Pytanie 1
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Wynik: 20/40 punktów (50,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?
Czym jest spowodowana wysoka pamięć reklamy kinowej?
Klient biura reklamy, który ma przekonanie, że wszyscy pragną go oszukać, dostrzega wady i obawia się, że kampania reklamowa nie przyniesie zamierzonych efektów, to klient
Co to jest merchandising?
W tabeli przedstawiono cztery przykładowe rekordy z bazy danych o klientach. Które działanie należy podjąć, aby można było efektywniej z niej korzystać?
ID | Nazwa firmy | Imię i Nazwisko | Adres | Następny kontakt |
---|---|---|---|---|
1.2 | PHU Zośka | Zosia Knutowska | Warszawa | - |
A8 | Sklep Adam | Jan Kowalski | Warszawa ul. Kosmiczna 36 a | za tydzień |
1 | PHU | Beata Adamiak | Poznań ul. Żółta 21 | 24.08.2014 |
2 | PHU | Adam Adamiak | Myszków | za 8 dni |
Aby umieścić reklamę na bocznej ścianie autobusu, należy wykorzystać reklamę w rodzaju
W jaki sposób ustala się koszt dotarcia do tysiąca osób w obrębie grupy docelowej, używając wskaźnika?
Fanpage to specyficzna forma promocji
W jakim medium można zamieścić reklamę w postaci wklejki?
Firma realizuje intensywną kampanię billboardową, ale pragnie ją wzbogacić oraz ożywić. Nowe działania miałyby skupiać uwagę odbiorców oraz angażować ich do wspólnej zabawy. Jaką formę reklamy powinna wybrać firma?
Do dokumentacji technologicznej nie wlicza się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%.
Rodzaj kubka | porcelanowe | porcelitowe | szklane półprzezroczyste |
---|---|---|---|
Nadruk | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny, wokół |
Pojemność | 200 ml, 250 ml | 250 ml, 300 ml | 300 ml, 350 ml |
Cena netto za szt. | 3,40 zł | 4,30 zł | 5,50 zł |
Jaką metodę należy zastosować do uzyskania jednolitego nadruku na drewnianych ołówkach?
Odczuwanie przez klienta, iż jest lekceważony podczas rozmowy handlowej, wynika z
Pracownik biura reklamy przedstawia klientowi ofertę na sprzedaż usługi reklamowej, która obejmuje między innymi zdefiniowanie charakterystyki marki, budowanie marki oraz propozycje jej zarządzania. Jaki tytuł powinna mieć ta prezentacja?
Podstawowym zadaniem przedsiębiorstwa farmaceutycznego jest namówienie konsumentów do wypróbowania nowego produktu, który wkrótce wejdzie na rynek - maści przeciwbólowej. W tworzonej kampanii reklamowej firma powinna wykorzystać apel
Biuro reklamy planuje stworzenie kampanii, której celem jest promocja Beskidu Wyspowego jako turystycznie atrakcyjnego regionu, będącego alternatywą dla popularnych miejsc wypoczynkowych w Polsce. Który z wymienionych środków promocji powinna wybrać biuro reklamy?
Główną wadą reklamy w kinie, emitowanej przed rozpoczęciem filmu, jest
Które oprogramowanie jest przeznaczone do modyfikacji oraz poprawy zdjęć w wysokiej rozdzielczości?
Agencja marketingowa postanowiła wzbogacić swoją ofertę o powiązane produkty, przy ich tworzeniu wykorzystując posiadane umiejętności oraz zasoby. W związku z tym prowadzi sprzedaż według strategii dywersyfikacji?
Cena stanowi podstawę do obliczenia marży za pomocą metody "w stu"?
Załączony rysunek przedstawia harmonogram wydawniczy jednego z miesięczników. Ile wynosił okres wyprzedzenia w składaniu reklamy do druku dla wydania nr 6?
