Pytanie 1
Nazwa firmy przedstawiona w formie tekstowej to
Wynik: 28/40 punktów (70,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Nazwa firmy przedstawiona w formie tekstowej to
W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu kampanii reklamowej skierowanej na wizerunek, zauważono 30% wzrost rozpoznawalności marki. Podana informacja pochodzi z badań
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Cechami charakterystycznymi klienta są zachowanie dystansu wobec sugestii sprzedawcy oraz poszukiwanie niedoskonałości w oferowanych produktach?
Metoda systematycznego oraz zamierzonego badania marketingowego, która polega na zbieraniu danych o danym zjawisku bez wpływania na jego przebieg, to
Agencja marketingowa opracowuje kampanię dla produktu, którego sprzedaż znacznie maleje. W tej sytuacji celem komunikatu reklamowego powinno być poinformowanie klientów o
Podczas tworzenia cennika dla usługi druku należy w szczególności wziąć pod uwagę
Tworząc reklamę w prasie, należy po kolei zaplanować następujące kroki:
Dostosowanie folii do zaokrąglonych konturów nadwozia oraz do przetłoczeń lub wytłoczeń oklejanego pojazdu, to cechy folii
Jednym z sposobów prezentacji oferty handlowej rozprzestrzenianej przez Internet przez użytkowników jest
Zademonstrowanie atutów i użyteczności konkretnego towaru potencjalnemu nabywcy to
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
Jakiego nośnika reklamy powinien użyć producent luksusowych jachtów, jeśli jego odbiorcami mają być osoby z wysokimi dochodami?
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
Jakich wykonawców powinna zatrudnić agencja reklamowa w celu realizacji muralu zamówionego przez klienta?
System badawczy oparty na danych pozyskanych od uczestników poprzez ankietę zamieszczoną na stronie internetowej to
Jaką metodę promocyjną wykorzystano w reklamie opisanej poniżej? "W reklamie znany kierowca rajdowy dzieli się doświadczeniem z rajdów samochodowych, w których jego brat bierze udział. Każdy z tych rajdów zakończył się jego triumfem i zaznacza, że zawdzięcza to między innymi olejowi marki OLG."
Agencja reklamowa na zlecenie klienta stworzyła plakat promocyjny. Na plakacie użyto różnych odcieni tego samego koloru. Wykorzystana technika łączenia kolorów to zestawienie
Forma reklamy, jaką stanowią french door oraz french gate, to
Aby uzyskać szeroki zasięg kampanii reklamowej w danej grupie docelowej, należy zastosować cel
Hasło reklamowe drukarni, mające na celu zaakcentowanie korzyści płynących z druku przy użyciu nowoczesnych maszyn cyfrowych, powinno zawierać wezwanie
Jakie rozszerzenie mają pliki graficzne?
Użytkownicy, którzy kupują produkty jako pierwsi w początkowej fazie ich wprowadzania na rynek, to
W analizie skuteczności reklamy zbadano, jak kampania reklamowa wpłynęła na wyniki sprzedaży danego produktu na dwóch zbliżonych rynkach, przy czym działania promocyjne przeprowadzono tylko na jednym z nich. W tym przypadku zastosowano
Która z podanych baz danych posiada charakter analityczny?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Tworzenie banneru internetowego z animacją powinno być przeprowadzone w programie typu
Przy opracowywaniu materiału promocyjnego warto uwzględnić przepisy prawne obowiązujące w reklamie zewnętrznej, zwłaszcza w odniesieniu do produktów
Jaką metodę gromadzenia informacji ilustruje ustawienie sali przedstawione na rysunku?
Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?
Określając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić analizy rynkowe przy użyciu wskaźnika CPP. W związku z tym należy ustalić, jak często przeciętny odbiorca
Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?
Opracowanie układu w wybranym medium przez agencję reklamową odnosi się do
Graficzna część planu medialnego, zawierająca rozkład na dni, tygodnie albo miesiące i ukazująca okresy działań w różnych mediach, jest nazywana
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja wprowadza na rynek nowoczesny i na początku kosztowny nośnik reklamy w internecie, który zaspokaja potrzeby klientów – pionierów. Jaką strategię marketingową powinna zastosować?
Próbka towaru załączona do gazety to forma reklamy prasowej zwana
Promocje w postaci czasowych rabatów za większe zakupy, bezpłatnych produktów oraz pomocy finansowej stanowią typowe narzędzia marketingowe
Którego elementu oznaczonego znakiem zapytania brakuje w załączonym cenniku reklamy internetowej?
SERWISY | BILLBOARD RECTANGLE SKYSCRAPER | EXPAND BILLBOARD EXPAND SKYSCRAPER | TOPLAYER BRANDMARK POP-UP | BOX REKLAMOWY 314x210 | INTERSTITIAL |
---|---|---|---|---|---|
? | |||||
Strona główna | 90,00 zł | 140,00 zł | 150,00 zł | 150,00 zł | 180,00 zł |
Run-On-Site | 60,00 zł | 70,00 zł | 80,00 zł | - | 90,00 zł |
Serwisy z I poziomu cenowego | 135,00 zł | 210,00 zł | 240,00 zł | 320,00 zł | |
Serwisy z II poziomu cenowego | 80,00 zł | 90,00 zł | 100,00 zł | 120,00 zł |