Pytanie 1
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Wynik: 26/40 punktów (65,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonej ilustracji? Program do
Na ilustracji przedstawiono projekt wykonany w oparciu o
Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Do elementów tworzących księgę znaku nie zalicza się
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Pracownik działu kreatywnego uległ w drodze do pracy wypadkowi i w związku tym zdarzeniem przebywał na zwolnieniu lekarskim przez 40 dni. W tym czasie pracownikowi przysługuje
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?
Uniwersytet zlecił agencji reklamowej oznaczenie 600 sztuk długopisów krótkim hasłem promującymnowy kierunek studiów. Która technika druku jest najbardziej odpowiednia dla tego zlecenia?
Zapis A4 odnoszący się do popularnego rozmiaru papieru jest oznaczeniem uniwersalnym. Wynika to z faktu, że rozmiary papieru podlegają
Którą technikę należy zastosować w celu wykonania nadruku na kubku o nieregularnym kształciez wykorzystaniem gumowego stempla?
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
Na której ilustracji przedstawiono slogan reklamowy zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonegow ramce opisu?
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?
Nowo powstała sieć prywatnych placówek medycznych chce umieścić swoje reklamy na bocznej powierzchni blacharskiej i szybach strony bezdrzwiowej krótkich autobusów miejskich. Który z wymienionych nośników powinien zostać wykorzystany w kampanii?
W briefie określono założenia kampanii reklamowej skierowanej do seniorów. Który rodzaj reklamy będzie najbardziej efektywny?
Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?
Która forma powierzchni reklamowej w czasopiśmie zaznaczona jest na ilustracji kolorem zielonym?
Smycz reklamowa Liczba Cena jednostkowa brutto Typ A do 100 szt. 10,00 zł powyżej 100 szt. 8,50 zł Typ B do 100 szt. 9,00 zł powyżej 100 szt. 6,50 zł Typ C do 100 szt. 8,50 zł powyżej 100 szt. 6,00 zł Ile zapłaci klient za zakup 120 szt. smyczy reklamowych typu B?
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Głównym celem reklamy społecznej jest
Program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na ilustracji, służy do
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy