Pytanie 1
Producent odzieży dla kobiet, dzięki przeprowadzonej kampanii promocyjnej, osiągnął 6% udziału w rynku. W tym samym czasie jego wkład w reklamę branżową wyniósł 2%. Jaki jest współczynnik efektywności reklamy?
Wynik: 23/40 punktów (57,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Producent odzieży dla kobiet, dzięki przeprowadzonej kampanii promocyjnej, osiągnął 6% udziału w rynku. W tym samym czasie jego wkład w reklamę branżową wyniósł 2%. Jaki jest współczynnik efektywności reklamy?
Copywriter otrzymał zadanie stworzenia materiału informacyjnego do reklamy piwa. Do którego stylu językowego powinien się odwoływać tekst reklamowy użyty w tej kampanii?
Jakie rozszerzenie pliku powinno zostać użyte dla nagrania dżingla reklamowego stworzonego dla klienta?
Agencja, która jest płatnikiem VAT oraz współpracuje jedynie z firmami, w jaki sposób powinna rejestrować sprzedaż swoich usług?
Firma zajmująca się produkcją artykułów dla dzieci wdrożyła nietypowe metody reklamowe, które są zaskakujące i mają na celu przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Jaki to rodzaj reklamy?
Przedsiębiorstwo planuje osiągnąć najwyższą skuteczność oddziaływania na potencjalnych klientów. W tym celu powinna być wykorzystana reklama
Podczas tworzenia kampanii medialnej, wydatki oblicza się na podstawie wskaźników efektywności reklamy powiązanych
Głównym celem kampanii promocyjnej jest poinformowanie klientek zakładu fryzjerskiego o nowościach w zabiegach na włosy. Która z poniższych form reklamy umożliwi najlepsze dotarcie do grupy docelowej, jaką stanowią kobiety na co dzień poruszające się samochodami, słuchające jednocześnie lokalnych stacji radiowych?
W prezentacji dotyczącej oferty sprzedaży uwzględniono cykl życia produktu. W której z jego faz występuje zmiana na komunikację skoncentrowaną na preferencjach i lojalności?
Do elementów psychologicznych wpływających na zachowania konsumentów na rynku zaliczamy:
Klient, który wchodzi do sklepu i zwraca się do sprzedawcy mówiąc: "Zauważył Pan, przyszedłem tutaj po..." i rozgląda się po półkach, jest klientem
Jakie rozszerzenie mają pliki graficzne?
Który z wymienionych rodzajów papieru zgodnie z klasyfikacją komercyjną jest papierem niskogramaturowym powlekanym?
Firma zajmująca się wprowadzaniem na rynek sportowego obuwia, projektując kampanię reklamową, uwzględniła grupę odbiorców, którzy stawiają na zdrowy tryb życia. W tym przypadku zastosowano segmentację według kryterium
Zasada kontrastowania kształtów i kolorów polega na
"Owczy pęd" to metoda promocji, w której
Firma zajmuje się dystrybucją produktów oraz usług związanych z reklamą. Cena ustalona w wyniku negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na jej finalną wartość, nazywana jest ceną
Selektywna percepcja konsumenta prowadzi do
Który z wymienionych programów komputerowych powinna wykorzystać agencja do prezentacji projektów w formie slajdów, stworzonych według zamówienia, którego fragment został dołączony?<p style="text-align: center;">Zamówienie: wykonanie grafiki oraz wizytówki według załączonego briefu. Proszę o przedstawienie propozycji w postaci pokazu slajdów w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania zamówienia.</p>
Jakiego rodzaju proces produkcji materiałów promocyjnych opisuje poniższy tekst?<p style="text-align: center;">Procedura polegająca na nałożeniu na zadrukowaną powierzchnię folii lub tkaniny, którą można stosować m.in. do wizytówek, broszur, ulotek, aby zapewnić im odporność na działanie czynników zewnętrznych lub uzyskać efekt błyszczący albo matową powłokę.</p>
Nabywcy, którzy jako pierwsi decydują się na zakup nowości oferowanych przez firmę, to
Które z form reklamy <u><strong>nie są</strong></u> klasyfikowane jako reklama zewnętrzna?
Określając cenę usług reklamowych korzystając z metody opartej na popycie, należy uwzględnić
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Biuro reklamy ustala ceny swoich produktów na podstawie poziomu popytu. Oznacza to, że korzysta z metody
Opracowanie układu w wybranym medium przez agencję reklamową odnosi się do
Do tworzenia korespondencji seryjnej dla klientów agencji reklamowej wykorzystuje się program
Producent obuwia planuje poprzez reklamę zbudować silniejsze przywiązanie klientów do swojej marki. W treści reklamy powinien nawiązywać do
Jaką cechę osobistą negocjator reprezentujący agencję reklamową powinien wyeliminować podczas negocjacji?
Klientowi, który jest zainteresowany przeprowadzeniem kampanii reklamowej z wykorzystaniem przystanków komunikacji miejskiej, należy zaprezentować ofertę dotyczącą
Która z podanych baz danych posiada charakter analityczny?
Agencja reklamowa "X-line" koncentruje się głównie na kreowaniu nazw dla firm, usług oraz produktów. Profesjonalne stworzenie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży, a także lepsze dotarcie do klientów i zapadnięcie im w pamięć. Jaki jest zasadniczy obszar działalności tej agencji?
Jakie programy nie mogą być przerywane w celu wyemitowania reklamy, zgodnie z przepisami ustawy o radiofonii i telewizji?
Do dokumentacji technologicznej nie wlicza się
Dokument, który określa media, środki oraz nośniki wybrane do kampanii reklamowej, zawierający informacje o dacie i miejscu emisji, kosztach oraz założeniach kampanii, to
Producent damskich torebek ze skóry z Zakopanego, który dotychczas sprzedawał swoje wyroby tylko w Małopolsce, postanowił rozszerzyć rynek na pozostałe województwa. W tym celu planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej skierowanej do kobiet z całego kraju, opartej na treści audiowizualnej. Jakie medium powinien wybrać jako główne dla tej kampanii?
W jakim programie telewizyjnym warto umieścić reklamę środka do pielęgnacji skóry, aby trafić do kobiet poszukujących programów oferujących opinie i porady ekspertów?
Na postawę oraz zachowanie konsumenta duży wpływ mają status i rola. Dlatego można stwierdzić, że na jego wybory zakupowe oddziałują czynniki
Osoby, które podejmują świadome decyzje zakupowe - zazwyczaj wcześniej poznają produkt, dokładnie analizują umowę przed jej zaakceptowaniem, a ponadto przechowują paragon, dochodzą swoich praw oraz składają reklamacje, to
Podczas negocjacji umowy sprzedaży produktu powinno się