Pytanie 1
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonegow ramce opisu?

Wynik: 37/40 punktów (92,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonegow ramce opisu?
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
Głównym celem reklamy społecznej jest
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Nośnikami reklamy internetowej są:
Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik banerów reklamowych. Oblicz brakującą cenę brutto.
Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?
W celu zaprojektowania do druku offsetowego dwudziestostronicowego folderu reklamowego łączącego w sobie tekst i grafikę należy wykorzystać program
Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?
Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?
Na ilustracji przedstawiono projekt wykonany w oparciu o
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
W którym przekazie reklamowym zastosowano argument racjonalny?
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Do elementów tworzących księgę znaku nie zalicza się
Wiadomość e-mail wysyłaną do określonej grupy potencjalnych klientów firmy określa się terminem
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Na której ilustracji przedstawiono slogan reklamowy zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być
Przedstawiony na rysunku layout należy wykorzystać, projektując reklamę
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować