Pytanie 1
Aby wkleić skopiowany tekst z informacjami o produktach promocyjnych, należy zastosować skrót klawiszowy
Wynik: 28/40 punktów (70,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Aby wkleić skopiowany tekst z informacjami o produktach promocyjnych, należy zastosować skrót klawiszowy
Jaką czynność należy przeprowadzić w stworzonym arkuszu kalkulacyjnym z bazą danych, aby zobaczyć jedynie dane o zleceniu dla danego klienta, które zostało zrealizowane w określonym miesiącu i odnosi się do projektu wyznaczonych nośników reklamowych?
Głównym celem kampanii promocyjnej jest poinformowanie klientek zakładu fryzjerskiego o nowościach w zabiegach na włosy. Która z poniższych form reklamy umożliwi najlepsze dotarcie do grupy docelowej, jaką stanowią kobiety na co dzień poruszające się samochodami, słuchające jednocześnie lokalnych stacji radiowych?
Lista wymaganych surowców do wykonania reklamy nosi nazwę
Jaką kwotę netto uzyskasz z 350 sztuk smyczy reklamowych, jeśli ich wartość brutto wynosi 307,50 zł, a stawka VAT to 23%?
Na swojej działce właściciel nieruchomości postawił podświetlaną reklamę własnego warsztatu samochodowego bez wymaganej zgody. Jakie konsekwencje prawne mogą go spotkać w postaci przymusowej rozbiórki reklamy lub kary ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
Aby przyciągnąć większą liczbę klientek, salon kosmetyczny zamieścił ogłoszenie promocyjne w lokalnej prasie, obejmujące rabat. Całkowity koszt tej kampanii wyniósł 800 zł. Po tygodniu od jej zakończenia salon przyjął 40 nowych klientek z kuponem rabatowym. Oblicz efektywność reklamy, ustalając wartość wskaźnika kosztu sprzedaży (CPS - Cost Per Sale).
Agencja reklamowa opracowuje ofertę sprzedaży artykułów promocyjnych, które mają być wykorzystane w kampanii skierowanej do młodej grupy odbiorców zainteresowanej najnowszymi trendami w modzie. Dobierając artykuły do grupy docelowej, powinna skupić się w głównej mierze na segmentacji
Firma OMEGA specjalizuje się w produkcji oraz sprzedaży lizaków owocowych dla dzieci. W celach promocyjnych firma wykorzystuje postać wesołego ufoludka. Jaką formę reklamy telewizyjnej powinna wybrać, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej?
Który z wskaźników mediowych wskaże, jaką część populacji docelowej miało kontakt z danym przekazem reklamowym?
Który z wymienionych sposobów reklamy może być pokrywany z części budżetu reklamowego nazywanej above the line?
Agencja reklamowa, badając zebrane dane oraz opracowane koncepcje, które mają na celu zaspokojenie maksymalnej liczby oczekiwań i potrzeb klienta, a także uwzględnienie zdolności finansowych kupującego, realizuje proces
Używanie w formie odpłatnej promowanych towarów podczas nadawania programów telewizyjnych nosi nazwę.
Pierwszym etapem w tworzeniu bazy danych dotyczącej klientów jest
Jaką metodę gromadzenia informacji ilustruje ustawienie sali przedstawione na rysunku?
Drogie perfumy, które kupowane są na prezent dla bliskiej osoby, to produkty
Który z poniższych opisów odnosi się do zadań realizowanych przez dział marketingu w agencji reklamowej?
Każdy aspekt działalności artystycznej o unikalnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek formie, bez względu na przeznaczenie i sposób wyrażenia, jest przedmiotem regulacji prawnej
Nabywanie batoników przez klientów pod wpływem zewnętrznych reklam umieszczonych w pobliżu kasy jest przykładem jakiego zachowania?
Jakie urządzenie jest stosowane podczas przeprowadzania resuscytacji krążeniowo-oddechowej?
Jakie działania firma powinna uwzględnić w swoim planie marketingowym, aby poszerzyć kanały dystrybucji produktów?
W trakcie estetycznego przygotowania produktu poligraficznego, połączenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego określa się jako proces
Agencja reklamowa stosuje 20% marżę, którą dolicza do cen netto zakupu. Ile zapłaci klient, który zamówił 200 sztuk wizytówek?
L.p. | Produkt | Cena zakupu jednostkowa (netto) |
---|---|---|
1 | wizytówki | 0,90 zł |
2 | plakat A4 | 1,20 zł |
3 | ulotki | 0,50 zł |
Jakie składowe są niezbędne do opracowania pełnej koncepcji marketingowej 4C?
Którego z poniższych programów powinien wykorzystać pracownik agencji reklamowej do stworzenia profesjonalnej wielostronicowej publikacji drukowanej, zawierającej setki stron?
Producent wody mineralnej przesłał kilka informacji do agencji reklamowych, które są kluczowe do stworzenia projektu kampanii reklamowej dla nowej wody gazowanej planowanej do wprowadzenia na rynek. Jakiego typu briefy otrzymały te agencje reklamowe?
Pierwsze ogłoszenia, które pojawiły się w starożytnym Rzymie, malowane na murach czerwoną lub czarną farbą i zawierające publiczne komunikaty urzędowe, nazywane były
Dokument przedstawiający propozycję sprzedaży lub zakupu towarów bądź usług, wskazujący na kluczowe warunki przyszłej transakcji kupna-sprzedaży, to
Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?
Obszycie 1 flagi – 4 min Nadrukowanie logo na 1 fladze – 2 min Zapakowanie 5 flag do folii ochronnej – 1 min |
W kampanii promocyjnej dotyczącej wycieczek ekstremalnych, skierowanej do młodych ludzi, preferujących aktywne spędzanie wolnego czasu i dysponujących wystarczającymi funduszami, należałoby wykorzystać
Kiedy celem kampanii promocyjnej jest osiągnięcie wysokiej rozpoznawalności marki, należy
Firma skoncentrowana na marketingu informuje swoich klientów o działaniach, które podejmuje. Elementem marketingowej mieszanki 4P, stanowiącym rodzaj komunikacji między przedsiębiorstwem a rynkiem, jest
Główną wadą reklamy w kinie, emitowanej przed rozpoczęciem filmu, jest
Cele psychograficzne w reklamie nie obejmują celów związanych z
Czym jest spowodowana wysoka pamięć reklamy kinowej?
Przygotowanie, najczęściej w formie prezentacji multimedialnej (dokumentu), propozycji sprzedaży oraz działań promocyjnych dla potencjalnej marki lub firmy określa się mianem
Który sposób prowadzenia prezentacji umożliwia nawiązanie kontaktu między prezenterem a słuchaczami w przyjemnej atmosferze?
Który z podanych kroków w produkcji spotu telewizyjnego przeprowadzany jest na końcu?
Do jakiego typu celów kampanii reklamowej należy zwiększenie świadomości marki?
Która z podanych form prezentowania informacji reklamowych jest najmniej atrakcyjna wizualnie?