowania kształtów i kolorów polega na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jakiego rodzaju fakturę powinien uzyskać klient agencji reklamowej po wniesieniu zaliczki na przyszłe zlecenie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Gdy podczas negocjacji jedna ze stron nie pragnie ustępować od swoich wyznaczonych celów i nie zamierza iść na kompromisy, to znaczy, że prowadzi negocjacje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jakie badanie marketingowe polega na wywołaniu konkretnego zjawiska i jego analizie w warunkach kontrolowanych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pracownik firmy zajmującej się reklamą przygotowuje kampanię na reklamę online w postaci animacji o dowolnej formie, która będzie wyświetlana nad przeglądaną stroną na tzw. "przeźroczystej warstwie". Jak nazywa się ten typ reklamy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.