Numer wydania | Data publikacji | Termin nadsyłania gotowych materiałów | Termin nadsyłania zlecenia reklamowego |
---|---|---|---|
1 | 2013-12-27 | 2013-12-12 | 2013-12-10 |
2 | 2014-01-23 | 2013-01-04 | 2013-01-07 |
3 | 2014-02-20 | 2014-02-07 | 2014-02-03 |
4 | 2014-03-20 | 2014-03-07 | 2014-03-03 |
5 | 2014-04-24 | 2014-04-11 | 2014-04-07 |
6 | 2014-05-22 | 2014-05-09 | 2014-05-05 |
7/8 | 2014-06-20 | 2014-06-06 | 2014-06-02 |
9 | 2014-08-14 | 2014-08-01 | 2014-07-28 |
10 | 2014-09-18 | 2014-09-05 | 2014-09-01 |
11 | 2014-10-16 | 2014-10-03 | 2014-09-29 |
12 | 2014-11-13 | 2014-10-31 | 2014-10-27 |
1/2015 | 2014-12-18 | 2014-12-05 | 2014-12-01 |
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.
Asortyment | Jednostkowy koszt wytworzenia parasola |
---|---|
Parasol reklamowy monochromatyczny | 50 zł |
Parasol reklamowy kolorowy | 80 zł |
Parasol biały | 72 zł |
Co to jest krótki dokument towarzyszący innym pismom, który ma na celu uzupełnienie przekazywanych razem z nim materiałów?
Atrakcyjność danego segmentu rynku zależy od trudności w jego wejściu i wyjściu. Najbardziej pożądane segmenty rynku charakteryzują się
Agencja typu full-serwis została poproszona o stworzenie propozycji zawierającej produkty BTL. W dokumencie znajdą się m.in. ceny dla
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Badania fokusowe zostały przeprowadzone osobno wśród klientów, pośredników handlowych oraz ekspertów. W ten sposób podzielono badania według
Po przeprowadzeniu analizy rynku, agencja reklamowa zasugerowała firmie korzystającej z jej usług, aby skierowała promocję swoich produktów bezpośrednio do końcowych konsumentów. Agencja zaproponowała zastosowanie
Rozważając zalecenia strategiczne dotyczące usług reklamowych oferowanych przez agencję, w kolumnie związanej z netto przepływami pieniężnymi znajduje się zapis: "wysoka nadwyżka umożliwiająca finansowanie innych usług". Do jakiej kategorii z macierzy BCG to się odnosi?
Aby skoncentrować się na długoterminowym zadowoleniu konsumentów w ostatnim etapie wpływu reklamy, czyli ich satysfakcji, powinno się zastosować model
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie sformułowania powinien zastosować sprzedawca, gdy zauważył, że ma do czynienia z klientem, który przejawia systematyczność podczas rozmowy sprzedażowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Hasło reklamowe drukarni, mające na celu zaakcentowanie korzyści płynących z druku przy użyciu nowoczesnych maszyn cyfrowych, powinno zawierać wezwanie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, przyglądając się portfolio swoich produktów, doszła do wniosku, że zwiększenie liczby zamówień na odzież reklamową jest możliwe wyłącznie poprzez oferowanie ich w znacznie niższej cenie. Decyzja ta została podjęta po zakwalifikowaniu odzieży jako produktów
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką kategorię czynników z analizy SWOT przedsiębiorstwa reprezentują wysokie kompetencje pracowników tej organizacji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Każdy konsument, który sądzi, że w innym sklepie znajdzie lepszy towar oraz otrzyma lepszą obsługę, to konsument
Który z parametrów medialnych zestawia zasięg danego medium reklamowego w grupie docelowej z zasięgiem w całej populacji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W reklamie stosuje się mechanizmy określane jako techniki perswazji. Którą z technik można uznać za najbardziej efektywną do promowania produktów takich jak leki, kosmetyki oraz środki higieny intymnej, czyli produktów nabywanych pod wpływem osobistych przekonań i sądów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cena jednego modułu reklamowego w tygodniku wynosi 20,00 zł. Dodatkowa opłata za umieszczenie ogłoszenia na stronie tytułowej wynosi 20% całkowitej wartości zamówienia. Ile maksymalnie razy reklamodawca może zamieścić ogłoszenie o wielkości 4 modułów na pierwszej stronie, dysponując budżetem wynoszącym 600,00 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja BTL, która obsługuje dużych klientów, postanowiła zainwestować w produkcję gier mobilnych, aby znaleźć nowe możliwości rozwoju. Czy można w związku z tym stwierdzić, że agencja przyjmuje strategię marketingową nazywaną dywersyfikacją?
Brak odpowiedzi na to pytanie.