Pytanie 1
Dla przedsiębiorstwa z Wrocławia, które współpracuje z trzema krajami Unii Europejskiej, zaproponuj działania marketingowe na rynku
Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Dla przedsiębiorstwa z Wrocławia, które współpracuje z trzema krajami Unii Europejskiej, zaproponuj działania marketingowe na rynku
Biuro reklamy otrzymało zlecenie na wydrukowanie 18 sztuk naklejek o wymiarach 90x90 mm. Naklejki będą drukowane na arkuszach A4 (210x297 mm) papieru samoprzylepnego. Jaką minimalną liczbę arkuszy A4 należy przygotować, aby zrealizować to zlecenie?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?
Pracownik: Ile wynosi Wasza roczna sprzedaż? |
Klient: Wartościowo ok. 2 miliony złotych. |
Pracownik: Jakie macie plany sprzedażowe na najbliższe 3 lata? |
Klient: Chcemy zwiększyć obrót o 10%. |
Pracownik: Ilu macie konkurentów? |
Klient: 3, ale bardzo mocnych. |
Kiedy celem kampanii promocyjnej jest osiągnięcie wysokiej rozpoznawalności marki, należy
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy
Zgodnie z zasadami Ustawy o radiofonii i telewizji zabronione jest lokowanie produktu w
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jakie strategie merchandisingowe będą miały największy wpływ na decyzje zakupowe konsumentów?
Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
Oblicz koszt dotarcia do grupy docelowej reklamy (CPP) po 10 emisjach reklamy, przy kosztach każdej emisji wynoszących 1 000 zł oraz intensywności kampanii po 10-tej emisji równej 500.
Agencja reklamowa, przed rozpoczęciem swojej działalności, przeprowadziła odpowiednie badania rynku. W tym celu pozyskała ze źródeł GUS dane historyczne z ostatnich dziesięciu lat. Jakiego rodzaju są to informacje?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa pragnie zebrać różnorodne informacje dotyczące stylu życia i pasji potencjalnych klientów. Jak można najszybciej zrealizować ten cel?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Osobę, która ma swoje zdanie i potrafi wyrażać emocje oraz postawy w sposób nieprzekraczający granic prawa i dobrych obyczajów, charakteryzuje
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Zastosowanie w reklamie charakterystycznej cechy produktu lub marki, która odróżnia ją od ofert konkurencji i umożliwia jej zapamiętywanie, nazywa się
W badaniach rynku, które mają na celu zbadanie zmian w zachowaniach konsumentów w czasie, powinna być wykorzystana metoda
Jaką kolejność mają składniki briefu 6M?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa oferuje swoim klientom usługi zgodnie z załączoną tabelą. Jaką strategię cenową zastosowano przy ustaleniu ceny podanej w wierszu czwartym?
1. | Projekt strony www | 500,00 zł |
2. | Wykonanie strony www | 1 500, 00 zł |
3. | Pozycjonowanie strony www | 300,00 zł |
4. | Projekt strony www + wykonanie strony www + pozycjonowanie strony www | 2 000,00 zł |
Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną
Na podstawie tabeli wybierz cenę reklamowej podkładki pod myszkę, przy której zysk ze sprzedaży będzie najwyższy.
Koszt produkcji, zł | Cena, zł | Wielkość sprzedaży, szt. |
---|---|---|
1,80 | 2,00 | 1 000 |
2,00 | 3,00 | 800 |
4,00 | 5,00 | 700 |
5,50 | 7,00 | 400 |
Tworząc ofertę handlową, która obejmuje materiały promocyjne z obszaru BTL, należy w dokumencie zawrzeć reklamę
Agencja reklamowa została zatrudniona do realizacji kampanii promocyjnej dla salonu kosmetycznego. W ramach pracy zespół postanowił zacząć od analizy SWOT. W związku z tym zamierza ona zbadać
Czym jest serwis typu "news-wire"?
Szybkość oraz łatwość w montażu i demontażu, a także możliwość wielokrotnego użycia do oklejania auta to charakterystyka folii
Po przeprowadzeniu posttestu reklamy na grupie 200 osób, stwierdzono, że 150 osób spontanicznie wskazało reklamę konkretnej marki. Jaki jest wskaźnik spontanicznej świadomości reklamy?
Gdy podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca mówi z zaciśniętymi zębami i ustami lub jedną z warg, to oznacza, że
Który z wymienionych programów komputerowych nie służy do tworzenia baz danych klientów?
Aby agencja reklamowa mogła uczestniczyć w procesie składania ofert na przygotowanie materiałów promocyjnych, powinna uzupełnić
Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?
Próbka towaru załączona do gazety to forma reklamy prasowej zwana
Firma Fonika umieszczając swój znak graficzny na odzieży sportowej zawodnika wykorzystała
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?