Filtrowanie pytań
TKO.06 Pytanie 41
Montaż i eksploatacja środków…
A. kryty z rozsuwanymi ścianami
B. specjalny – rodzaj U
C. samowyładowczy
D. zbiornikowy
TKO.06 Pytanie 42
Montaż i eksploatacja środków…
Po ustawieniu hamulca w pozycji jazdy (odhamowania) ciśnienie w przewodzie głównym, po osiągnięciu oczekiwanych nominalnych 5 bar, nadal rośnie, aż ustabilizuje się na wysokości 6 bar. Przyczyną tego zjawiska może być
A. usterka pomocniczej sprężarki powietrza
B. nieszczelność w przewodzie głównym
C. uszkodzenie głównej sprężarki powietrza
D. awaria regulatora ciśnienia PG
TKO.06 Pytanie 43
Montaż i eksploatacja środków…
W przypadku wykrycia awarii systemu hamulcowego w trakcie jazdy, maszynista powinien:
A. kontynuować jazdę i zgłosić problem na najbliższej stacji
B. uruchomić system automatycznej diagnostyki
C. natychmiast zatrzymać pociąg i przeprowadzić inspekcję
D. zmniejszyć prędkość i kontynuować jazdę
TKO.06 Pytanie 44
Montaż i eksploatacja środków…
W spalinowych pojazdach kolejowych, w systemie przenoszenia mocy między silnikiem a osiami napędowymi, wykorzystywane są przekładnie
A. mechaniczne, elektryczne i hydrauliczne
B. bezwładnościowe i hydrostatyczne
C. pasowe, elektroniczne i cierne
D. elektryczne i klinowe
TKO.06 Pytanie 45
Montaż i eksploatacja środków…
Wagon pasażerski oznaczony literami BD to wagon
A. osobowy 1 klasy z przedziałem barowym
B. osobowy 2 klasy z przedziałem bagażowym
C. sypialny
D. pocztowy
TKO.06 Pytanie 46
Montaż i eksploatacja środków…
Jakie jest napięcie dostarczane do wagonów pasażerskich w Polsce?
A. 3×50 V AC
B. 3 kV DC
C. 230 V AC
D. 5 kV DC
TKO.06 Pytanie 47
Montaż i eksploatacja środków…
Parametry zamieszczone w tabeli dotyczą
Napięcie znamionowe | 3000/2 V |
Moc godzinowa | 520 kW |
Prąd godzinowy | 370 A |
Prędkość obrotowa przy mocy godzinowej | 956 obr./min |
Sprawność | 93,6% |
Moc ciągła | 500 kW |
Prąd mocy ciągłej | 355 A |
Masa bez przekładni zębatej i osłony przekładni | 4210 kg |
A. prądnicy pomocniczej.
B. przetwornicy statycznej.
C. akumulatora.
D. silnika trakcyjnego.