Pytanie 1
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Wynik: 36/40 punktów (90,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Przedstawiony na ilustracji szkic ulotki w formacie DL ma wymiar netto
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
Uniwersytet zlecił agencji reklamowej oznaczenie 600 sztuk długopisów krótkim hasłem promującymnowy kierunek studiów. Która technika druku jest najbardziej odpowiednia dla tego zlecenia?
Które działanie należy wykonać, aby uzyskać w projekcie kompozycję dynamiczną?
Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?
Program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na ilustracji, służy do
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo
Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?
Przedstawiony na rysunku layout należy wykorzystać, projektując reklamę
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: − projekt - 230,00 zł − przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) − wydruk - 1,25 zł/szt. |
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?
Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta jako plik z rozszerzeniemMP3?
Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie
W celu przygotowania fotografii reklamowej przeznaczonej do publikacji na stronie www należy uwzględnić
Która grupa cech predysponuje pracownika do pracy w dziale obsługi klienta?
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
W celu prawidłowej instalacji banera reklamowego na elewacji budynku należy
Wskaż minimalną odległość oczu pracownika od ekranu monitora komputerowego, która spełnia wymagania przepisów BHP.