Zawód:  Technik hotelarstwa 
 Kategorie:  Obsługa gościa  Bezpieczeństwo i BHP 
Fajnie, że wpadłeś na pomysł, żeby poprosić gości z pokoju nr 118 o zachowanie ciszy. To naprawdę dobry ruch w takiej sytuacji. Recepcjonista powinien pamiętać, że trzeba działać zgodnie z regulaminem i zasadami obsługi klientów. W większości hoteli są takie zasady dotyczące ciszy w nocy. Myślę, że ważne jest, żeby podchodzić do tego z empatią i zrozumieniem. Na przykład, można powiedzieć coś w stylu: 'Przepraszam, że musimy przerywać, ale dostaliśmy info, że jest głośno w pokoju. Proszę, postarajcie się zachować ciszę, żeby wszyscy mogli spokojnie odpocząć.' Takie podejście nie tylko rozwiązuje problem, ale też sprawia, że goście będą lepiej postrzegać hotel. W branży ważne jest, żeby reagować proaktywnie, unikając niepotrzebnych spięć i cały czas trzymając się regulaminu.